• یکشنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99111208884
  • خبرنگار : 30054

وضعیت هتل های لاکچری ایران در دوران کرونا

وضعیت هتل های لاکچری ایران در دوران کرونا

همیشه زندگی لاکچری افراد مورد توجه واقع می شده، تفاوت برنامه روزانه افراد ثروتمند و  افراد ضعیف در جامعه باعث شده اختلاف بین غنی و فقیر بیشتر گردد و سبک‌های زندگی لاکچری نمود بیشتری داشته باشد رفتار افراد ثروتمند و چگونگی استفاده از برخی ابزارها و لوازم مصرفی سطح و تفاوت زندگی آنها را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام رزرواسیون مهر، سفر از نیازهای انسان در به دست آوردن تجربیات جدید به شمار می رود هر چند سفر به دسته های مختلفی همچون تفریحی،تجاری، زیارتی و ... تقسیم می گردد با این وجود همه این ها قابلیت لاکچری شدن را دارند.

سرویس های مختلفی تشریفاتی جهت استفاده از خدمات فرودگاهی، حمل و نقل درون شهری، محل اقامت، نوشیدنی، غذا و محل‌های مورد بازدید برای علاقه مندان آماده شده است.

اکنون نزدیک به یک سال است که سایه ویروس منحوس کرونا بر صنعت گردشگری کشور سایه افکنده و باعث شده این صنعت به حاشیه برود و محدودیت‌های مختلفی برای این صنعت در نظر گرفته شده محدودیت هایی که سفر را به شدت کاهش داده و شهری همچون مشهد که همیشه مملو از مسافر بود هم اکنون تعداد زیادی از هتلهای آن عملا تعطیل شده است اما وزن در دو شهر تهران و کیش کاملاً متفاوت است.

به نقل از سامانه رزرواسیون مهر که رزرو هتل را در سامانه خود ارائه می‌دهد هتل های کیش از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و معمولاً جهت رزرو اقامت در هتل های کیش بایستی چند روز زودتر اقدام نمود با توجه به اینکه شرایط مالی جامعه از وضعیت مناسبی برخوردار نیست اما قشر ثروتمند جامعه سفر به کیش را در برنامه این روزهای خود قرار دادند و علی‌الخصوص ظرفیت اشغال هتل های ۵ ستاره کیش بیش از سایر هتل های این جزیره مرجانی می باشد.

اما وضعیت در هتل های تهران به نوعی دیگر است تهران به عنوان پایتخت کشور همیشه مسافر داشته به طوری که در اوج شیوع کرونا و محدودیت های آن , که اکثراً هتل های کشور تعطیل بودند هتل های تهران به فعالیت خود ادامه مب دادند.

علی الخصوص هتل های ۵ ستاره و لاکچری تهران همیشه فعال بودند بجز هتل آزادی تهران و هتل اسپیناس پالاس هتل های همچون هتل اوین تهران ضریب اشغالی نزدیک به ۱۰۰ درصد را تجربه کرده‌اند که معمولاً در فصل ورود مسافران خارجی یا برگزاری نمایشگاههای بین المللی اتفاق می افتاد.

به نقل از سامانه رزرواسیون مهر تعداد زیادی از اهالی شهر تهران به دلیل عدم فعالیت مراکز و سالن های پذیرایی مراسمات، گردهمایی های گران قیمت خود را در هتل های تهران برگزار می‌کنند و بارها مشاهده شده برای چند شب اقامت در هتل را تجربه کرده اند.

تجربه اقامت در هتل و گشت و گذار در جاذبه های توریستی شهر خودتان تجربه ای جدید برای کسانی است که عاشق سفر هستند تجربه ای که هم نیاز شما را برآورده می‌کند هم محدودیت های کرونا مانع از انجام آن نمی‌شود و باعث می گردد این صنعت زیبا زنده بماند.

 از شما دعوت می کنم اطلاعات و جاذبه های گردشگری اطراف شهر خود را جستجو نمایید در یک سفر چند روزه به اطراف شهر محل زندگی خود بزنید و برای اینکه قیمت مناسب تری داشته باشید رزرو هتل خود را از طریق سامانه‌های رزرو منجمله سامانه رزرواسیون مهر انجام دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha