• جمعه / ۱۴ آذر ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 99091410680
  • خبرنگار : 71460

بازگشت کی‌روش به فوتبال آسیا برای حضور در جام جهانی قطر؟

بازگشت کی‌روش به فوتبال آسیا برای حضور در جام جهانی قطر؟

مسیر رسیدن کارلوس کی‌روش به جام جهانی قطر و پنجمین حضور در این رقابت‌ها پیچیده شده است و ممکن است این مربی بار دیگر به فوتبال آسیا برگردد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت cmjornal پرتغال، این چهارشنبه کارلوس کی‌روش پست مربیگری کلمبیا را ترک کرد، اما هدف از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ را حفظ کرد، یک منبع نزدیک به مربی پرتغالی این موضوع را تایید کرده است.

کلمبیا شرایط خیلی سختی برای رسیدن به جام جهانی قطر دارد اما کی‌روش امید به جام جهانی را برای خود  زنده نگه می‌دارد. این مربی پرتغالی توانست آفریقای جنوبی  را به جام جهانی (۲۰۰۲)، پرتغال را به جام جهانی (۲۰۱۰) و ایران را به دو جام جهانی پیاپی (۲۰۱۴ و ۲۰۱۸) برساند و می‌خواهد برای پنجمین بار در این آزمون انتخاب شود.

والتر وینترباتوم، انگلیس را به جام‌های جهانی ۱۹۵۰، ۱۹۵۴، ۱۹۵۸ و ۱۹۶۲ هدایت کرد و اسکار تابارس نیز همین موفقیت را در مسابقات  جام جهانی ۱۹۹۰، ۲۰۱۰، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ به دست آورد.

چین، مصر و مراکش فرصتی برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ دارند و بنابرگفته منبع نزدیک به کارلوس کی‌روش یکی از این سه تیم می‌تواند مقصد خوبی برای کی‌روش باشند. قهرمان پیشین زیر ۲۰ سال جهان در سال ۱۹۸۹ و ۱۹۹۱، با ۶۷ سال سن خیلی نگران احتمال بازگشت به تمرین باشگاهی نیست اما به گفته همان منبع هدف کی‌روش رسیدن به پنجمین دوره جام جهانی است.

کی‌روش تا ژوئن ۲۰۲۲ با فدراسیون کلمبیا قرارداد داشت، اما شکست سنگین برابر اکوادور پایان همکاری او با این تیم بود و گفته می‌شود او دو میلیون یورو نیز غرامت دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۹-۱۴ ۱۸:۱۳

دمت گرم کی‌روش عزیز قهرمان. برگرد ایران.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۱۴ ۲۲:۴۱

کلمبیایی ها خیلی زود فهمیدن کی‌روش هیچی جز دفاع اتوبوسی و تعطیلی طولانی لیگ کشور برای تیم ملی، بارش نیست! عمرا یه مربی ۶ به ۰ باخته را هیچ کشوری بخواد مگه حقه بازهای فوتبال ایران بخواهند در یک بزنگاه اونو برگردونن به ایران!

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۱۶ ۱۰:۲۰

اصلا مربی نبود این. کاش هیچ وقت نیاد تو ایران. چند سال فقط پول مفت گرفت.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۱۵ ۱۲:۲۳

فقط به درد مربیگری منچ می‌خوره.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۱۵ ۱۲:۳۸

کی روش برگرد به ایران و ما رو با خودت ببر به جام جهانی.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۱۵ ۱۶:۲۲

واقعا ضد فوتبال بازی می‌کرد.

avatar

سلطان فوتبال فقط کی‌روش. توانست دو بار تیم ملی ایران و بدون دقدقه و بدون حاشیه ببره جام جهانی. توانست ساختار فوتبال ایران و درست کنه.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۱۶ ۱۰:۵۵

این آقا فقط پول کشور رو می‌چاپید. حاشیه درست می‌کرد.