• سه‌شنبه / ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403020402939
  • خبرنگار : 71368

با قید یک فوریت در جلسه شورای شهر؛

تشکیل شورای راهبری سلامت شهر تهران تصویب شد

تشکیل شورای راهبری سلامت شهر تهران تصویب شد

اعضای شورای شهر تهران یک فوریت طرح تشکیل شورای راهبری سلامت شهر تهران را تصویب کردند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز بررسی یک فوریت طرح تشکیل شورای راهبری سلامت شهر تهران را روی میز بررسی قرار دادند و سوده نجفی در تشریح دلایل یک فوریت این طرح گفت: با استناد به سیاست های کلی سلامت و لزوم ایجاد سلامت همه جانبه و پیگیری  انسان سالم و همچنین با استناد به قانون شوراها و با عنایت به بندها و تبصره های و احکام برنامه چهارم توسعه این طرح پیشنهاد شده است.

وی افزود: بر این اساس پیشنهاد می‌شود که در راستای ایجاد مدیریت یکپارچه سلامت شهری، شهرداری تهران  با مشارکت سازمانهای دولتی و غیر دولتی و سازمان های مردم نهاد، به ایجاد شواری راهبری سلامت شهر تهران اقدام کند.

به گزارش ایسنا،  اعضای شورای شهر تهران با رأی مثبت خود یک فوریت طرح تشکیل شورای راهبری سلامت شهر تهران را تصویب کردند.

تصویب صلاحیت ۲۵ نفر قائم مقام ذی حساب مناطق و سازمان ها در شورای اسلامی شهر تهران

اعضای شورای شهر تهران همچنین در جلسه علنی امروز شورا بررسی صلاحیت ۲۵ نفر قائم مقام ذی حساب مناطق و سازمان ها در شورا را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا میثم مظفر، رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این دوره کار حرفه‌ای در زمینه ارزیابی تخصصی ذیحسابان صورت گرفته و افراد پیشنهاد شده همگی در آزمون مکتوب فنی تخصصی که شورا درنظر گرفت، شرکت کردند و سپس در صورت کسب حداقل امتیاز لازم به مصاحبه حضوری دعوت شدند.

وی افزود: اشراف به قوانین و مقررات ، آشنایی با شرح وظایف و اختیارات قائم مقامان ذی‌حساب ، تسلط به بودجه مصوب سالیانه، بررسی سوابق گذشته و اخذ استعلامات از نهادهای نظارتی و گذراندن دوره‌های آموزشی حرفه‌ای  بخشی از پروسه ارزیابی قائم مقامان ذیحساب بوده است. 

به گزارش ایسنا، نهایتا نمرات ارزیابی نهایی  ۲۵ نفر واجد صلاحیت تصدی مسئولیت بعنوان قائم مقام ذی‌حساب در مناطق ، سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری تهران به تفکیک در صحن شورای شهر تهران ارائه و با رأی اکثریت اعضاء صلاحیت ایشان به تصویب رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha