• سه‌شنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۹:۴۳
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402060705102
  • خبرنگار : 71659

جهاد اسلامی:

تهدیدات دشمن به ترور رهبران مقاومت، عزم آنان را بیشتر می‌کند

تهدیدات دشمن به ترور رهبران مقاومت، عزم آنان را بیشتر می‌کند

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به افزایش تهدیدات دشمن صهیونیست علیه رهبران مقاومت فلسطین، اعلام کرد این تهدیدات عزم و اراده آنان برای مقابله را افزایش می‌دهد، زیرا شهادت بالاترین آرزوی رهبران و فرماندهان مقاومت است.

به گزارش ایسنا، محمد الحاج موسی، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین که با شبکه المسیره گفت‌وگو می‌کرد، به اظهارات دیشب سید حسن نصرالله درباره پاسخ محکم مقاومت به رژیم صهیونیستی در صورت ترور رهبران مقاومت اشاره کرد و گفت: از مواضع سید نصرالله غافلگیر نشدیم. این تعهد ما به او و مقاومت اسلامی لبنان است که با تمام توان از حقوق فلسطینیان دفاع می کند و به فلسطین و ملت فلسطین پایبند است.

وی تصریح کرد: در صورتی که هر یک از رهبران مقاومت هدف قرار گیرند، پاسخ سریع، مستقیم و محکم به دشمن خواهیم داد.

سخنگوی جهاد اسلامی تأکید کرد که تهدیدات دشمن برای ترور رهبران مقاومت، عزم آنان برای مقابله با دشمن را بیشتر می‌دهد، زیرا شهادت بالاترین آرزوی آنان است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی نتوانست مقاومت غزه را در هم بشکند، خاطرنشان کرد که مقاومت در کرانه باختری با حضور گردان‌های قدس و گردان های مختلف دیگر در حال افزایش است.

تنش میان مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس و رژیم صهیونیستی درپی تهدید مقامات این رژیم به ترور رهبران مقاومت و در راس آنها صالح العاروری، معاون دفتر سیاسی حماس تشدید شده است.

آویگدور لیبرمن وزیر جنگ سابق این رژیم خواستار ازسرگیری سیاست ترور رهبران مقاومت فلسطین شد و گفت: زمانی که ریاست وزارت جنگ را بر عهده گرفتم موجی از عملیات‌ها علیه اسرائیلی‌ها در جریان بود؛ اما این موج پس از دو ماه فروکش کرد.

وی در راستای انتقاد از عملکرد کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در راستای مقابله با عملیات‌های ضد صهیونیستی در سراسر سرزمین‌های اشغالی نیز تاکید کرد: اما در برهه فعلی هیچ اقدامی برای متوقف کردن این عملیات‌ها صورت نمی‌گیرد و طرفی که این عملیات‌ها را مدیریت و تامین مالی می‌کند، جنبش حماس در نوار غزه است.

در شرایطی که تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه مقاومت در نوار غزه در پی تشدید عملیات‌های ضد صهیونیستی در کرانه باختری شدت یافته، گروه‌های فلسطینی سطح هوشیاری و آمادگی را برای هرگونه حمله احتمالی و ترور رهبران و فرماندهان مقاومت بالا برده‌اند؛ مسئله‌ای که نگرانی و ترس صهیونیست‌ها را به همراه داشته است.

در همین راستا، یک منبع در مقاومت هشدار داده بود که پاسخ مقاومت فلسطین به هر تروری فراتر از حد انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود؛ به طوری که دشمن از روش و بزرگی این پاسخ متعجب خواهد شد.

مناطق مختلف کرانه باختری طی روزها و ماه‌های اخیر شاهد عملیات‌های مسلحانه ضد صهیونیستی متعدد بوده و این عملیات‌ها آرامش را از ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان تندروی آن گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha