• جمعه / ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1401122618733
  • خبرنگار : 71477

کرملین: ارسال جنگنده از لهستان و اسلواکی به اوکراین بر عملیات ویژه روسیه تاثیر نمی‌گذارد

کرملین: ارسال جنگنده از لهستان و اسلواکی به اوکراین بر عملیات ویژه روسیه تاثیر نمی‌گذارد

سخنگوی کرملین امروز (جمعه) تاکید کرد، تامین جت‌های جنگنده توسط لهستان و اسلواکی برای اوکراین هیچ تاثیری بر "عملیات ویژه روسیه" نخواهد گذاشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آندژی دودا، رئیس جمهور لهستان روز پنجشنبه اعلام کرد که کشورش نخستین چهار جنگنده میگ 29 را طی روزهای آتی به اوکراین ارسال خواهد کرد. ادوارد هگر، نخست وزیر کنونی اسلواکی نیز امروز اعلام کرد که دولتش با انتقال جنگنده‌های میگ 29 و سیستم‌های دفاع هوایی کیوب به اوکراین موافقت کرده است.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در کنفرانسی خبری گفت: این اقدام لهستان و اسلواکی هیچ تاثیری بر عملیات ویژه روسیه نخواهد گذاشت. به نظر می‌رسد که این کشورها صرفا به این طریق مشغول رد کردن تجهیزات قدیمی و غیر ضروری خود هستند.   

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۲-۲۶ ۱۷:۳۹

حقیقت انقدر با ارزش است که باید ان را در حصاری از دروغها پوشاند. (( وینستون چرچیل )) در اینده ای نزدیک ، شهرهای مهم روسیه از جمله مسکو و استالین گراد توسط موشک و هواپیما مورد حمله قرار خواهد گرفت و روسیه هم نمی تواند هیچ عکس العملی نشان د هد و تلافی کند. فقط یک مشکل حل نخواهد شد و ان هم اینکه با بمباران شهرهای روسیه و ناتوانی روسیه در مقابل حمله به شهرهایش، باز هم رسانه ها سلاح هسته ای را باور خواهند داشت و باز هم به انتشار اخبار بیهوده در مورد سلاح هسته ای و موضوع برجام ادامه خواهند داد.و توئیت های لاوروف و اولیانوف را منتشر خواهند کرد

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۲۷ ۰۹:۲۶

جناب دیمیتری پسکوف: 1-اطلاعات شما درمورد میگ29 کامل است و نقاط ضعف آن را می دانید....2-سامانه هائی دارید مانندS700-S500-S400و....که اهداف مهاجم را درچندصدکیلومتری قبل از رسیدن به شما در آسمان پودر می کنند مثل اینکه مگس را با مگس کش در هوا بزنید..........