• سه‌شنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402052415205
  • خبرنگار : 71560

حاجی پور: کشاورزان و تولیدکنندگان نیازمند ایجاد بارقه امید هستند

حاجی پور: کشاورزان و تولیدکنندگان نیازمند ایجاد بارقه امید هستند

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم وزارت ارتباطات به وعده خود در خصوص کاهش محدودیت ها در فضای مجازی برای بهبود فضای کسب و کارها عمل کند.

به گزارش ایسنا، رضا حاجی پور در نطق میان دستور خود در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: ترور کوردلانه داعشی ها در شیراز که موجب شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان شد امری محکوم است.

وی ادامه داد: حجاب و عفاف زینت زنان و مردان ما محسوب می شود.

حاجی پور بیان کرد: وزارت ارتباطات به مردم و افراد فعال در فضای مجازی که کسب و کار دارند، وعده داد محدودیت ها در این عرصه کاهش یابد تا این افراد بتوانند فعالیت خود را ادامه دهند. بر این اساس منتظر هستیم وزارت ارتباطات این قول را عملیاتی کند.

وی در ادامه با بیان اینکه صنعت استان مازندران با محوریت شهرستان آمل باید مورد توجه قرار بگیرد، مدعی شد: متاسفانه به دلیل قطعی برق، این صنایع با مشکلات مواجه شده و شاهد اخراج کارگران هستیم. به عبارتی برنامه ریزی های صنعتگران و تولیدکنندگان با عدم مدیریت وزارت نیرو محقق نشده و کارخانه های بزرگی مانند کاله، هراز، قند، فولادین ذوب، کابل شمال و آمل و غیره تحت تاثیر قرار گرفته اند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اقتصاد آمل مبتنی بر کشاورزی و صنعت است لذا باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد؛ همه کارخانه های صنعتی در این شهرستان دچار آسیب شده اند و حتی کشاورزان نیز با چالش های فراوانی مواجه شده اند. همچنین در این راستا باید یادآور شد خانوارهای آملی نیز به دلیل قطعی های مکرر با مشکل روبرو شده و شاهد سوختن وسایل برقی آنها هستیم که خسارت به بار آورده است.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز تحصن نمایندگان شمال کشور در جایگاه هیات رییسه صحن را شاهد بودیم. وزیر کشاورزی به استان مازندران سفر کرد تا مشکل برنج کیفی سال گذشته برطرف شود اما اتفاقی رخ نداده است. به برخی از پایانه ها و مراکز خرید برنج امکانات و تسهلاتی ارائه شد اما عملا قیمتی که وزارت جهاد و حوزه معاونت بازرگانی اقدام به خرید کرده کیلویی ۷۰  و ۸۵ هزار تومان است.

وی در ادامه چنین عنوان کرد: متاسفانه به دلیل عدم نظارت وزارت جهاد، هزینه کرد و خرج کشاورزان پرداخت نشده و محصول آنها کیلویی ۵۰ الی ۶۰ هزار تومان خریداری شده که بزرگترین خیانت به کشاورزان شده است. فراموش نشود رهبر انقلاب در این سالها در راستای حمایت از تولید داخلی مکررا تذکر می دهند. کشاورزان و تولیدکنندگان نیازمند ایجاد بارقه امید هستند. ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن برنج وارد شده اما معاونت بازرگانی عنوان می کند فقط ۳۰۰ هزار تن بوده است. مگر می شود بدون مجوز برنج خارجی وارد کشور شود و حتی توزیع آن صورت بگیرد؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha