• پنجشنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401062317995
  • خبرنگار : 30188

هدایای سازمانی چطور زندگی کسب و کارم را نجات داد؟

هدایای سازمانی چطور زندگی کسب و کارم را نجات داد؟

یادم می‌آید اوایل زمستان بود، روز و شب‌های سردی را سپری می‌کردم. هوای کسب و کارم سردتر از هوای برفی بیرون بود. در آستانه ورشکستگی، کارمندانی که یک به یک درحال فرار از شرکتم بودند و مردمی که با همه هزینه‌هایی که صرف گرفتن بیلبوردهای اتوبان‌های تهران کرده بودم هنوز برندم درست در ذهن‌شان ثبت نشده بود و خرید آنچنانی از محصولاتم نمی‌شد. تا اینکه هدایای سازمانی به دادم رسیدند. به پیشنهاد یکی از دوستانم که مدیر روابط عمومی شرکت هم بود، با شرکت صنایع دستی زبرجد آشنا شدم.

به گزارش ایسنا به نقل از صنایع دستی زبرجد، امروزه هر سازمان و یا شرکتی در هر حد و اندازه‌ای که باشد، برای پیشرفت و حصول اهداف خود به ترفند اهدای هدایای سازمانی به کارمندان خود و مشتریان برای وفادارسازی آنان نیازمند است.

هدایای سازمانی را به چه کسانی بدهم؟

با مشاوره‌ای که با مدیرعامل شرکت زبرجد دستی زبرجد، آقای محمد گلشنی داشتم، تصمیم گرفتم دو نوع هدیه برای یک مناسبت خاص سفارش بدهم، یکی برای مشتریان و یکی برای کارمندانم. اولی مشتریان را وفادار می‌کند و ترغیب می‌شوند تا دوباره از ما خرید کنند، دومی کارمندانم را خوشحال می‌کند و باعث می‌شود در محیط کار دلسوزانه‌تر قدم بردارند و رابطه‌ام با آن‌ها صمیمی‌تر شود.

هدایای سازمانی همه چیز را رو به راه کرد اما کمی طول کشید تا نتایج به وضوح دیده شود. باید از تیم خوب زبرجد بابت مشاوره دقیقی که به ما دادند کمال تشکر را داشته باشم. آن‌ها از انتخاب هدیه تا چگونگی ارائه ما را به بهترین نحو راهنمایی کردند.

هدیه سازمانی بهترین راه تبلیغات در ایران

هدایای سازمانی مردم ایران را شگفت زده می‌کند، ایرانیان از گرفتن هدیه به شدت خوشحال می‌شوند و این راهی است برای نفوذ به قلب مشتریان و خریداران محصولات من. راه‌های تبلیغاتی زیاد دیگری را امتحان کرده بودم ولی این هدایای سازمانی مرا حیرت زده کرد.

به طرز عجیبی مشتریانم را وفادار ساخت جوری که به هر دلیلی محصولات برندم را استوری می‌کردند و دوستان‌شان را به خرید این محصولات دعوت می‌کردند و طبق آمار و بررسی‌هایم کارمندانم نیز با میل بیشتری در محل کار حضور پیدا می‌کنند و اشتیاق بالایی دارند چون با این کار به آن‌ها نشان دادم که برای من مهم هستند.

هدیه دادن یکی از بهترین کارهای دنیاست، چون همان‌قدر که طرف مقابل خوشحال می‌شود به حال خوب خودمان هم کمک می‌کند.

هدیه سازمانی زبرجد

چه هدایای سازمانی در ذهن ماندگار می‌شود؟

باید بدانید که سلیقه ایرانیان با صنایع دستی ایران منطبق است و حال دل شان با این محصولات خوش رنگ و لعاب، خوب می‌شود و با فرهنگ‌شان همخوانی دارد.

به همین جهت است که توصیه می‌شود به جای صرف هزینه‌های گزاف برای خرید هدایای خارجی، با صرف هزینه‌ای کمتر هدایای شگفت‌انگیز و هدفمند صنایع دستی تهیه و تقدیم نمایید.

چرا انتخاب صنایع دستی ایرانی به عنوان هدایای سازمانی معجزه می‌کند؟

هدیه دادن صنایع دستی ایرانی قطعا یکی از بهترین گزینه‌هاست چرا که این محصولات علاوه بر زیبایی و ظرافت خاص خود، هنر دست هنرمندان خلاق ایرانی است، شاید این جمله را شنیده باشید که کسی نمی‌تواند روی کارهای هنری قیمت بگذارد.

صنایع دستی زبرجد محصولاتی را آماده کرده است که علاوه بر زیبایی و جذابیت فوق العاده‌اش از قیمت پایینی نیز برخوردار است و شما می‌توانید به راحتی با صرف هزینه‌ای اندک، هدیه‌ای ارزشمند به کارمندان و مشتریان خود اهدا نمایید.

هدیه سازمانی

سفارش هدایای سازمانی از وبسایت صنایع دستی زبرجد با تخفیف ویژه

اصل بودن هدایای صنایع دستی، ارائه کارت گارانتی 10 ساله، انتخاب بدون محدودیت، امکان سفارشی سازی هدیه، امکان درج لوگو سازمان روی همه هدایای سازمانی، خرید با هر بودجه تبلیغاتی، مشاوره رایگان، ارسال سریع به سراسر کشور و... اینها بخشی از مزایای خرید هدایای سازمانی از صنایع دستی زبرجد می‌باشد.

شرکت زبرجد برای شما خوانندگان این خبر، یک کد تخفیف ویژه در نظر گرفته است که همین الآن می‌توانید در سایت سفارش خود را با این کد تخفیف ویژه ثبت نمایید:

Isna1401  

وبسایت:Zebarjadcrafts.ir

تماس با زبرجد: 02177688915 | 02177688932 |09122124254

اینستاگرام :Zebarjadcrafts

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha