• پنجشنبه / ۴ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 95060102535
  • خبرنگار : 71186

براساس جدیدترین ارزیابی

کیفیت خدمات خودرویی در ایران کاهش یافت

کیفیت خدمات خودرویی در ایران کاهش یافت

در شرایطی که مردم از کیفیت پایین و هزینه بالای خدمات پس از فروش خودروسازان ناراضی هستند جدیدترین ارزیابی‌ها بیانگر کاهش میانگین امتیاز (کیفیت) این خدمات در ایران است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، هر ساله وضعیت خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی شرکت‌های خودروساز و واردکننده خودرو ارزیابی شده و براساس آن میانگین امتیاز این خدمات تعیین و شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو براساس امتیاز کسب شده، رده‌بندی می‌شوند.

در این زمینه جدیدترین ارزیابی صورت گرفته از وضعیت خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو در طول سال ۱۳۹۴ بیانگر کاهش میانگین امتیاز (سطح کیفی) این خدمات است.

براین اساس میانگین امتیاز شاخص وضعیت خدمات پس از فروش خودرو در سال ۱۳۹۴ از ۶۷.۶ از ۱۰۰ امتیاز در سال ۱۳۹۳ به ۵۹.۴ از ۱۰۰ امتیاز در سال ۱۳۹۴ کاهش یافته است.

براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، با توجه به تغییر دستورالعمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش خودرو و اجرای ارزیابی‌ها براساس دستورالعمل جدید؛ امتیاز خدمات پس از فروش صنعت خودرو در سال ۱۳۹۴، ۱۲ درصد نسبت به امتیاز کسب شده در سال قبل از آن (۱۳۹۳) کاهش یافته است.

کاهش میانگین امتیاز (کیفیت) خدمات پس از فروش خودرو در ایران در حالی است که مردم نیز از کیفیت و قیمت خدمات ارائه شده در شرکت‌های خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو ناراضی هستند و معتقدند کیفیت این خدمات پایین و هزینه آن بالا است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha