• شنبه / ۴ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99110402205
  • خبرنگار : 30054

۵ ایده برای طراحی چشم اندازی بی نظیر با چمن مصنوعی

۵ ایده برای طراحی چشم اندازی بی نظیر با چمن مصنوعی

برکسی پوشیده نیست که چمن مصنوعی یکی از زیباترین و تطبیق پذیرترین گزینه ها برای بهبود جلوه بصری و نمای هر مکان و هر فضایی می باشد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام چمن مصنوعی، کاربردهای این محصول بسیار زیاد است و از جایی که ماندگاری بالایی دارد، می توانید خیال خود را راحت بسازید که از چمن سبز خود سال های سال بهره مند خواهید شد.

شرکت نیوسادسازان به عنوان معتبرترین و بروزترین مرکز فروش چمن مصنوعی در ایران دارای اطلاعات و دانش گسترده و تجارب بسیار بالایی در نصب چمن مصنوعی در مناطق مختلف ایران می باشد. هم چنین از جایی که پروژه های فضای سبز بسیاری را با موفقیت به سرانجام رسانده، می تواند شما را در طراحی چشم انداز دلخواه تان یاری نماید.

از طرف دیگر، قیمت چمن مصنوعی نیوسادسازان با توجه به کیفیت و ماندگاری که دارد بسیار به صرفه به نظر می رسد، از این رو شما با اعتماد به مجموعه ما از تمامی ویژگی های خوب چمن مصنوعی بهره مند خواهید شد.

در این جا می خواهیم به ۵ ایده برای استفاده بهینه و بی نظیر از چمن مصنوعی اشاره کنیم تا بتوانید از آن ها الهام بگیرید.

چمن مصنوعی بین سنگی

طراحی مسیر پیاده رو از درب ورودی حیاط تا ساختمان منزل با گزینه های چالش برانگیز بسیاری روبرو می باشد. یکی از ایده ها در این زمینه استفاده از ترکیب چمن مصنوعی و موزاییک ها و سنگ فرش ها می باشد.

چمن مصنوعی نه تنها شما را از کارهایی نظیر آبیاری، هرس کردن، کود دادن و غیره که برای چمن طبیعی الزامی است رها می سازد، بلکه می تواند به هر طریقی که دوست دارید لا به لای سنگ فرش ها به صورت مارپیچ، شطرنجی، چهار خانه و غیره به کار رود.

شما می توانید از خلاقیت و قوه ابتکار خود استفاده کرده و با این ترکیب، جذاب ترین چشم انداز ممکن را در حیاط منزل خود به وجود آورید.

آبنما

آبنما برای این که حس و حال ویژه و خاصی به فضای باز خود بیافزایید و محیط هیجان انگیزی را به وجود آورید، بسیار ایده آل به نظر می رسد. زمانی که آبنما را با چمن مصنوعی همراه کنید می توانید حس خوب و انرژی مثبت فضای خود را چند برابر کنید.

چه کسی است که با دیدن آبنما و سبزی چمن مصنوعی به یاد جنگل و طبیعت و چمنزارها نیفتد؟

اگر هم نگران خیس شدن و آبگرفتگی چمن خود می باشید، باید بگوییم که یک چمن مصنوعی خوب و با کیفیت دارای خاصیت زهکشی بسیار قدرتمندی است و آب را به زمین زیر خود تخلیه می نماید.

ترکیبی از گزینه های مختلف

چمن مصنوعی به خودی خود و به تنهایی می تواند محیط مورد نظرتان را دگرگون کند، اما همراه کردن چمن مصنوعی با موارد دیگر از جمله سنگ ریزه ها، سنگ های تزئینی، سنگ فرش و غیره می تواند منظره منحصر به فردی ایجاد کند که نگاه هر بیننده را به خود جلب می نماید و ظاهر شیک و مدرنی به فضای شما می دهد.

از جایی که چمن مصنوعی تطبق پذیر است یعنی با هر مکانی و هر دکوراسیونی مطابقت دارد، با هیچ گونه محدودیتی مواجه نخواهید شد. به این ترتیب می توانید طراحی متشکل از اجزای بسیار خلاقانه و زیبایی را شکل دهید و چشمان خود را به زیباترین منظره ممکن دعوت کنید.

تلفیقی از چمن مصنوعی و گل های رنگارنگ

همیشه سادگی حرف اول را می زند. این که اطراف چمن مصنوعی تزئینی را با گل ها و گیاهان رنگارنگ احاطه کنید، می تواند یکی از زیباترین و ظریف ترین چشم اندازهایی را به وجود آورد که هیچ گاه قدیمی نخواهد شد و همیشه حس خوب و انرژی بالایی به مخاطب منتقل می نماید.

رنگ های شاداب و با طراوت گل های طبیعی و سبزی چمن مصنوعی بی شک قلب هر ببینده را به تپش می اندازد و  حس خوشایند و آرامش بخشی را منتقل می نماید.

پله هایی از جنس چمن

اگر ساختمان منزل تان به گونه ای ساخته شده که چند پله به درب ورودی خانه منتهی می شود، می توانید چمن مصنوعی را روی پله ها نصب کنید تا پله های از جنس طبیعت را زیر قدم های خود احساس کنید.

قرار دادن گلدان های شیک و زیبا با گل های بی نظیر و شگفت انگیز روی این پله های سبز هم چنین می تواند نمای ساختمان شما را چند برابر جذاب تر و دلپذیرتر بسازد.

اگر زبر و سخت بودن الیاف چمن مصنوعی ذهن تان را مشوش کرده، باید به این نکته اشاره کنیم که تکنولوژی ساخت این محصولات به گونه ای پیشرفت کرده که هم از نظر ظاهری شبیه چمن طبیعی می باشد و هم نرم و لطیف احساس می گردد.

این ایده ها برای افرادی که می خواهند از چمن مصنوعی خود بیشترین استفاده را ببرند و به زیباترین شکل ممکن در معرض نمایش بگذارند، بسیار عالی می باشند.

نکته مهم دیگر خرید چمن مصنوعی از یک تهیه کننده و مرکز معتبر می باشد، زیرا به این ترتیب از کیفیت و ماندگاری بالای محصولی که کسب می کنید اطمینان خاطر خواهید داشت و می توانید سال های سال بدون دغدغه و نگرانی بابت صرف هزینه و زمان بسیار برای حفظ سرسبزی و نمای زیبای آن، لذت ببرید.

ما در شرکت نیوسادسازان در زمینه ارائه بهترین خدمات نصب و طراحی چمن مصنوعی، کارشناسان و متخصصان زبده و مجربی داریم که می توانند به شما در طراحی چشم انداز مورد نظرتان کمک کنند و بهترین نتیجه را جلوی چشمان تان به وجود بیاورند. آدرس سایت چمن مصنوعی www.grassiran24.com

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha