• چهارشنبه / ۲۹ تیر ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401042819221
  • خبرنگار : 30188

 انواع فرش ماشینی جدید و مدرن با طرح‌های زیبا

 انواع فرش ماشینی جدید و مدرن با طرح‌های زیبا

می‌توان با قاطعیت گفت که امروزه یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها انتخاب و خرید فرش ماشینی جدید و مدرن برای منزل‌شان است. شاید شنیده باشید که به مروز زمان تمامی محصولات کیفیت قبل و گذشته خود را از دست داده‌اند و مثل قبل نیستند، فرش هم از این قائده مستثنی نیست. افراد با توجه به توان مالی، ظاهر خانه، و سلیقه‌هایشان، فرشی مناسب را انتخاب و در نهایت خریداری می‌کنند. این در حالی است که برخی از افراد بسته به سلیقه‌شان فرش‌های ماشینی و مدرن و برخی دیگر فرش‌های دست بافت را می‌پسندند.

به گزارش ایسنا به نقل از تک فرش، بیشترین متراژی که برای خرید فرش طرفداران خاص خود را دارند فرش‌هایی با متراژ 6 و 9 متر می‌باشد.

ویژگی‌های فوق‌العاده فرش ماشینی جدید و مدرن

فرش ماشینی و جدید ویژگی‌های فوق العاده و منحصر به فردی دارد که همین ویژگی‌ها سبب وجه تمایز این نوع فرش نسبت به فرش‌های دیگر شده است، ویژگی‌های فرش ماشینی و جدید به صورت زیر می‌باشد.

شکل‌های متفاوت

فرش‌های مدرن برخلاف فرش‌های قدیمی از تنوع شکل بسیار بالایی برخوردار است، تنوع بالای شکل در فرش‌های جدید و مدرن سبب شده تا ابعاد این فرش در اندازه‌ی متفاوت و دلخواه مشتری بافته شود.

دارای طراحی خارق‌العاده

برخلاف فرش‌های قدیمی که با بررسی طرح و نقش آن به راحتی می‌شد نتیجه گرفت که در کجا بافته شده است، فرش‌ مدرن و جدید دارای بافت بسیار ظریف و فوق‌العاده می‌باشد که به راحتی نمی‌توان تشخیص داد در کجا بافته شده است. تنوع بالای طرح در فرش‌های ماشینی جدید این امکان را به شما می‌دهند تا به راحتی آن‌ها را به محیط ست کنید.

 انواع فرش ماشینی جدید و مدرن با طرح‌های زیبا

انواع فرش مدرن و جدید

از آن جایی که فرش ماشینی، فرشی جدید با تنوع طرح و رنگ بسیار بالا می‌باشد با توجه به تنوع بسیار بالای طرح انواع مختلف دارد که در قیمت فرش ماشینی تاثیر گذار می‌باشد ، انواع فرش ماشینی جدید به شرح زیر می‌باشند.

گبه

گبه و یا با نام دیگر قالیچه خرسک فرشی، در حقیقت از جنس قالی می‌باشد. این قالیچه در ابعاد کوچک بیشتر توسط قوم عشایر، لر و قشقایی به روش‌های مختلف بافته می‌شود. خوب است بدانید که پرزهای گبه بلند هستند و در بافت این قالیچه میزان پود به کار رفته شده بیشتر است که همین امر سبب نرمی بیشتر گبه شده است. در برخی شرایط پود برخی از گبه‌ها از سه تا هشت پود در هر رج و بلندی برخز از پرزها گاها به یک سانتی متر هم می‌رسد.

فرش مراکشی

این نوع فرش برای اولین بار در کشور مراکش رونمایی شد. این نوع فرش در حقیقت نوعی فرش فانتزی و مدرن می‌باشد که در عین سادگی زیبایی را برای خانه شما به ارمغان می‌آورد و دکوراسیون خانه شما را امروزی‌تر و کلاسیک‌تر نشان می‌دهد. با توجه به استفاده و به‌کارکارگیری رنگ‌های خنثی شما می‌توانید این فرش‌ها را به راحتی با لوازم دیگرتان ست کنید.

 انواع فرش ماشینی جدید و مدرن با طرح‌های زیبا

فرش فرانسوی

این نوع فرش که توسط طراحان و هنرمندان فرانسوی ساخته و عرضه شد، توانست به خوبی افراد بسیار زیادی را به خود مجذوب کند. فرش‌های فرانسوی کاملا مطابق با اصول دکوراسیون روز فرانسه است و اغلب از اشکال و هارمونی فوق العاده زیبایی برخوردار می‌باشد. از نکات مثبت این نوع فرش می‌توان به ظرافت و زیبایی فرش‌های فرانسوی اشاره کرد.

فرش تکه‌دوزی شده

فرش تکه‌دوزی شده یا به اصطلاح چهل تکه، به عنوان فرشی جدید برای اولین بار به صورت دستبافت تولید و به بازار عرضه شد. با گذشت زمان و استقبال بالای افراد از این نوع فرش تولیدکنندگان فرش ماشینی در کشور به تولید فرش تکه دوزی شده روی آوردند.

فرش وینتیج یا کهنه‌نما

این نوع فرش گونه جدیدی از انواع فرش هستند که نقش و نگار در آن بسیار واضح می‌باشد. فرش‌هایی که از طراحی‌های قدیمی پیروی می‌کنند احساس ثبات و سنت را در فرد ایجاد می‌کند. استفاده از این سبک فرش در دکوراسیون خانه، زیبایی و جذابیت دکوراسیون را در خانه چندین برابر می‌کند و دکوراسیونی مدرن و کلاسیک را برای شما به ارمغان می‌آورد.

مطلب آخر

خرید فرش امری بسیار مهم و ضروری است که باید از فروشگاه‌های معتبر و دارای تنوع بالای فرش صورت بگیرد زیرا در غیر این صورت شما با هزینه بسیار بالا فرشی با کیفیت متوسط و رنگ معمولی برای دکوراسیون خانه خود تهیه کرده‌اید و از داشتن دکوراسیونی که لایق آن هستید خود را محروم کرده‌اید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha