• شنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1402021609492
  • خبرنگار : 71533

رئیس سازمان بسیج سازندگی:

ملاک عمل خدمتگزاری است نه کارت بسیج/ مهر هیچ آدم اقتصادی و سیاسی نباید بر جریان جهادی بخورد

ملاک عمل خدمتگزاری است نه کارت بسیج/ مهر هیچ آدم اقتصادی و سیاسی نباید بر جریان جهادی بخورد

رئیس سازمان بسیج سازندگی با تاکید بر این‌که «هر کس دلش برای انقلاب بتپد بسیجی است» تاکید کرد که ملاک عمل خدمتگزاری است نه کارت بسیج.

به گزارش ایسنا، سردار زهرایی در نشست خبری «رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی» با بیان این‌که «دشمن در اغتشاشات عمود نظام یعنی ولایت را هدف گرفته بود» خاطرنشان کرد: نظام اسلامی نظامی مردم پایه است برای همین دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و ولایت و حاکمیت بودند و دشمن با تمرکز بر ولایت و مردم با قاطعیت به میدان آمد. اغتشاشات در کف جمع شد ولی در اذهان باقی است؛ نیاز به جهاد تبیین داریم.

وی با بیان این‌که «سند اعتلای 10 ساله بسیج را داریم که چون به امضا رسیده شده یک فرمان» خاطرنشان کرد: بسیج در گام دوم بسیج همه مردم است یعنی معطوف به کارت بسیج در پایگاه ها نیست. هر کس دلش برای انقلاب بتپد و خدمت به مردم و محرومین را دغدغه بداند بسیجی است خواه کارت بسیج داشته باشد یا نه.

وی تاکید کرد:  ملاک عمل خدمتگزاری است نه کارت بسیج.

رئیس سازمان بسیج سازندگی هم‌چنین با بیان این‌که «انتفاع در ارائه خدمات برای ما حرام است» گفت: بسیج سازندگی در قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی به دنبال پروژه های کوچک، زودبازده و عام المنفعه و کاملا غیرانتفاعی است.

وی با بیان این‌که « 32 هزار پروژه محرومیت زدایی برای سال 1402 هدفگذاری کردیم » اظهار کرد: در سال 1402 تعداد 210 روستا را تحت عنوان طرح عمران روستا زیر بار می‌بریم. همچنین در سال 1402 روستاهایی که از محرومیت خارج شدند، حتما در دستور کار پیشرفت قرار خواهند گرفت.

وی هم‌چنین با بیان این‌که «هدفگذاری ما برای سال جدید 150 هزار فرصت شغلی است» در عین حال گفت:ما خیلی دنبال آمار شغلی نیستیم.خیلی ادعا نداریم که فرصت های شغلی ایجاد شده توسط بسیج، پایدار شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با انتقاد از این‌که «برخی سیاسون و اقتصادیون دوست دارند خودشان را پدر گروه جهادی معرفی کنند یادآور شد که این دقیقا نقطه مقابل فرمایش رهبر انقلاب است.

وی گفت: مهر هیچ آدم اقتصادی و سیاسی نباید بر جریان جهادی بخورد.  گروه های جهادی حتما باید به دولت همانند مردم خدمت کنند ولی دولتی نمی‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha