• دوشنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401111007884
  • خبرنگار : 30188

خرید مستقیم موکت از کارخانه را تجربه کنید

خرید مستقیم موکت از کارخانه را تجربه کنید

یکی از چیزهایی که برای هر خانه ضروری محسوب می‌شود، وجود چیزی است که روی کف‌پوش اصلی را پوشانده و نرمی را به پاهایتان هدیه می‌دهد. با این که این روزها بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند کف اتاق‌ها را پارکت یا سرامیک کرده و روی آن از یک فرش استفاده کنند اما هنوز کسانی هستند که خرید موکت را به انجام این کار ترجیح می‌دهند.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت گامان تزیین جاوید، این وسیله که برای بسیاری از خانه‌ها ضروری محسوب می‌شود، دارای انواع مختلفی است که باید آن‌ها را بشناسید تا بتوانید بهترین نوع را بنابر نیاز خود تهیه کنید. شما می‌توانید انواع قیمت موکت ساده و طرح‌دار را در وب‌سایت شرکت گامان تزیین جاوید مشاهده نمایید.

پوشش مناسب محیط‌های خانگی و اداری

با این‌ که این روزها کف‌پوش‌های زیادی وارد بازار شده‌اند اما هنوز هم می‌توان روی موکت یا Carpet به ‌عنوان یک کف‌پوش مناسب برای بسیاری از خانه‌ها یا حتی اداره‌ها و شرکت‌ها حساب کرد. برخی از افراد گمان می‌کنند تنها می‌توان از این نوع کف‌پوش برای منازل استفاده کرد؛ اما اینگونه نیست!

هتل‌ها، دفاتر کاری، مهمان‌خانه‌ها یا بسیاری از مکان‌های دیگر هم آن را به کار می‌برند. این آیتم در هر خانه‌ای برای فصل زمستان بسیار مناسب است. از آن جایی ‌که اتاق کودکان باید از لحاظ ایمنی در سطح بالایی قرار داشته باشد، بهتر است از اهمیت موکت در اتاق آن‌ها غافل نشوید.

هر نوع موکت یا Carpet مناسب چه فضایی است؟

برای این که نوع کف‌پوش مناسب برای فضایی که دارید را انتخاب کنید، بهتر است انواع موکت را شناسایی کرده و با ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید. این نوع از پوشش را می‌توان بر ‌اساس برخی مؤلفه‌‎ها تقسیم‌بندی کرد؛ اما این جا قرار است برخی از آن‌ها را نام برده و در موردشان توضیح دهیم.

انواع موکت از لحاظ طرح

با این که طرح‌های زیادی برای این محصول در نظر گرفته شده است، اما می‌توان چند مورد کلی از آن‌ها را نام برد. آن‌هایی که گل‌دار هستند یا طرح برگ و گل دارند را هم روی جنس نمدی و هم روی جنس پرزدار، مشاهده کرد.

اغلب افراد چنین مدلی را برای کف‌پوش کل خانه درنظر می‌گیرند و آن را جایگزین فرش می‌کنند. از آن جایی که این روزها قیمت فرش تا حد زیادی افزایش یافته، بیشتر افرادی که سعی می‌کنند زندگی را در حد تعادل نگه دارند، چنین محصولی را در متراژ مناسب خریداری می‌کنند.

اگر دوست دارید دکوراسیون کل خانه‌تان را به سبک مدرن طراحی کنید، پس بهتر است از طرح‌های دارای اشکال هندسی یا مدل ساده غافل نشوید. برخی دوست دارند آن را به ‌عنوان فرش در اتاق اصلی داشته باشند. اگر مخالف شلوغی و طرح‌های شکسته در اتاق اصلی هستید می‌توانید پس از خرید موکت در این طرح، آن را در اتاق ­خواب بگذارید.

مدل تایل، مناسب فضای اداری

اگر به ‌دنبال مدلی هستید که با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، از لحاظ اقتصادی به‌صرفه بوده و پرز کوتاه باشد، مدل تایل یکی از بهترین‌ها است. با توجه به این که در اداره‌ها رفت‌وآمد زیاد انجام می‌شود، باید نوع منتخب‌تان پرز کوتاهی داشته باشد تا به مرور زمان و رفت‌وآمدهای مکرر، زود خراب نشود. تمیزکردن این نوع در مقایسه با موکت پرزبلند، بسیار آسان‌تر است؛ اما بهتر است طرز صحیح تمیز کردن آن را از متخصصین این حرفه بپرسید!

با این حساب که این مدل در مقایسه با نوع معمولی و با توجه به فشردگی که در آن اعمال شده دارای قیمت نسبتاً بالایی است، می‌توانید خرید مستقیم موکت از کارخانه را در برنامه‌های خرید خود قرار دهید. بیشتر مدل‌هایی که برای این نوع درنظر گرفته می‌شود، حالت مربعی ‌شکل دارد.

روش های خرید مستقیم موکت از کارخانه

نوع نمدی با بافت یا بدون بافت!

با این که این نام شاید تا به حال به گوشتان نخورده باشد، اما می‌توان گفت به‌طور حتم یکی از آن‌ها را از نزدیک دیده‌اید. الیاف‌هایی که در تولید این نوع موکت به کار می‌روند، به هم چسبیده هستند و هیچ الیافی را نمی‌بینید که بلند شده باشد.

قیمت موکت نمدی نسبت به دیگر مدل‌ها کمی مناسب‌تر است. با توجه به ویژگی‌هایی که این نوع دارد، بهتر است آن را زیر فرش و در کل سطح خانه، پهن کنید. نوع نمدی حالت سفت دارد و برای اتاق کودکان مناسب نیست.

مدل‌های بافت‌دار مناسب مکان‌هایی هستند که در آن‌ها آشغال کمتری ریخته می‌شود؛ چرا که تمیز کردن یا جارو کشیدن‌شان کمی دشوار است.

نوع پرز بلند مدل ماکارونی

با اطمینان می‌توان گفت که نام این مدل برای تمامی افراد بسیار جالب است. اگر می‌خواهید آسایش و سلامت کودک خود را درنظر بگیرید، بهترین کار، خرید این نوع موکت است. حالت پرزبلند و نرم آن می‌تواند به شما اطمینان بدهد که اگر فرزند کوچک‌تان روی زمین افتاد، هیچ آسیبی به او نخواهد رسید.

چرا به این نوع، ماکارونی گفته می‌شود؟ آیا تا به حال ماکارونی‌های مدل پیچشی را از نزدیک دیده‌اید؟ از آنجایی‌که الیاف‌های پرز بلند این طرح هم حالت پیچشی دارند، این نام برایشان درنظر گرفته شده است.

خرید موکت از کارخانه چگونه است؟

خرید موکت از شرکت گامان تزیین جاوید

اگر می‌خواهید یکی از بهترین و به‌ صرفه‌ترین خرید عمرتان را تجربه کنید، بهتر است خدمات ویژه شرکت گامان تزیین جاوید را ازدست ندهید. برای خرید موکت از کارخانه این کمپانی می‌توانید محصول موردنظر خود را به‌ صورت مستقیم تهیه کنید. با انجام این کار، در اصل پولی به واسطه‌ها نمی‌دهید. حضور واسطه‌ها یا هزینه حمل‌ونقل محصول به فروشگاه اصلی می‌تواند تا حد زیادی روی قیمت نهایی آن تأثیر داشته باشد.  

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha