• جمعه / ۲۱ مهر ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۷
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402072114602
  • خبرنگار : 71592

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان: عملیات «طوفان الاقصی» در تاریخ ثبت خواهد شد

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان: عملیات «طوفان الاقصی» در تاریخ ثبت خواهد شد

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز جمعه اعلام کرد، عملیات «طوفان الاقصی» بیانگر غرور و عزت ملت است و به یک مرحله تاریخی اساسی تبدیل شده است که در تاریخ ثبت خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت خبری العهد، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: ما در برابر نبردی بزرگ در فلسطین هستیم و جنبش حماس و به همراه آن گروه‌های مقاومت فلسطین کار بسیار بزرگی تحت عنوان عملیات طوفان الاقصی انجام دادند تا اراده خود را درباره آزادی، بازپس گیری سرزمین و حقوق مشروع بیان کنند. این اقدام بسیار بزرگ، پتانسیل امیدبخش مقاومت و ارزش عظیمی را که رزمندگان با شجاعت، مشارکت، فداکاری و تلاش‌هایشان به نمایش گذاشتند، نمایان کرد و همچنین وضعیت شکننده رژیم صهیونیستی را آشکار کرد که به جای نیروی انسانی و استحقاق ذاتی، به ابزارها، حمایت بین‌المللی و امکانات مادی وابسته است.

وی تاکید کرد، عملیات «طوفان الاقصی» بیانگر غرور و عزت ملت است و به یک مرحله تاریخی اساسی تبدیل شده است که جدا از پیامدهای آتی، به عنوان یک رکورد در تاریخ ثبت خواهد شد.

شیخ قاسم ضمن یادآوری رویکرد امام خمینی (ره) پیرامون مقابله با رژیم صهیونیستی و بیرون راندن آن از سرزمین فلسطین، گفت، یکی از برجسته‌ترین ماموریت حزب‌الله از زمان تأسیس آن در سال ۱۹۸۲ مبارزه با رژیم صهیونیستی و آزادسازی فلسطین است و این نشان دهنده عمق هدفی است که امام مطرح کرده است و می‌گوید ریشه همه مشکلات منطقه رژیم صهیونیستی است. تمامی خلل‌های موجود در سطوح اقتصادی، اجتماعی و سیاسی ناشی از وجود این رژیم اشغالگر توسعه طلب است.

وی ادامه داد: همه بحران‌ها، اختلاف‌ها، رقابت‌ها، اختلافات عربی - عربی و امتداد ابرقدرت‌ها ناشی از وجود این رژیم غاصب است. چون ابرقدرت‌ها می‌خواهند از آن محافظت کنند و این رژیم را پایدار نگهدارند و از آن علیه کل منطقه استفاده کنند.

شیخ قاسم در ادامه تصریح کرد: «صحبت از پاسخ اسرائیل به مقاومت اشتباه است زیرا عملیات طوفان الاقصی واکنش به اشغالگری اسرائیل است. این اسرائیل است که قتل عام می‌کند، خانه‌ها را تخریب می‌کند، کودکان را می‌کشد و در مقابل چشمان ابرقدرت‌ها مرتکب جنایات بی‌سابقه‌ای می‌شود، بدون اینکه علیه اسرائیل اقدامی بکنند و در عین حال گواهی حسنه می‌دهند که این رژیم به قوانین بین‌المللی پایبند است!»

وی گفت: غرب به سرکردگی آمریکا و با ابزار کوچک «اسرائیل» شبانه روز تلاش می‌کند تا آینده نسل‌ها و فرزندان ما را از آزادی، سربلندی و عزت بازدارند. آنها دروغ می‌گویند که ما نمی‌خواهیم شهرک‌ها را گسترش دهیم. دروغ می‌گویند که می‌خواهند تکه‌ای از فلسطین را به فلسطینی‌ها بدهند. دروغ می‌گویند که «اسرائیل» می‌خواهد در امنیت در این منطقه زندگی کند. آنها می‌خواهند اسرائیل توسعه طلب باشد و سرزمین‌ها را غارت کند و مانع از هر گونه تفکر، اعتقاد و وجود هر گونه پروژه‌ای خارج از کنترل غرب در ذهن نسل‌های آینده ما شود و این خطر بزرگی است که باید با آن روبرو شویم.

شیخ قاسم در ادامه تاکید کرد، بنابراین کاملا روشن است که به هر قیمتی که باشد تنها راه مقابله با پروژه صهیونیستی - آمریکایی مقاومت است و بدون شک مقاومت پیروز خواهد شد و روز به روز بزرگتر خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha