• چهارشنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۰ / ۱۷:۵۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400072115219
  • خبرنگار : 30054

جایگاه ویژه اجاره سوله در توسعه کسب و کارها

جایگاه ویژه اجاره سوله در توسعه کسب و کارها

همانطور که می دانید بدلیل موقعیتی که مناطق و شهرک های صنعتی اطراف تهران دارند به جرات می توان گفت این مناطق، بهترین گزینه برای رهن و اجاره سوله است.

 به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سوله تاپ، اجاره سوله در تهران دارای مزایای زیادی برای همه کسب و کارها مخصوصا آنهایی که هزینه های فراوانی را بخاطر حمل ونقل پرداخت می کنند، دارد.

اجاره سوله در کرج هم که دارای مناطق و شهرک های صنعتی  زیادی است به جهت نزدیکی به مرکز(تهران) برای مالکین کسب و کارها از اولویت بالایی برخوردار است زیرا معمولا این افراد بدنبال اجاره سوله اطراف تهران هستند.

نقش سازنده اینترنت در خرید و فروش یا رهن و اجاره املاک

در اینجا لازم است به نقش فضای مجازی و اینترنت در معاملات املاک صنعتی اشاره ای مختصر داشته باشیم.

افزایش نفوذ اینترنت و استفاده روزافزون مردم از این رسانه باعث شده است تا بسیاری از فعالان صنعت ساختمان و املاک مشاغل خود را در این پلتفرم هدف قرار دهند.

امروزه کاربران اینترنت نه تنها برای خرید و اجاره مسکن، بلکه برای خرید و اجاره سوله، برای کارخانه ها و انبارها و  همچنین  خرید  و  اجاره  ویلا  در  شهرهای  ساحلی  استفاده  می  کنند و با کمی جستجو به سایت های معتبری که کاملا بصورت تخصصی مشاوره می دهند برخورد می کنیم. جالب است که هنگام استفاده از اینترنت بسیاری از شهروندان حتی نسبت به خرید و فروش یا رهن و اجاره املاک اقدام می کنند و یا حتی در شهرها و کشورهای دیگر نیز سرمایه گذاری می نمایند.

مشکل اصلی در معاملات املاک صنعتی

با بررسی های صورت گرفته باید گفت یکی  از  معایب  این  حوزه  عدم  آگاهی  از  نوع  قراردادها  و  ضمانت نامه ها در هنگام انعقاد قرارداد بین طرفین است. یکی  از  دلایل  اصلی   این  امر  تعداد  زیاد  این  معاملات است. تصور کنید  اجاره  سوله  در  یکی  از  مناطق  صنعتی  تهران  حدود  15  میلیارد  تومان  یا بیشتر سرمایه نیاز دارد. این مبلغ به اندازه ای است که طرفین کمتر احتمال دارد هزینه گروه را برای انجام این معاملات با شرکتی که از دانش کافی در این زمینه برخوردار نیست بپردازند. در نتیجه، او از عزم خود عقب نشینی می کند و وقتی مشکلی بین طرفین بوجود می آید بی طرفی اعلام می کند. این موضوع و مسائل دیگر مسائل زیادی را برای هر دو طرف مطرح می کند.

نقش اجاره سوله در توسعه کسب و کارها

از آنجا که بسیاری  از  صنعتگران  می خواهند  زمینه  فعالیت  خود  را  گسترش  دهند،  اما  چگونه  می توان برای صنایع سنگین،  آلاینده،  پر  سر  و  صدا  و  حتی  شلوغ  در  قلب  شهر  یک  مکان  یا  سوله اجاره کرد؟

این کار مطمئناً عملی نیست زیرا وجود کارخانه ها در شهرهای بزرگ مانند تهران در شعاع خاصی ممنوع  است و این پیامدهای نامطلوبی را به دنبال خواهد داشت. به همین دلیل، پیشنهاد ما برای اجاره سوله، بهترین گزینه میتواند اجاره سوله در اطراف تهران مثل جاده مخصوص کرج و یا جاده قدیم کرج باشد.

جایی که از یک سو امکاناتی که شامل حال پایتخت نشینان می شود به آنجا نیز خواهد رسید، کارفرمایان از برخی معافیت های مالیاتی برخوردار می شوند، دسترسی به اقصی نقاط ایران با اجاره سوله در محدوده تهران راحت تر بوده، تردد به آنجا محدودیت زمانی نخواهد داشت و از همه مهمتر نیروی انسانی مسیری بهینه (محلی که برای آن ها کمترین فاصله را از شهر داشته و در عین حال مشکلی برای ساکنین همان شهر ایجاد نکند) می پیمایند.

املاک صنعتی مهمترین و معتبرترین جائی است که افراد حقیقی یا حقوقی برای انجام معاملات املاک صنعتی به آنجا مراجعه می نمایند.

حرف آخر

برای انتخاب و انجام معاملات املاک صنعتی مثل اجاره سوله، املاک صنعتی سوله تاپ ( www.soletop.ir ) که یکی از قدیمی ترین و البته مدرن ترین املاک صنعتی است که سابقه بیش از سه دهه فعالیت در این حوزه دارد پیشنهاد می گردد.

 انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha