• یکشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400070402325
  • خبرنگار : 30054

پنج نکته درباره آجیل که هنوز نمی دانید!

پنج نکته درباره آجیل که هنوز نمی دانید!

سال نو یعنی طعم آجیل تفت داده شده و نوش جان کردن آن در کنار خانواده و اقوام. این سنتی رایج میان ما ایرانیان است اما حالا با شیوع کرونا و کمرنگ شدن دورهمی های خانوادگی، بساط آجیل خوری های خانوادگی حوالی نوروز و یلدا می تواند تبدیل شود به عادتی روزانه برای خوشی های دوران قرنطینه و خانه نشینی.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام خشکبار کاشانی، حالا شما می توانید پسته، بادام، فندق، کشمش یا هر کدام دیگر از مغزهای دلخواهتان را در ظرفی کنار دستتان بگذارید و در حین کار روزانه یا تماشای فیلم و سریال مورد علاقه تان، آنها را میل کنید. در همین حال این مطلب را هم بخوانید تا با کم و کیف این خانواده خوشمزه از خوراکی ها بیشتر آشنا شوید.

خاصیت آجیل

حتما می دانید آجیل خاصیت دارد اما اینکه چه خاصیتی دارد خیلی مهم است! وقتی ترکیبی از مغزهای خام در کنار هم قرار بگیرند باید انتظار داشته باشیم پروتئین و ویتامین مورد نیاز روزانه بدن به شکل مطلوبی تامین شود. آجیل نیاز بدن به مواد معدنی را نیز تامین می کند و در مجموع خواص آن باعث می شود تا افراد دیرتر احساس گرسنگی کنند و البته در همین راستا خاصیت عمدتا ناگفته آن این است که میل شما به خوراکی های محبوب اما غیرسالمی از جمله پفک و چیپس را کاهش می دهد و در واقع جایگزینی ایده آل برای جانک فود ها است. شاید نگران چربی مغزهای آجیل باشد اما خبر خوب این است که چربی این خوراکی غیر اشباع است که حتی باعث کاهش کلسترول خون خواهد شد و در نتیجه مصرف آجیل، احتمال بروز عوارض قلبی و مغزی را کاهش خواهد داد.

خرید آجیل سالم

تقریبا برای همه ما خرید آجیل یک عمل دوست داشتنی است، این حس شاید به خاطر زنده شدن خاطراتی که از کودکی در صف آجیل فروشی ها داشتیم باشد اما حیف که ممکن است این حس خوشایند تبدیل به تجربه ای ناگوار شود، چطور؟ با خریدی اشتباه. شما باید بدانید مزه مغزها نباید تند و زننده باشد و حتی قبل از مزه کردن، باید به بوی آن توجه کنید. توجه به بسته بندی آجیل که با کیفیت بالایی انجام شده باشد نیز دیگر مولفه برای تشخیص آجیل سالم است. در کنار این موارد، توجه شما به اینکه از کجا اقدام به خرید می کنید به تنهایی می تواند تضمین کننده یک خرید عالی باشد. شما با اطلاع از سابقه کار فروشگاه، می توانید تا حد بسیار بالایی از خرید خود اطمینان داشته باشید.

تغییر شکل خوردن آجیل

همانطور که در ابتدا گفتیم، نوع استفاده از آجیل با شیوع کرونا تا حد زیادی متفاوت شده و از حالت تفننی و مناسبتی به عادتی روزمره تبدیل شده است بنابراین نوع خرید آجیل هم تا حدی متفاوت از گذشته شده است. طبیعتا وقتی سالانه حداکثر به تعداد انگشتان دست نیاز به خرید چیزی داریم، می توانیم برای آن وقت بگذاریم و به صورت حضوری خرید را انجام دهیم اما حالا که صحبت از استفاده روزانه است، باید به روش های راحت تر و سریعتری فکر کرد. خرید اینترنتی آجیل روشی مناسب است که با توجه به افزایش مشغله های متداول کاری و به خصوص در دوران شیوع کرونا، می تواند به عنوان راه حلی ساده اما ایده آل توسط آجیل دوستان انتخاب شود!

بهترین روش خرید آجیل

خرید آجیل اینترنتی مزایای زیادی هم دارد. وقتی به فروشگاه مراجعه می کنید، طبیعتا تنها چند نوع محدود از هر مغز وجود دارد و بنابراین گستره انتخاب بالایی نخواهید داشت. از طرفی به سختی می توانید اطلاعات به درد بخوری درباره خواص، انواع، تاریخ تولید، تاریخ انقضا و سایر اطلاعات تغذیه ای را در فروشگاهی که آجیل فله ای می فروشد به دست آورید. این وضعیت را مقایسه کنید با یک سایت فروش اینترنتی که در هر ساعت از شبانه روز می توانید محصول دلخواهتان را پیدا کرده و سفارش دهید. محصول انتخاب شده با تمامی اطلاعات لازم و ضروری به شما نمایش داده می شود و در نتیجه خریدی مطمئن و لذتبخش برای شما رقم می خورد. همینجا می توانیم از شما دعوت کنیم تا با مراجعه به فروشگاه اینترنتی خشکبار کاشانی انواع آجیل را بررسی و مقایسه کنید و با اطلاع کامل از کیفیت هر نوع مغز، خرید خود را انجام دهید. فروشگاه آجیل کاشانی سرویس های تحویل سریع، پرداخت در محل، پشتیبانی شبانه روزی و همچنین سه روز ضمانت بازگشت وجه را به مشتریان خود ارائه داده است.

خوش قیمت ترین آجیل

انتخاب ترکیبات موجود در این خوراکی در وهله اول بستگی به سلیقه خریداران دارد اما باید قیمت آجیل هم مورد توجه قرار بگیرد. آجیل مخلوط اگر به خوبی ترکیب شود، محصول هم خوشمزه و با کیفیت خواهد بود و هم به صرفه و اقتصادی. مثلا می دانیم که پسته، به صورت میانگین گران ترین جزو است و خب احتمالا محبوب ترین مغز آجیل هم هست. پس قطعا جزو جدایی ناپذیر آن پسته است.

در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب توسط خریدار صورت می گیرد؛ بنابراین با خرید آجیل از بهترین و معتبرترین فروشندگان، لذت و سلامت را به خود و خانواده تان هدیه دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha