• یکشنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400081611856
  • خبرنگار : 30054

تجهیزات مدرن آشپزخانه صنعتی بروج در شیراز

تجهیزات مدرن آشپزخانه صنعتی بروج در شیراز

شرکت تجهیزات صنعتی پاسارگاد، عاملیت فروش محصولات بروج در شیراز آغاز به کار کرد. کارشناسان بروج با حضور در محل و برگزاری پخت زنده در طی چند روز قابلیت‌های استثنایی فر کامبی بروج را به مهمانان محترم از دانشگاه‌های علوم پزشکی و تغذیه، بیمارستان‌ها، رستوران‌ها و فست‌فودها معرفی کردند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بروج، فر کامبی بروج ، فر کامبی گازی هوشمند در ایران است که پخت انواع غذا، نان و شیرینی را با 3 نوع روش پخت شامل گردش هوای داغ، بخار و ترکیب هوای داغ و بخار امکان‌پذیر می‌کند. این دستگاه با وجود کنترل هوشمند بخار دوگانه گام مهمی در اصلاح روش‌های پخت سنتی برداشته است.

فر کامبی مناسب برای همه آشپزخانه ها

فر کامبی بروج ابزار پختی است که با افزایش سرعت و ظرفیت پخت برای هر آشپزخانه‌ای مناسب است. این دستگاه در اندازه‎‌های مختلف 6 طبقه، 10 طبقه و 20 طبقه ارائه می‌شود. هر آشپزخانه‌ای بر اساس میزان فضایی که در اختیار دارد می‌تواند مدل مناسب فر کامبی را خریداری کند.

تکنولوژی پیشرفته این دستگاه مزایای زیادی برای پخت غذای سالم دارد که از آنها می‌توان به حذف روغن یا کاهش چشمگیر آن، حفظ مواد مغذی و افزایش ارزش غذایی، افزایش ظرفیت پخت به دلیل سرعت در پخت، تنوع منوی غذایی، عدم نیاز به تجهیزات متعدد در آشپزخانه، کیفیت ثابت و تکرارپذیری، عدم نیاز به نظارت دائم آشپز بر پخت غذا، کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و... اشاره کرد.

تجهیزات مدرن آشپزخانه صنعتی بروج در شیراز

فر کامبی بروج افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها

فر کامبی یا فر پخت ترکیبی با وجود قابلیت‌ها و مزایای منحصربه‌فرد صرفه‌جویی‌های زیادی برای آشپزخانه‌های صنعتی به همراه دارد. در ادامه با مزایای این دستگاه بیشتر آشنا می‌شویم.

کاهش فضای مورد نیاز

فر کامبی بروج با اشغال تنها یک متر مربع از فضای آشپزخانه، سرعت و ظرفیت پخت انواع غذاها را افزایش می‌دهد. یکی از مزیت‌های مهم این دستگاه این است که شما را از خریدن دستگاه‌های متعدد و مجزا نظیر سرخ‌کن، بخارپز، گریل، پروفر خمیر و... بی‌نیاز می‌کند. تصور کنید اگر بخواهید تمام این دستگاه‌ها را در کنار هم قرار بدهید به چه فضای زیادی نیاز دارید. 

اما با استفاده از فر کامبی بروج فقط با اشغال یک متر مربع فضا، مانند این است چندین دستگاه را به طور عمودی روی هم قرار داده‌اید و در فضای آشپزخانه صرفه‌جویی می‌کنید؛ در عین حال ظرفیت پخت به طرز چشمگیری افزایش پیدا می‌کند.

صرفه جویی در مصرف منابع انرژی

تحقیقات نشان می‌دهد فر کامبی حدود 70 درصد در مصرف منابع انرژی صرفه‌جویی می‌کند. کارشناسان صنعت عقیده دارند فرهای کامبی صرفه‌جویی چشمگیری در مصرف برق و گاز ارائه می‌دهند.

مصرف برق فر کامبی به روشن شدن لامپ، چرخش فن‌ها، کار با پنل کنترل هوشمند و آماده‌باش بویلر محدود می‌شود. حجم بویلر فر کامبی بروج در مقایسه با دستگاه‌های مشابه ناچیز است. بویلر دستگاه 6 و 10 طبقه حدود 0.4 لیتر و دستگاه 20 طبقه حدود 0.8 لیتر است که در مقایسه با بویلر 5 تا 10 لیتری دستگاه‌های مشابه در مدت زمان کمتری با داغ شدن المنت به نقطه جوش می‌رسد؛ در نتیجه مصرف برق این دستگاه در عملکرد بویلر حدود 90 درصد صرفه‌جویی دارد.  

از سوی دیگر فر کامبی بروج طبق استاندارد دستگاه‌های حرارتی، دستگاهی با حرارت پایین محسوب می‌شود. بنابراین علاوه بر کاهش مصرف گاز، پخت‌وپز با این دستگاه به دلیل ایجاد گرما و گازهای آلاینده کمتر نسبت به روش پخت سنتی، به دستگاه‌های تهویه پرقدرت نیاز ندارد. بدیهی است نصب هود کوچک نیز در مصرف برق صرفه‌جویی می‌کند.

تجهیزات مدرن آشپزخانه صنعتی بروج در شیراز

کاهش مصرف آب با شستشوی خودکار

فرآیند شستشوی فرهای کامبی بروج به صورت کاملا خودکار، با گردش صحیح آب، تعریق مجدد توسط بخار آب و گرما در کل فضای داخل کابین انجام می‌شود.

شستشوی خودکار این دستگاه با سیکل بسته آب انجام می‌شود که باعث کاهش مصرف آب و فاضلاب می‌شود. این سیستم خاص شستشو با کنترل میزان مصرف آب، صرفه‌جویی 50 درصدی مصرف آب را نسبت به شستشوی سنتی در پی دارد.

استفاده از مایع شوینده به جای قرص، یکی از مزیت‌های رقابتی فر کامبی بروج در مقایسه با دستگاه‌های مشابه است. امکان استفاده از محلول‌های شستشوی ارزان‌قیمت و موجود در بازار در مقایسه با قرص، هزینه‌های شستشو را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

کاهش زمان پخت

بر اساس داده‌های تجربی، پخت غذا با فر کامبی حدود 50 درصد زمان پخت را کاهش می‌دهد. امکان پخت حجم انبوه غذا، طبخ غذاهای مختلف با استفاده از سیستم کنترل طبقات، حذف کارهای معمول آشپز نظیر نظارت مداوم، چرخاندن قطعات مواد غذایی یا جابه‌جا کردن سینی در کاهش زمان پخت تاثیر بسزایی دارد.

کاهش زمان پخت به طور مستقیم با افزایش سرعت تولید ارتباط دارد. برای مثال شما می‌توانید در یک فر کامبی 10 طبقه در یک بار پخت، 100 عدد ران مرغ سس‌پز یا 150 عدد شنیتسل مرغ یا 80 کوکو و کتلت یا 20 پیتزا و... را آماده کنید. باور نکردنی است؛ ظرفیت پخت در فر کامبی با وجود صرفه‌جویی در مصرف منابع انرژی افزایش پیدا می‌کند.

با استفاده از سیستم کنترل طبقات و سرو سریع غذا می‌توانید چند نوع غذای مختلف را به شرط یکسان بودن روش پخت به طور همزمان بپزید و برای مشتریان رستوران سرو کنید.

پخت شبانه به شما کمک می‌کند فشار تولید روزانه را کاهش دهید. غذاها یا آماده‌سازی مواد غذایی مانند سرخ کردن پیاز یا بادمجان می‌تواند در شب یا در زمان‌هایی که دستگاه پخت‌وپز ندارد انجام شود؛ بنابراین از حجم کار روزانه کم خواهد شد.

تجهیزات مدرن آشپزخانه صنعتی بروج در شیراز

حرف آخر

در اروپا سال‌هاست که از فرهای کامبی به دلیل بهره‌وری و صرفه‌جویی بیشتر در کنار کیفیت بهتر پخت و تامین امنیت پرسنل در آشپزخانه‌های صنعتی استفاده می‌شود. شما با به‌کارگیری فر کامبی بروج در آشپزخانه خود می‌توانید ضمن کسب رضایت افراد از کیفیت مطلوب پخت، هزینه‌های خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید و در مدت زمان کوتاهی بازگشت سرمایه اولیه و کسب سود بیشتر را محقق کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha