• یکشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: انرژی هسته‎‌ای
  • کد خبر: 1402070906122
  • خبرنگار : 71049

برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره شعر «آفتاب نهان» با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی

برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره شعر «آفتاب نهان» با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی

آیین اختتامیه نخستین جشنواره بین‌المللی شعر «آفتاب نهان‌» با حضور معاون‌ رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، رییس سازمان صدا و سیما و جمعی از مسوولان صنعت هسته‌ای و اهالی فرهنگ و هنر شامگاه یک‌شنبه، ۹ مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، آیین اختتامیه نخستین جشنواره بین‌المللی شعر «آفتاب نهان‌» با حضور محمد اسلامی و جمعی از معاونان سازمان انرژی اتمی ایران، پیمان جبلی، رییس سازمان صدا و سیما ، جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و حدود ۳۰ تن از شاعران و نویسندگان ۱۵ کشور جهان، شامگاه یک‌شنبه، ۹ مهرماه از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در سالن همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره بین‌المللی شعر «آفتاب نهان‌» با هدف ایجاد جریان هدایت‌گر و موج آفرین در زمینه آثار ادبی و نیز متناسب با صلح آمیز بودن انرژی اتمی و پاسداشت مقام والای شهدای هسته‌ای، با همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و مرکز شعر و موسیقی سازمان صداوسیما برگزار شده است.

گفتنی است در طول‌ ماه‌های گذشته ۹۳۳ اثر از ۵۰۰ شاعر از ایران و کشورهایی نظیر اسپانیا، ‌آلمان، آرژانتین، کوزوو، صربستان، لهستان، بوسنی، لبنان، عراق، هلند، هندوستان، تاجیکستان و افغانستان به دبیرخانه نخستین جشنواره بین‌المللی شعر «آفتاب نهان‌» ارسال شد که در آیین اختتامیه این جشنواره، جوایزی به آثار برتر اهدا خواهد شد.

دبیرخانه نخستین جشنواره بین‌المللی شعر «آفتاب نهان‌» در پیامی به مناسبت اختتامیه این جشنواره اعلام کرده است، ‌این جشنواره بهانه‌ای بود تا بتوانیم با هنرمندان کشور ارتباط موثرتری برقرار کنیم، به‌همین بهانه دعوت می‌کنیم از تمامی هنرمندان خلاق کشور در تمامی عرصه‌ها، اعم از هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، موسیقی و سینما که با خلق آثار هنرمندانه خود، دستاوردهای بی‌نظیر و صلح آمیز صنعت هسته‌ای کشور که حاصل تلاش و همت دانشمندان جوان ایرانی است را به دنیا معرفی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha