• جمعه / ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400111511294
  • خبرنگار : 71468

واریز هزینه ریالی ثبت نام مسابقات تنیس کیش به حساب شخصی!

واریز هزینه ریالی ثبت نام مسابقات تنیس کیش به حساب شخصی!

واریز هزینه ثبت نام مسابقات تنیس بین المللی کیش به حساب یکی از کارمندان فدراسیون ابهاماتی را برای شرکت‌کنندگان ایجاد کرده است.

به گزارش ایسنا، مسابقات بین المللی تنیس جوانان به مدت دو هفته در کیش در حال برگزاری است. در این مسابقات تنیس بازانی از کشورهایی نظیر ایران، آمریکا، ترکیه، بلژیک، اسلواکی و اسپانیا حضور دارند. ایران نیز در هر هفته ۴۵ نماینده در بخش پسران و ۳۷ نماینده در بخش دختران داشته است.

موضوعی که در این میان برای شرکت‌کنندگان ایرانی ابهام ایجاد کرد، واریز هزینه ثبت نام است. برای آنها سوال شده که چرا این هزینه را به جای حساب فدراسیون، به حساب یکی از کارمندان واریز کرده اند.  

طبق اعلام فدراسیون، تنیس بازان باید مبلغ یک میلیون و ۵۹۵ هزار تومان به حساب یکی از کارمندان واریز می کردند که  همین مساله برایشان ایجاد شبهه کرده است. (فیش های واریزی نزد ایسنا به امانت است). 

خبرنگار ایسنا پیگیر این مساله از سمت فدراسیون شد که در نهایت این توضیح را دادند: «شرکت‌کنندگان باید هزینه ثبت نام را به صورت دلار پرداخت می کردند که این موضوع برای همه شرکت کنندگان ایرانی، دردسرهای بزرگی را در پی داشت و ممکن بود زمان ثبت نام و شانس حضور در مسابقات را از دست بدهند. از طرفی، فدراسیون هم حق دریافت هزینه به صورت ریالی نداشت. برای تسریع در امور و کمک به تنیسورهای ایرانی، فدراسیون این وظیفه را بر عهده گرفت و هزینه ها به این حساب واریز شد تا آن را به دلار تبدیل کنند. البته چند ساعت بعد از جمع آوری پول، کل مبلغ به حساب فدراسیون عودت داده شد که تمام اسناد و مدارک آن موجود است و هرگز تخلف اداری صورت نگرفته است. تمام این مراحل نیز با هماهنگی تعدادی از بخش‌های فدراسیون انجام شد و این تصمیم برای کمک به تنیس‌بازان بود.» 

به گزارش ایسنا، فدراسیون تنیس برای دریافت هزینه ثبت‌نام از شرکت‌کنندگان باید تصمیم بهتری می‌گرفت تا ابهامی برای بازیکنان پیش نیاید. به عنوان مثال، برای جلوگیری از هر گونه ابهام، بهتر بود از همان ابتدا برای همه شرکت کنندگان این قانون لحاظ می‌شد که هزینه ثبت نام را فقط به صورت ارزی به حساب فدراسیون پرداخت کنند نه کارمندان فدراسیون. این اقدام می‌توانست از هرگونه ابهام جلوگیری کند. از طرفی فدراسیون باید برای شرکت کنندگان این ابهام را برطرف کند که چرا هزینه ریالی ثبت‌نام به حساب کارمند فدراسیون واریز شده نه خود فدراسیون.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha