• یکشنبه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۸:۰۸
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1402032817802
  • خبرنگار : 71145

حمله تند مدودف به بایدن

حمله تند مدودف به بایدن

دیمیتری مدودف به شدت به بایدن حمله و او را "دچار زوال عقل و فاسد" توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه ابراز تاسف کرد  که جو بایدنِ دچار زوال عقل و گرفتار در فساد خودش و خانواده‌اش سلاح‌های هسته‌ای دارد که هر طور می‌خواهد در اروپا توزیع می‌کند.

مدودف در کانال تلگرامی خود نوشت: سلاح هسته‌ای آمریکا در سراسر اروپا، در آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و ترکیه مستقر شده، البته این مصیبت است که سلاح هسته‌ای در اختیار این شخص است.

مدودف افزود: این فرد که دچار زوال عقل و غرق در فساد است رویای انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهوری آمریکا را دارد و استقرار تسلیحات هسته‌ای روسیه در بلاروس را اقدامی غیرمسؤولانه از سوی مسکو می‌داند.

به گفته مدودف، سلاح‌های آمریکایی در سراسر اروپا پخش شده‌اند. این سلاح‌ها، سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی نیستند، بلکه مهمات هوایی هستند.

وی افزود: واقعا جای تاسف است که فاسدی این چنینی این همه سلاح هسته‌ای در اختیار دارد.

مدودف تاکید کرد که وجود این حجم از سلاح‌های هسته‌ای در اروپا تحت کنترل بایدن یک فاجعه واقعی است، زیرا وی بزرگترین پایگاه هسته‌ای در سراسر جهان را در اختیار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۰۹:۵۰

در حالیکه آمریکا با فاصلۀ جغرافیائی بسیار زیاد از قارۀ اروپا کنار گود نشسته این قارۀ سبز باغ و گل و بلبل است که ضرر خواهد دید نه آمریکا اروپا اگر درگیر این جنگ خواسته یا ناخواسته بشود تبدیل به یک هیروشیما و ناکازاکی بزرگ خواهد شد........

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۱۱:۰۲

اون از تو شما بدتر شما بدتر ازون

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۱۳:۵۷

درود بر پوتین که یک تنه با غربی های جهانخوار وحشی تروریست جنایتکار می جنگه به امید پیروزی روسیه

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۱۴:۲۳

روسیه زیاده خواه شده بهتر بشینه سرجاش تا نابود نشده آخه یکی نیست بگه روسیه اگه تو بمب اتم بزنی که خودتم باید نوش کنی پس مثل بچه آدم برو سر جای اولت بشین ساکت بمیر

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۱۴:۵۱

حکومت های دمکراتیک. فر د مهم نیست. ولی دیکتاتوری چون پوتین ک برای خودش قانون تصویب می‌کند و خودش و نماینده ملت روس می‌داند خطر ناک هست. لذا از حاکمان دیکتاتور باید ترسید. چون پوتین متجاوز. چون چین کره شمالی ک خودشون وارث ثروت ملت و جان فرزندان می‌دانند. از چنین تفکرهای غلط. خود خواه و خون ریز. باید. ترسید. نه حاکمان دمکراتیک

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۱۵:۲۰

مدودف یه غلطی کرده ... جدی نگیر ... ! اصلا " خود مدودف یک طنزه ...

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۱۶:۳۳

سلام واقعا مردم آمریکا عقل ندارن که به چنین احمقی رای می دن او باید فکر سنگ قبر باشد نه ریاست جمهوری

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۱۷:۱۶

مدمدف‌میخاد‌جهان‌ازان‌روس‌باشد.خواب‌زمستانیت‌سی‌سال‌شده.از‌زمان‌فروپاشی‌شوروی

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۱۷:۲۱

با‌تجاوز به او کراین قبر پوتین وتو‌کنده شد مدودف تجاوز گر ادم کش

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۱۸:۲۸

مثل اینکه محاربه اکراین وروسیه داره،به جاهای باریک کشیده میشه در ان صورت آزادیخواهان سراسر جهان در روسیه گرده امده وعلیه دیکتاتوری وانحصار طلبی غرب به رهبری آمریکا مجاهدت خو اهند کرد.

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۱۸:۳۶

مدودیف‌از‌عصبانیت‌بمیر‌وسقط‌کن

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۱۸:۴۸

کاملا موافقم. یکه تازی امریکا باعث فساد هست. وقتشه کشورهای دیگه هم از خواب بیدار شوند. خود همین تحریم ها هم مثه یه سلاح کشتار جمعی عمل میکنه دقیقا مردم بیگناه رو هدف قرار میده.

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۲۰:۳۵

زنده باد مدودوف که همیشه با شجاعت و صلابت جواب غربی های زیاده خواه و متکبر را می‌دهد . اینکه بایدن دچار زوال عقل شده تردیدی وجود ندارد زیرا اگر عقل داشت بر طبل این جنگ نمی نواخت و با بهره گیری از قدرت خود صلح را به طرفین تحمیل می‌کرد نه جنگ را !!!!

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۲۰:۳۸

چه کسی حرف یک ریس جمهور ی که بحال خودش نیست را گوش می کند امریکا را سران خطرناک دوگروه جمهوری خواه ودمکرات می چرخانند که برای غارتگری به همدیگر نون قرض می دهند ناتو هم جنگ طلبان هستند برای فروش سلاح وکشتار ملت های جهان امریکای تک قطبی باید نابود شود تا ملت های دنیا رنگ ارامش را ببینند

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۹ ۰۰:۱۸

متاسفانه با جایگاهی که دارد از جملات مناسبی درزبان سیاست استفاده نمی کند و ادم مودب و دور اندیشی نیست. نمونه اش تهدید سایرکشورها به تصرف و حمله اتمی واین گونه حرفهاست. است.

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۹ ۲۱:۰۳

فعلا که همین رییس جمهور زوال عقلی بزرگترین تهدید کل تاریخ روسیه رو از زمان حمله مغول براش رقم زده و شکی نیست همون چهار تا موشک نبود مسکو دست اکراینی ها بود .