• سه‌شنبه / ۱ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1401090100384
  • خبرنگار : 71505

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد

روزمرگی از مشکلات اساسی مدیریت کشور است

روزمرگی از مشکلات اساسی مدیریت کشور است

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: امروز یکی از مشکلات اساسی مدیریت کشور، روزمرگی است. درخواست می کنم استاندار تهران چندساعت وقت بگذارد و برای آینده نگاه های بلند را بسازد. بی تردید نگاه های کوتاه برای کشور یک آسیب است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی در آیین تکریم و معارفه استاندار تهران گفت: از خدمات ارزشمند و تلاش خستگی ناپذیر آقای منصوری در دوران مدیریت استان تهران تشکر می کنم. در ایشان شاهد چند ویژگی در طول این سالها بودیم از جمله این ویژگی ها انگیزه جدی برای فهم مشکلات و تلاش موثر و پیگیر برای برون رفت از تنگناها و صداقت و سلامت مورد انتظار در یک مدیر نظام جمهوری اسلامی ایران بودیم.

وی افزود: امیدواریم در مسئولیت جدید با اراده بیشتر و فهم موثرتر از مسائل کشور و نگاه کارشناسی به عنوان معاون و مشاور رئیس جمهور در جایگاهی که می تواند برای ملت ایران امیدآفرین باشد از توفیقات بیشتری برخودار باشد

وی ادامه داد: از رئیس جمهور و وزیر کشور برای انتخاب آقای فخاری تشکر می کنم. فردی با تجربه و فهم لازم برای شناخت مشکلات و برون رفت از مشکلات که امیدوارم برای کشور، استان تهران و شهروندان آن پیام آور امید و نشاط و تلاش و الهام بخش آرامش و حرکت به سمت افقهای روشن باشد.

وی تاکید کرد: یکی از مشکلات اساسی مدیریت کشور امروز روزمرگی است. درخواست می کنم استاندار تهران چندساعت وقت بگذارد و برای آینده نگاه های بلند را بسازد. بی تردید نگاه های کوتاه برای کشور یک آسیب است. مدیران برای مردم الگو خلق می کنند؛ البته این خلق الگو باید با رفتارشان باشد نه با سخنانشان قطعا مردم محصول ما هستند و هر جا مشکلی می بنیم باید به خودمان بازگردیم.

وی گفت: تصمیماتی که امروز مدیریت و مشکلات آینده را افزایش دهد قطعا خود منشا مشکلات فعلی نیز هستند. نباید تصمیمی بگیریم که امروز از مجلس که بیرون می آییم برای ما کف بزنند بلکه باید تصمیمی بگیریم که نیم قرن بعد برای ما کف بزنند. مسائل امروز کشور مانند دفاع مقدس برای مردم ایران منطقه و جهان اسلام باید پیام آور اقتدار باشد. امیدوارم ملت ایران با عقلانیت راه برای خلق اقتدار و قدرت دیگری هموار کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha