• یکشنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401071004332
  • خبرنگار : 30188

هدیه تبلیغاتی چگونه در کسب وکار معجزه می‌کند؟

هدیه تبلیغاتی چگونه در کسب وکار معجزه می‌کند؟

اهمیت هدیه تبلیغاتی برای رونق و پایداری کسب و کار، امروزه دیگر بر کسی پوشیده نیست. در این مطلب سعی داریم از یک راز مهم پرده‌برداری کنیم. اگر صاحب کسب و کار هستید و یا در آینده قصد دارید بیزینس شخصی خودتان را راه‌اندازی کنید، تا پایان این متن را بخوانید.

به گزارش ایسنا به نقل از صنایع دستی زبرجد، بنا بر تحقیقات انجام شده، یکی از ارزشمندترین راه‌های تبلیغاتی در حال حاضر ارائه هدیه تبلیغاتی می‌باشد. اگر فرآیند انتخاب، شخصی‌سازی و ارائه هدیه تبلیغاتی به درستی طی شود نتایج باور نکردنی در کسب و کار رخ خواهد داد. در ادامه به بخشی از راهکارها می‌پردازیم.

انتخاب هدیه تبلیغاتی خاص

یکی از مهمترین عوامل در پراثر کردن هدیه تبلیغاتی، شناخت و آنالیز افرادی است که قراره هدیه تبلیغاتی دریافت کنند. هرچه بیشتر مخاطب را بشناسیم، هدیه تبلیغاتی ما سودآورتر خواهد شد.

سعی کنید هدیه تبلیغاتی را برای دو نوع افراد در نظر بگیرید، یکی کارمندان سازمان و دیگری مشتری‌ها

بین مشتری‌های قدیمی و جدید فرق بگذارید و به آن‌ها بگویید که برای شما مهم هستند و حس ارزشمندی را در آن‌ها زنده کنید.

ممکن است سوالات زیادی در ذهن شما پیش آید ولی باید بگویم که نگران نباشید، تیم کارشناسان و مشاوران صنایع دستی زبرجد همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان و ارائه راه حل به شما خوبان هستند. شما می‌توانید با شماره‌های دفتر مرکزی زبرجد تماس بگیرید.(02177688915 | 02177688932 | 09122124254)

شخصی سازی هدیه تبلیغاتی

در ارائه هدایای سازمانی هیچ‌گاه از شخصی‌سازی هدیه غافل نباشید. هدیه سازمانی بدون شخصی‌سازی هیچ فایده‌ای ندارد. هر چه شخصی‌سازی شما خلاقانه‌تر باشد می‌توانید به نتیجه کار و هزینه‌تان امیدوارتر شوید.

حتی اگر اصلا خلاق نیستید نام برند و لوگو و شعارتان روی هدیه به چشم بخورد. اگر فروشنده محصول هستید یک کد تخفیف جذاب برای مخاطب در نظر بگیرید.

هدیه تبلیغاتی صنایع دستی زبرجد

ارائه هدیه تبلیغاتی همه چیز است

سعی کنید در ارائه هدیه تبلیغاتی یک روش نوین ابداع کنید و مخاطب را شگفت‌زده کنید. مناسبت‌هایی که هر شرکتی هدیه می‌دهد، آن مناسبتی نیست که شما هم آن را انتخاب کنید، متفاوت باشید و از کلیشه‌ای بودن فرار کنید.

اگر در روز تولد مخاطب به او یک هدیه خاص و متناسب اهدا کنید، در دل او غوغا به پا کرده‌اید. حالا می‌خواهم یک راز به شما بگویم تا اثر هدیه تبلیغاتی را صد برابر بیشتر کنید و آن این است که برای اعضای خانواده همکاران‌تان نیز هدیه‌ای در نظر بگیرید، مثلا در روز تولد همسر همکاران‌تان به آن‌ها هدیه دهید تا ببینید که چگونه به سازمان شما وفادار می‌شوند.

بدترین هدیه تبلیغاتی چیست؟

بدترین و بی‌نتیجه‌ترین هدیه تبلیغاتی همان هدیه‌ای است که شما بدون شناخت درست از مخاطب‌، تعداد زیادی از آن سفارش می‌دهید و به همه مخاطبان‌تان یک هدیه ثابت اهدا می‌کنید.

این کار را نکنید چرا که دارید پول‌تان را دور می‌ریزید و دریغ از ذره‌ای نتیجه و سودآوری.

با مشورت با کارشناسان زبرجد هدایای تبلیغاتی منحصر بفرد ارائه کنید.

هدیه تبلیغاتی صنایع دستی زبرجد

چرا هدیه تبلیغاتی را از زبرجد بخرم؟

گروه صنایع دستی زبرجد با سال‌ها تجربه و فعالیت در این عرصه، بی‌تردید بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید در این زمینه با آن همکاری نمایید.

فائق آمدن بر چالش‌ها

همانطور که می‌دانید انتخاب هدایای سازمانی و تبلیغاتی همواره مملو از چالش‌هاست که با کمک تیم زبرجد براحتی این موانع را پشت سر می‌گذارید. مسیری که با هیچ چراغی روشن نمی‌شود مگر با تجربه.

خرید کالای اصل و مرغوب

با توجه به زیاد شدن کالای تقلبی و چینی در بازار بهترین راه برای یک خرید امن، خرید از یک شرکت معتبر است که در زبرجد این نگرانی نیز جایی ندارد.

تحقیقات بازار و نقشه راه دقیق

با توجه به قدمت و تجربه زبرجد در این راه و اطلاعات مفید بنابر تجربه کار با بیش از 1000 سازمان، یک نقشه راه دقیق در اختیار شما خواهند گذاشت. امکان مشاوره با شماره تماس 09122124254 موجود می‌باشد.

کیفیت بالا در کنار بهترین قیمت

در زبرجد سعی برآن شده که بهترین کیفیت محصولات در کنار کمترین قیمت جای گیرد و در این سال‌ها توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب نماید.

کد تخفیف و یک خرید لذت‌بخش

شما خوانندگان عزیز می‌توانید همین حالا با کد تخفیف Isna1401 از سایت صنایع‌دستی زبرجد به آدرس Zebarjadcrafts . ir هدایای سازمانی و تبلیغاتی را بررسی و سفارش خود را با تخفیف ویژه ثبت نمایید (البته به مدت محدود)

تماس با دفتر مرکزی : 02177688915 | 02177688915 | 09122124254

آدرس دفتر مرکزی زبرجد: تهران، خ انقلاب اسلامی، نرسیده به خ شریعتی، پیچ شمران، پلاک 237 ساختمان حمید، واحد 10

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha