• دوشنبه / ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ / ۰۷:۴۴
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 95123018089
  • خبرنگار : 71186

اقتصاد ایران در سالی که گذشت

تداوم نارضایتی مردم از خدمات خودرویی!

 تداوم نارضایتی مردم از خدمات خودرویی!

در سالی که گذشت مصرف‌کنندگان همچنان از خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو ناراضی بودند.

سال ۱۳۹۵ چندین بار ایسنا گزارش داد که مصرف‌کنندگان همچنان از وضعیت خدمات پس از فروش خودرو به‌ویژه از کیفیت و هزینه این خدمات، ناراضی هستند.

این وضعیت در حالی است که مصرف‌کنندگان داخلی از کیفیت پایین برخی خودروهای داخلی و گران‌فروشی و تاخیر در تحویل خودروهای وارداتی نیز ناراضی هستند.

اما گذشته از کیفیت و قیمت خودروهای داخلی و وارداتی، ارزیابی صورت گرفته از خدمات پس از فروش خودرو در سال گذشته نشان داد که نارضایتی مصرف‌کنندگان از خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو همچنان تداوم دارد.

زمستان سال ۹۵ بود که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش وضعیت رضایتمندی مردم از خدمات پس از فروش خودروهای سواری در شش ماهه نخست سال ۱۳۹۵ را منتشر کرد.

براساس این گزارش "کمبود یا نبود قطعات یدکی"، "کیفیت پایین قطعات، خدمات و تعمیرات"، هزینه‌تراشی بی مورد"، "کمبود تعداد نمایندگی‌های مجاز" و "عدم انجام کار یا رفع ایراد"؛ پنج انتقاد اصلی مردم از خدمات پس از فروش خودرو در ایران است.

این وضعیت در حالی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز تاکنون چندین بار از وضعیت خدمات پس از فروش خودرو انتقاد کرده و خواستار ارتقاء و بهبود این خدمات شده است.

در این شرایط باید دید در سال جدید وضعیت خدمات خودرویی تا چه حد متحول خواهد شد و آیا خودروسازان و واردکنندگان خودرو می‌توانند سرانجام مشتریان خود را از خدماتشان راضی کنند یا نه!.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۱۲-۳۰ ۰۹:۲۰

خودروی جدید هایما را از ایران خودرو تحویل گرفتم ولی در سرویس اولیه، نمایندگی اصلی نتوانسته بود فیلتر روغن این خودرو را تامین کند! اولین قطعه ای که خودرو در سرویس اولیه نیاز دارد!!!!!

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۳۰ ۱۹:۱۸

تا زمانی که انحصار بر بازار خودرو حکمفرما باشه وضعیت همینه که هست!!! صنعت خودرویی که با 35 سال حمایت دولت نتونسته پیشرفت کنه محکوم به ورشکستگیه