• یکشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۲:۵۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1400032316156
  • منبع : روابط عمومی برنامه

اطلاعیه ستاد مقابله با کرونا درباره تجمع هواداران یک نامزد انتخابات در اهواز

اطلاعیه ستاد مقابله با کرونا درباره تجمع هواداران یک نامزد انتخابات در اهواز

دبیرخانه ستاد ملی مقابله با کرونا درپاسخ به ادعای حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی مبنی بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مطابق با مجوز در تجمع انتخاباتی اهواز، تاکید کرد: برغم تاکیدات ستاد ملی کرونا و ستاد کرونا در استان خوزستان مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در تبلیغات انتخاباتی، در تجمع انتخاباتی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری دستورالعمل های مورد تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا، رعایت نشده است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در اطلاعیه دبیرخانه ستاد ملی کرونا در این رابطه، آمده است: براساس اعلام ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان، مجوز صادر شده برای ستاد انتخاباتی آقای رئیسی برای ساعت ۱۹ تا ۲۱  با حضور حداکثر۴ هزار نفر با رعایت فاصله ۴ متری برای هر نفر در محل تجمع بوده است که در ساعت ۱۹ بدلیل حضور تنها ۴۰۰ نفر در محل تجمع، این مراسم در زمان مقرر آغاز نمی شود.

براساس اعلام ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان، در نهایت با پیگیری عوامل استانی ستاد انتخاباتی این نامزد انتخابات، بالغ بر ۴ هزار نفر از ۲۸ شهرستان استان با اتوبوس به محل سخنرانی اعزام و تجمع انتخاباتی در ساعت ۲۲ آغاز می شود و آنچه در این تجمع انتخاباتی برگزار شده برخلاف تمامی دستورالعمل ها و مجوزها بوده و پروتکل های بهداشتی مقرر شده از سوی ستاد ملی کرونا رعایت نشده است.

 حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سومین مناظره زنده تلویزیونی در اعتراض یکی دیگر از نامزدهای انتخابات ( محسن مهر علیزاده) درمورد برگزاری تجمع انتخاباتی در اهواز بدون رعایت پروتکل های بهداشتی که برای مردم خطرآفرین بوده و سلامت شهروندان را به مخاطره انداخته است، مدعی شد که این تجمع با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۳ ۰۸:۲۳

نامه اش را ضمیمه کن

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۳ ۰۸:۳۲

انجام تبلیغات بشکلهای مختلف و این خبر هم یکی از آنها است!

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۳ ۱۹:۳۱

باشه

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۲۴ ۰۰:۵۱

من تو تجمع بودم همه رعایت کرده بودن ماسک زده بودن هرکی میگه رعایت نکردن همه الکی میگن ....حتی ماموران انتظامی ماسک میدادن هم به مردا هم به زنان ....