• سه‌شنبه / ۲ آبان ۱۳۹۶ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 96080201065
  • خبرنگار : 71568

سیر تصاعدی پژوهشکده فرهنگ و هنر طی سه سال اخیر/به پژوهشگاه تبدیل نمی‌شویم

سیر تصاعدی پژوهشکده فرهنگ و هنر طی سه سال اخیر/به پژوهشگاه تبدیل نمی‌شویم

رئیس پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی با بیان اینکه در سه سال اخیر از جهت شاخص‌های عملکری سیر تصاعدی داشتیم،‌ گفت: تبدیل پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری به پژوهشگاه منتفی شد.

دکتر حمید آیتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در سال 95 در ارتباط با ارزیابی عملکرد پژوهشی جزو پژوهشکده‌ ممتاز جهاد انتخاب شدیم و عملکرد قابل قبولی داشتیم.

رئیس پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی افزود: در سه سال اخیر از جهت شاخص‌های عملکری سیر تصاعدی داشتیم و امسال نیز پیش‌بینی می‌شود مجدد جزو پژوهشکده‌های ممتاز باشیم.

وی ادامه داد: پروژه‌های مختلفی در دست انجام است که برخی در مرحله قرارداد و برخی در مرحله مذاکره قرار دارد.

آیتی با اشاره به نحوه انتخاب پروژه‌ها،‌ گفت: شاخص انتخاب پروژه‌ها به این گونه است که پروژه مرتبط با شرح وظایف گروه‌های پژوهشی، مرتبط با نیازهای کشور و گره‌گشایی مسائل و معضلات علمی کشور و مقرون‌به‌صرفه بودن است.

رئیس پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی افزود: از این رو با شهرداری‌های مناطق مختلف، شورای شهر تهران، مرکز مطالعات شهرداری تهران و وزارت راه و شهرسازی پروژه‌هایی را تعریف کرده‌ایم.

‌وی همچنین در خصوص تبدیل پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری به پژوهشگاه اظهار کرد: تبدیل هر پژوهشکده‌ای به پژوهشگاه از سیاست‌های دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی است.

رئیس پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی افزود: پتانسیل تبدیل شدن به پژوهشگاه را داریم و از قبل برنامه‌ای برای تلفیق پژوهشکده‌های سه گانه برای تبدیل شدن به پژوهشگاه طراحی شده،‌ منتهی به نظر می‌آید که سیاست گسترش تشکیلات ساختار در علوم انسانی در جهاد دانشگاهی وجود ندارد و تبدیل پژوهشکده ما به پژوهشگاه در کوتاه مدت منتفی است.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha