• دوشنبه / ۲۶ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402042616603
  • خبرنگار : 71489

اعظمی: باید بکوشیم همه اقشار جامعه در انتخابات مجلس مشارکت کنند

اعظمی: باید بکوشیم همه اقشار جامعه در انتخابات مجلس مشارکت کنند

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری، تاکید کرد: باید بکوشیم همه اقشار جامعه در این انتخابات مشارکت نمایند.

به گزارش ایسنا، ذبیح الله اعظمی در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس در نطق میان دستور خود اظهار کرد: از تدبیر رهبر انقلاب و تلاش‌های دولت در اجرای سیاست تعامل با همسایگان و همچنین توسعه و ارتقای روابط با کشورهای اسلامی و دیگر کشورها و نیز تنش زدایی در سطح بین المللی خصوصاً تعاملات و همکاری های اخیر با آژانس بین المللی انرژی اتمی همراه با اقتدار و دیپلماسی عزتمندانه با حفظ منافع ملی که منجر به بهبود روابط و افزایش مراودات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی ایران با بسیاری از کشورهای منطقه و جهان شده است، قدردانی می‌کنم.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه سنگ اندازی در مسیر توسعه و ارتقای روابط کشور به هر دلیلی غیر از منافع ملی خیانت به ملت و ایران اسلامی است، گفت: انتظار می‌رود شورای امنیت ملی و وزارت امور خارجه بر اساس اصول تعیین شده از سوی رهبری و بدون توجه به حواشی برخی افراد غیر متخصص، موضوع احیای برجام را پیگیری کنند.

این نماینده مجلس عنوان کرد: فشارهای اقتصادی، نابسامانی های بازار املاک و اجاره مسکن، گرانی اقلام زندگی معیشت مردم را سخت و نا پایدار کرده است هرچند مجلس با تصویب قوانین مورد نیاز، قبلا اقدام کرده است اما لازم است دولت گام های اساسی در این مسیر بردارد.

اعظمی با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری، اظهار کرد: با توجه به فرمایشات رهبری در خصوص انتخابات مجلس در اسفندماه سال جاری، مشارکت، رقابت پذیری، امنیت و سلامت انتخابات مهمترین شاخصه‌های انتخاباتی پر شور است که با ورود همه سلایق سیاسی و برگزاری مطلوب آن توسط وزارت کشور بر غنای آن افزوده می‌شود. باید بکوشیم همه اقشار جامعه در این انتخابات مشارکت نمایند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در بخش دیگری از نطق میان دستور خود، گفت: یک سال از زمان مصوبه هیئت دولت و همچنین اعلام رسمی تاسیس و تشکیل استان کرمان جنوبی توسط رئیس جمهوری می‌گذرد اما سوالی برای مردم این منطقه مطرح است که چرا با وجود آماده بودن لایحه مربوطه در دولت، این لایحه به مجلس ارسال نمی‌شود.

این نماینده مجلس در پایان با اشاره به مشکلات کشور در زمینه کمبود و بحران آب، بر لزوم ارائه هرچه زودتر لایحه آبخیز داری و آبخوان داری از سوی دولت به مجلس تاکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha