• چهارشنبه / ۶ اسفند ۱۳۹۹ / ۲۰:۲۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99120604886
  • خبرنگار : 30054

راهنمای انتخاب انواع کیسه های پلاستیکی دسته دار

راهنمای انتخاب انواع کیسه های پلاستیکی دسته دار

در این مطلب قصد داریم تا تمام مدل های کیسه های پلاستیکی دسته دار تبلیغاتی و ساده که یکی از پر مصرف ترین نوع های پلاستیک در جهان است را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با توجه به نوع شغل یا کاری انجام می دهید برترین مدل را انتخاب کنید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام سانی پلاست مهر، در این مطلب به صورت جامع راهنمای انتخاب انواع کیسه های پلاستیکی دسته دار ساده یا با چاپ اختصاصی را در اختیار شما قرار داده ایم تا بهترین انتخاب را با توجه به نیازی که دارید داشته باشید.

اولین مرحله انتخاب نوع مواد اولیه برای تولید (نایلون یا نایلکس)

دو مواد مواد اولیه نام برده شده دارای تفاوت هایی هستند از همین رو باید با توجه به نوع کاربرد یکی از موارد زیر را برای کیسه های پلاستیکی دسته دار تبلیغاتی یا ساده انتخاب کنید که در زیر تفاوت این دو به طور کامل ارائه شده است.

نایلکس چیست

مواد اولیه نایلکس: نایلکس از مواد اولیه پلی اتیلنی سنگین یا همان HDPE تشکیل شده است. برای مشاهده انواع مدل های نایلکس و کاربرد های آن اینجا را کلیک کنید.

ظاهر نایلکس: جنس نایلکس خشک بوده که باعث می شود با دست زدن به آن صدای نسبتا زیادی تولید کند همینطور شفافیت نایلون را نداشته و کمی مات تر است اما این خواص باعث شده که نایلکس قدرت تحمل وزن های بسیار بالایی را داشته باشد، به طور مثال تربار ها و میوه فروشی ها و هر صنفی که دارای محصولات سنگین وزن هستند باید از نایلکس استفاده کنند زیرا به هر میزان هم که وزن محصول بالا باشد نایلکس پاره نخواهد شد و تنها کش می آید.

نایلون چیست

مواد اولیه نایلون: نایلون از مواد اولیه پلی اتیلنی سبک یا همان LDPE تشکیل شده است.

ظاهر نایلون: جنس نایلون نرم و انعطاف پذیر بوده و دارای شفافیت و روشنایی است. با دست کشیدن روی نایلون نرمی آن به طور کامل احساس می شود و صدای چندانی هم تولید نخواهد کرد اما نایلون برای مصارفی همانند تره بار و میوه فروشی ها مناسب نمی باشد و می توان برای موارد مصرف این نمونه به لباس فروشی ها، داروخانه و این دسته از مشاغل اشاره کرد.

خلاصه نحوه انتخاب نایلون یا نایلکس: در صورتی که ظاهر برایتان اهمیتی نداشته و بیشتر به فکر مقاومت و استحکام هستید پیشنهاد ما نایلکس است اما در صورتی کار شما نیازمند یک بسته بندی با ظاهری مناسب است پیشنهاد ما نایلون می باشد.

انتخاب نوع دسته کیسه پلاستیکی

به طور کلی سه مدل دسته برای نایلون دسته دار وجود دارد که عبارتند از:

پلاستیک دسته موزی (دسته تقویت)

به مدل هایی که دسته پلاستیک داخل خود کار تعبیه می شود پلاستیک دسته موزی می گویند و به علت طرح شیک و جذاب انتخاب مناسبی برای مشاغلی که ظاهر پلاستیک دسته دار مهم است می باشد.

تفاوت پلاستیک دسته موزی با دسته تقویت چیست ؟ از لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی ندارد اما در نمونه دسته تقویت برای افزایش مقاومت، تکه ای پلاستیک ضخیمی در قسمت دسته از داخل پانچ می شود تا دسته پلاستیک قادر به تحمل وزن بالاتری باشد.

پلاستیک دسته بندی

پلاستیک های دسته بندی دقیقا همانند نمونه های دسته موزی برای مشاغلی که ظاهر پلاستیک حائز اهمیت است مورد استفاده قرار می گیرد و دارای دسته ای پانچ شده در بیرون کار است که به مراتب حمل و نقل آن راحت تر از نمونه های دسته موزی است.

پلاستیک دسته رکابی

به علت  ارگونومی خاصی این نوع و تلفیق دسته با بدنه پلاستیک این مدل قادر به تحمل وزن های بالایی است و بیشتر با مواد اولیه نایلکسی تولید می شود و در مشاغلی همانند تره بار ها، فروشگاه های مواد غذایی و این دسته از مشاغل کاربرد دارد.

کاربرد کاست برای کیسه های پلاستیک چیست ؟ و انواع آن

کاست برای افزایش حجم کیسه های پلاستیکی دسته دار نایلونی و نایلکسی بدون افزایش ابعاد مورد استفاده قرار می گیرد که عبارتند از:

. بدون کاست: نبود کاست باعث می شود کیسه پلاستیکی کاملا تخت شود و فضای کمی برای قرار دادن وسایل درون خود داشته باشد.

. ته کاست: هانطور که از نام این مدل مشخص است، باعث می شود از زیر پلاستیک بزرگ تر شود و فضای بیشتری در اختیار مشتری قرار دهد.

. بغل کاست: بغل کاست از دو طرف پلاستیک باعث افزایش حجم می شود.

. سه طرف کاست: این نوع هم از بغل و هم از زیر کار باعث افزایش حجم می شود.

آخرین مرحله انتخاب چاپ اختصاصی روی پلاستیک دسته دار یا چاپ آماده

چاپ های آماده دارای محدودیت است زیرا انتخاب شما به نوع پلاستیک موجود تولید کننده یا پخش کننده بستگی دارد اما از طرفی دارای قیمت بسیار پایین تری است.

چاپ اختصاصی نیازمند سفارش در حجم های بالا به تولیدکنندگان می باشد از همین رو باید هزینه چاپ و کلیشه سازی را نیز بدهید که بر حسب تعداد رنگ موجود در طرح شما قیمت گذاری می شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha