• پنجشنبه / ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1402051207311
  • خبرنگار : 71660

طبیعت و گیاهان؛ بهانه تازه غرب برای شکست ضدحمله اوکراین

طبیعت و گیاهان؛ بهانه تازه غرب برای شکست ضدحمله اوکراین

همزمان با شکست اوکراین در ضدحمله‌اش، وزارت دفاع انگلیس، بوته‌ها و گیاهان میدان جنگ را عامل ضعف اوکراین دانسته است! گزارشی که باعث شده خبرگزاری اسپوتنیک با نگاه طنزآمیزی به این مسئله نگاه کند.

به گزارش ایسنا، وزارت دفاع انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: گیاهانی که در سراسر میدان جنگ در جنوب اوکراین می‌رویند احتمالا یکی از عوامل تاثیرگذار در روند کُند و آهسته ضدحمله این کشور است.

وزارت دفاع انگلیس معتقد است با گرم شدن و رطوبت هوا، علف‌ها و بوته‌هایی در منطقه جنگی سریعا در حال رشد هستند و همین مسئله موجب استتار مواضع دفاعی روسیه می‌شوند و پاکسازی میدان‌های مین را دشوارتر می‌کند.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک در کانال تلگرام با اشاره به گزارش وزارت دفاع انگلیس، به طور طنزآمیزی تسلیحات مخفی روسیه را "علف‌های عذاب" خواند و نوشت: آیا اطلاعات وزرات دفاع انگلیس حاکی از آن است که طبیعت، یک عامل روسی می‌باشد؟!

اوکراین ضدحمله‌اش را با تبلیغات رسانه‌ای زیادی در اوایل ماه ژوئن آغاز کرد، اما این ضدحملات هیچ دستاورد خاصی نداشته و مقامات آمریکایی و اوکراینی نسبت به شکست اوکراین در این ضدحملات اذعان کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۲ ۱۷:۱۵

عروس رقص بلد نیست میگه زمین کجه

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۲ ۱۷:۳۹

با روس‌ها که به صورت منظم می‌جنگند باید به صورت جنگ و جابه جایی و جنگ و گریز و شبیخون و انتحاری عمل کرد ، شیوه ای که افغانستان کرد . همیشه چون کشورهای بزرگ برای جنگ هزینه های زیادی دارند در این جور جنگها آسیب و زیان بیشتری می‌بینند. و از سوی مردم خود بیشتر تحت فشار قرار می‌گیرند.

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۴ ۱۰:۲۱

درست گفته میدان مین در پوشش گیاهی و کمین روس در پشت بوته ها کار مشکلیست برای ضد حمله .

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۲ ۱۹:۱۳

ایسنا خوشحاله انگار

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۲ ۲۰:۱۳

اینگونه که با ذوق و تمسخر میگین، جز اینکه مردم فکر کنند شما پادو روسیه و پوتین هستید! چیز دیگه ای هست!؟

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۲ ۲۰:۲۷

اگر اوکراین از نظر تجهیزات نظامی به اندازه روسیه مجهز بشه میتونه روسیرو بیرون کنه و اگر روسیه موفق نشه این جنگو ببره بعدش نوبت ماست پس لازمه روسیه از اتم استفاده کنه و جنگ رو ببره تا میخش رو بکوبه

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۲ ۲۰:۳۴

پوست انگلیسی های مکار از کرگدن هم ضخیم تره.طرف دیگه هیچی واسه رو کردن نداره ولی بوته های میدون جنگ پیچیدن دور پاهاش و میگن جون مادرت نرو .و الا داستان میشه..

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۲ ۲۲:۵۵

چه ربطی به شماداره؟فکرنان وآب وبدبختی مردم خودباشید.

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۳ ۲۳:۴۹

سلام عزیزم! یعنی طبق نظر شما همه خبرگزاریها و کانالها و صدا و سیما و روزنامه نباید هیچ خبری درج کنن و فقط و فقط در باره گندم و برنج و مرغ و آب و برق و بنزین بنویسند و خبر پخش کنند!!!

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۳ ۰۲:۱۰

علف های اوکراین رو که میبینم میگم هیف کاشکی بز و گاو میاوردم اوکراین برای چرا کردن،چون ما تو کرمون ازین مراتع نداریم هرچی هست فقط باد و خاکه،البته تو حیاط خونه ها، زیر سایه نخل، داخل حصار ،کمی علف سبز میشه اما کافی نیست

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۳ ۰۶:۴۸

پیروزی کیف در جنگ یعنی پیروزی اروپا وامریکا وشکستش برعکس واگر روسیه دراین جنگ شکست بخورد باید جایگاه ابر قدرتیش را به بوسد وکنار بگذارد

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۳ ۰۹:۱۶

روسیه رفته تو لاک دفاعی هارت و پورت هم میکنه.

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۳ ۱۰:۱۰

من مینویسم شما اجازه انتشار نده آخه حقارت تا کجا، چرا یه طوری گزارش میدید که انگار ما روسیه هستیم، و حالا باید خوشحال باشیم که ضد حملات اوکراینی ها شکست خورده، خدا وکیلی شما هم شدید رسانه.

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۳ ۱۳:۲۱

این غربگداها چنان با آب و تاپ از اوکراین دفاع میکنن که حتی در جنگ عراق و آمریکا علیه ایران دفاع نمی کنن. بیچاره ها نمی دونن که بعد از سفت شدن پای ناتو در کنار مرز روسیه به سفت کردن پای خود در کنار مرز ایران در آذربایجان و حتی شاید در ارمنستان و باج خواهی و زیاده گویی کشورهای حقیر همسایه علیه منافع ایران میرسن

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۳ ۱۶:۳۵

بد هم نگفته پوشش گیاهی پشت هر درخچه دشمن در کمینه

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۳ ۲۱:۴۵

در حالتهای مختلف این مردم ضعیف پایمال می شوند خدا کند شرشان به خودشان باز گردد امریکا انگلیس اسراییل روس اروپا از بدبختی ما خرسندند که بلکه خوهان نابودیمان وصابت کرده اند