• پنجشنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۵ / ۱۷:۴۲
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 95103019575
  • منبع : شهرداری تهران

معاون شهردار تهران خبر داد

تغییر مسیرهای خطوط اتوبوسرانی منتهی به محل حادثه "پلاسکو"

تغییر مسیرهای خطوط اتوبوسرانی منتهی به محل حادثه "پلاسکو"

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آماده باش امکانات، تجهیزات و ناوگان این حوزه جهت مدیریت تردد، پشتیبانی و رصد حادثه ساختمان پلاسکو خبر داد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ، مازیار حسینی با اشاره به حادثه آتش سوزی و ریزیش ساختمان پلاسکو در خیابان جمهوری گفت: از لحظه ابتدایی وقوع حادثه شورای مدیران و معاونین این حوزه با تشکیل جلسات بحران با رصد و مدیریت شرایط اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: مرکز کنترل ترافیک شهر تهران با رصد آنی، از لحظه اول حادثه نسبت به ارسال اطلاعات لازم و هماهنگی امور اقدام کرده و به صورت مستمر، آتش نشانی، اورژانس، راهنمایی رانندگی و سیستم‌های مختلف حمل و نقل عمومی را در جریان آخرین اطلاعات قرار داده است.

به گفته حسینی، محدودیت‌های ترافیک ویژه‌ای در محدوده‌های حاشیه و منتهی به چهارراه استانبول و خیابان جمهوری پیش بینی شده که با هماهنگی و همراهی نیروهای راهور در خصوص اجرای آن اقدام می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با دعوت از شهروندان به استفاده هرچه بیشتر از مترو یادآور شد: با توجه به فعالیت‌های نیروهای امدادی و مدیریت بحران برخی خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی با تغییر مسیر مواجه شده که این امر ممکن است تا اواسط هفته آینده تداوم داشته باشد که اطلاعات و نحوه تغییرات از طریق رسانه‌های گروهی و تابلوهای محلی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی ضمن ابراز همدردی با بازماندگان این حادثه دلخراش تاکید کرد: شهروندان و به خصوص کسبه و ساکنین همجوار چهارراه استانبول می‌توانند با عدم حضور و به حدقل رساندن میزان تردد خود نیروهای امدادی و مدیریت بحران را در امدادرسانی بهتر و عادی‌سازی امور یاری کنند.

بنابر اعلام شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، جهت رفاه حال شهروندان تغییراتی در خطوط حاشیه‌ای محل وقوع حادثه داده است که تا اطلاع ثانوی این تغییرات به شرح زیر اعمال خواهد شد:
1- خطوط (میدان امام خمینی(ره)- به میدان قدس)- ( میدان امام خمینی ( ره)- میدان امامت) - ( میدان امام خمینی(ره)- خیابان معلم)- ( میدان امام خمینی(ره)- پل سیدخندان)
مسیر رفت: خیابان انقلاب- خیابان ابن سینا- میدان بهارستان- خیابان امیرکبیر
مسیر برگشت: خیابان سی تیر- خیابان حافظ- خیابان انقلاب
2- خط جمهوری- بهارستان
مسیر رفت: سه راه جمهوری- خیابان ولیعصر- خیابان انقلاب- پل چوبی- خیابان ابن سینا - میدان بهارستان. مسیر برگشت: خیابان مصطفی خمینی- خیابان امیرکبیر- میدان امام خمینی(ره)- خیابان سی تیر- خیابان جمهوری
3- خط جمهوری -پل کریمخان
مسیر رفت: سه راه جمهوری- خیابان ولیعصر(عج)- خیابان انقلاب- میدان فردوسی- خیابان فردوسی
مسیر برگشت: میدان فردوسی- خیابان انقلاب- خیابان حافظ- خیابان جمهوری
4- خط خیابان فردوسی- پایانه بیهقی:
مسیر رفت: خیابان سی تیر- خیابان حافظ- خیابان انقلاب
مسیر برگشت: خیابان انقلاب- دروازه دولت- خیابان سعدی- خیابان اکباتان- میدان امام خمینی(ره)
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha