• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402052515681
  • خبرنگار : 30188

تولید جعبه‌های پیتزای بهداشتی و قابل بازیافت در ایرانیان پک

تولید جعبه‌های پیتزای بهداشتی و قابل بازیافت در ایرانیان پک

سالانه حدود 3 میلیارد جعبه پیتزا در ایالات متحده استفاده می‌شود؛ یعنی حدود 600000 تن مواد که اگر بازیافت نشوند آسیب بزرگی به محیط زیست خواهند زد. در ایران نیز طی این سال‌ها مصرف و صنعت فست فود بسیار رشد کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از ایرانیان پک، تولیدکنندگان بسته‌بندی فست فود باید بر اساس مسئولیت اجتماعیشان به حفظ محیط زیست و تولید جعبه‌های فست فود سازگار با محیط زیست روی بیاورند.

معرفی شرکت ایرانیان پک

شرکت چاپ و بسته‌بندی ایرانیان پک با تجربه و مهارت چندین ساله در زمینه چاپ و ارائه انواع خدمات پکیجینگ از طراحی بسته‌بندی تا چاپ و تولید را برای مشتریان داخلی و خارجی انجام می‌دهد.

هدف چاپ و بسته‌بندی ایرانیان پک به‌کارگیری تکنولوژی‌های پیشرفته و بهره‌گیری از بهترین مواد اولیه با کیفیت بالا است تا نیازهای مشتریان خود را با بهترین کیفیت و با حداقل هزینه ممکن برآورده کند.

ایرانیان پک در صنایع مختلفی از جمله غذایی، دارویی، الکترونیکی و انواع کالا در زمینه بسته‌بندی و چاپ فعالیت دارد.

طی این سال‌ها ایرانیان پک در صنعت فست فود و رستوران فعالیت گسترده‌ای را آغاز کرده و بسته‌بندی بسیاری از برندهای بزرگ را انجام داده است.

نیاز به چاپ جعبه پیتزا برای فست فودها طی این سال‌ها نه تنها در تهران بلکه در کل ایران افزایش یافته و از آن‌جا که ایرانیان پک بیشترین تولید کارتن و جعبه پیتزا را در ایران دارد طی این سال‌ها همواره تلاش کرده است که بسته‌بندی فست فود را به کیفیت بالاتری ارتقاء دهد.

خوشحالیم که اعلام کنیم هم‌اکنون ایرانیان پک انواع جعبه پیتزا را به صورت بهداشتی و براساس نیاز فست فود و رستوران‌ها می‌تواند تولید کند.

مشکلات بازیافت جعبه و کارتن پیتزا

۱- آلودگی محیط زیست:

جعبه پیتزا می‌تواند آلوده به چربی، اثرات انگشت، نان و پنیر چسبیده و دیگر ذرات باشد که هرکدام می‌تواند به محیط زیست آسیب برسانند.

در صورتی‌ که جعبه پیتزا با دیگر مواد شیمیایی آلوده شده باشد، امکان بازیافت آن بسیار کاهش می‌یابد.

۲- شکستگی جعبه:

جعبه پیتزا به راحتی شکسته و آغشته به مواد غذایی می‌شود که یکی دیگر از موانع بازیافت جعبه است.

۳- تمیز کردن جعبه:

در برخی موارد، پاک کردن جعبه پیتزا به راحتی انجام نمی‌شود و عملاً نمی‌توان جعبه را آماده بازیافت کرد.

ما با راهکارهایی که به مشتریان می‌دهیم و کیفیت و چاپی که ارائه می‌دهیم جعبه‌های پیتزای قابل بازیافت و بهداشتی را به فست فودهایی که علاقه دارند تا به طبیعت و مشتریانشان احترام بگذارند تحویل می‌دهیم.

یکی از معضلات اساسی جهان دفع زباله‌هاست و اگر فقط به صنعت غذایی کشور توجه کنیم و بتوانیم مشکل بازیافت بسته‌بندی‌ها مانند بسته‌بندی‌های فست فود و رستوران را حل کنیم کمک بزرگی به رفع این معضل جهانی خواهیم کرد.

یک بسته‌بندی فست فود با کیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟

مهم‌ترین ویژگی که بسته‌بندی فست فود باید داشته باشد، استفاده از مواد و متریال مناسب است.

یک بسته‌بندی با کیفیت طعم غذا را تغییر نمی‌دهد، متناسب با وزن محصول است، بعد از بخار کردن به غذا رنگ نمی‌دهد و به سادگی پاره نمی‌شود. نکته دیگر در بسته‌بندی فست فود، بسته‌بندی زیبا و خلاقیت است.

بسته بندی فست فود ایرانیان پک

تحقیقات نشان می‌دهد که حدود 3 یا 4 ثانیه از وقت خریداران مواد غذایی، صرف توجه به بسته‌بندی محصول می‌شود. این بسته‌بندی هر چقدر جذاب‌تر باشد، انگیزه بیشتری را در خریداران ایجاد می‌کند.

جعبه، بسته‌بندی و کارتن پیتزا را از ایرانیان پک سفارش دهید

مدل‌های جعبه‌های پیتزای ایرانیان پک را که برای سفارشات بیرون‌بر در پیتزافروشی، رستوران، فست فود و یا سایر مراکز خدمات غذایی شما طراحی شده‌اند را بررسی کنید.

ما جعبه پیتزا را به صورت عمده با قیمت بسیار مناسب در مدل‌ها، شکل‌ها و اندازه‌های مختلف پیتزا طراحی و چاپ می‌کنیم.

جعبه‌های پیتزای ایرانیان پک با مقاومت بالایی که ساخته شده‌اند، مطمئناً پیتزاهای خوشمزه شما را سالم به مشتریان می‌رسانند و پیتزا را دقیقاً مانند زمانی که تازه از فر بیرون آمده است، خوشمزه و تازه نگه می‌دارد.

از میان جعبه پیتزاهای ایفلوت، جعبه‌های مقوایی پیتزا با پوشش‌های مختلف، سبک‌های چاپی متفاوت و گزینه‌های ساده‌تر مانند جعبه پیتزا خام انتخاب کنید یا با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

جعبه‌های پیتزا در اندازه‌های مختلف برای نگهداری پیتزای کوچک، متوسط یا بزرگ، جعبه پیتزا خانواده یا همان سایز 30 برای شما طراحی و تولید می‌شوند.

چاپ و بسته بندی ایرانیان پک تولیدکننده انواع بسته بندی کالا

فقط در چاپ و بسته‌بندی ایرانیان پک خدمات ویژه زیر به مشتریان ارائه می‌شود:

  • طراحی جعبه پیتزا فست فود شما به صورت کاملاً رایگان و اختصاصی متناسب با هویت برند شما توسط تیم طراحی ایرانیان پک انجام خواهد شد.
  • برای سفارش و تحویل کارتن پیتزا نیازی به مراجعه حضوری ندارید. از طریق سایت سفارش دهید و هر کجای ایران که هستید، تحویل بگیرید.
  • کیفیت چاپ و متریال بسته‌بندی‌های پیتزای شما را کتباً ضمانت می‌کنیم.
  • بسته‌بندی‌های پیتزا از مقاومت و کیفیت بالا با استانداردهای مورد تأیید اتحادیه اروپا برخوردار خواهند بود.
  • سفارش شما در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید.

در سایت ایرانیان پک مرکز فروش جعبه پیتزا در تهران از جعبه‌های بهداشتی و قابل بازیافت پیتزا و دیگر کالاها دیدن کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha