• دوشنبه / ۸ آبان ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۹
  • دسته‌بندی: ایران در جهان
  • کد خبر: 1402080805370
  • خبرنگار : 71628

تکرار هشدار «تک کلمه‌ای» بایدن به ایران توسط هریس

تکرار هشدار «تک کلمه‌ای» بایدن به ایران توسط هریس

معاون رئیس‌جمهور آمریکا مدعی است بایدن هشداری صریح به ایران و «نیروهای نیابتی آن» در منطقه داده است.

به گزارش ایسنا، در پی ادعاهای اثبات‌نشده علیه ایران مبنی بر «دستور دادن» به نیروهای مقاومت برای اقدامات تلافی‌جویانه علیه نظامیان آمریکا در منطقه در پی حمایت‌های واشنگتن از جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی در غزه و نقش «هم‌دستانه» ایران در وقوع عملیات «طوفان الاقصی» توسط مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر(۱۵ مهر)،  «کامالا هریس» معاون «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگویی مدعی شد که «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا هشداری صریح و در یک کلمه به ایران و «نیروهای نیابتی» آن از جمله حماس منتقل کرده است که «نکنید.»

هریس که با شبکه سی‌بی‌اس گفت‌وگو می‌کرد، ادامه داد: «یک کلمه، خیلی هم صریح.»

هریس با وجود تاکید واشنگتن بر حمایت‌های نظامی گسترده از رژیم صهیونیستی گفت: «ما،مطلقا، هیچ قصد یا برنامه‌ای برای اعزام نظامیان به اسراییل یا غزه نداریم.»

این اظهارات در حالی بیان شده که بیم گسترش جبهه‌های جنگ علیه رژیم اشغالگر قدس و درگیر شدن آمریکا در یکی دیگر از «جنگ‌های ابدی» در منطقه افزایش یافته است.

پیشتر نیز کاخ سفید مدعی شده بود بایدن پیام مستقیمی در این باره به ایران داده است.

ادعای پیام مستقیم بایدن به رهبری ایران در حالی از سوی مقامات کاخ سفید و رسانه‌های خارجی مطرح می‌شود که «محمد جمشیدی» معاون سیاسی دفتر رییس جمهور در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس با تکذیب این ادعا گفت: «پیام های ارسالی آمریکا نه خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و نه چیزی جز درخواست و تقاضا از ایران. اگر بایدن فکر می کند که به ایران هشدار داده بهتر است از تیمش بخواهد متن نهایی پیام ها را به وی نشان دهند.»

همزمان با افزایش تنش در اراضی اشغالی، سربازان آمریکایی و متحدانش دست‌کم ۱۲ بار در عراق و چهار بار در سوریه در هفته گذشته هدف حمله قرار گرفته‌اند. در مجموع ۲۱ سرباز آمریکایی در نتیجه این حملات زخمی و اکثریت نیز از ناحیه سر دچار جراحت شده‌اند.

روزنامه آمریکایی نوشته آمریکا از زمان شروع درگیری در اراضی اشغالی در هفتم اکتبر، ۲ ناو هواپیمابر، کشتی‌های جنگی و جنگنده را به منطقه فرستاده تا تلاش کند ایران و گروه‌هایی را که تحت حمایت ایران خوانده شده‌اند، بازدارد. تعداد نیروهای اضافه شده به منطقه نیز هزاران نفر است.

مقامات رسمی می‌گویند که تدابیر آمریکایی‌ها برای حفاظت از نیروهایشان در منطقه شامل افزایش گشت‌زنی‌های نظامی، محدود کردن دسترسی به تاسیسات پایگاه‌ها و افزایش جمع آوری اطلاعات از جمله از طریق پهپادها و سایر عملیات نظارتی است. جدیدترین استقرار سربازان آمریکایی نیز به برنامه‌های این کشور در استقرار سیستم موشکی تاد و پاتریوت مرتبط می‌شود.

در همین راستا، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگویی با شبکه بلومبرگ، با اشاره به موضع آمریکا در جنگ غزه و حمایت‌های آن از رژیم صهیونیستی گفت: «آمریکا به دیگران توصیه می‌کند که از خود خویشتنداری نشان دهند، اما کاملاً در کنار اسرائیل ایستاده است. اگر آمریکا به کاری که تاکنون انجام داده است ادامه دهد، جبهه‌های جدیدی علیه آمریکا گشوده خواهد شد.»

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران تصریح کرد: «من می‌خواهم هشدار دهم که ادامه کشتار زنان و کودکان سبب خواهد شد تا اوضاع منطقه از کنترل خارج شود. طرف آمریکایی باید تصمیم بگیرد - آیا می‌خواهد جنگ را تشدید کند؟»

وبگاه بلومبرگ در این باره نوشت، امیرعبداللهیان کمتر از یک روز پس از آن این اظهارات را بیان کرد که آمریکا ادعا کرد دو تأسیسات در سوریه «مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب ایران» را که به ادعای واشنگتن برای حملات علیه نیروهای آمریکایی در منطقه مورد استفاده قرار گرفته‌اند، هدف قرار داده است.

مقامات آمریکایی گفته‌اند که مدرکی ندارند که نشان دهد ایران صراحتاً دستور این حملات را داده است اما «تهران را برای آن مسئول می‌دانند.»

وزیر امورخارجه ایران خاطرنشان کرد: ما نیروهای جدیدی را نه به سوریه و نه به سایر نقاط منطقه اعزام نکرده‌ایم. اما ما فقط نظارگر تحولات نیستیم، جمهوری اسلامی ایران بر اساس منافع ملی خود اقدام خواهد کرد.

او همچنین در این گفت‌وگو با تاکید بر اینکه «گروه‌هایی که در سوریه و عراق نیروهای آمریکایی را هدف قرار می‌دهند، مستقل عمل می‌کنند و از تهران راهنمایی دریافت نکرده‌اند»، اظهار داشت: آنها هیچ دستور از ما دریافت نمی‌کنند. طرف آمریکایی مدعی است که اینها با ایران مرتبط است اما این گروه‌ها برای خودشان مستقل تصمیم می‌گیرند.

حضور مداخله‌جویانه نظامی آمریکا در منطقه با ادعاهایی همچون تامین امنیت دریانوردی، کمک به مبارزه با تروریسم و کمک به کشورهای منطقه برای تامین امنیت آن در حالی است که این تدابیر نظامی و امنیتی آمریکا در بروز جنگ غزه، تحولی خون‌بار و تنش‌زا برای منطقه، ناکارآمد بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۰:۲۳

هشدار این صهیونیست ترس از خود است اگر این ابله کاری می توانست بکنه یک لحظه درنگ نمی کرد ما باید به تکلیف عمل کنم کاری که درست انجام بدیم

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۲:۴۰

تکلیف از نظر تو جنگه؟؟؟پس بدو تا دیر نشده راه بازه

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۴:۱۰

هستند اونهایی که می‌روند و هستند سیب زمینی صفت هایی که فرق از دین و مذهب ، انسان هستند بنی آدم اعضای یک دیگرند که در آفرینش زیک گوهرند چو عضوی بدرد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۴:۲۸

در پاسخ به اون که میگه بدو راه بازه اول عصبانی نباش دوم اگه فکر می کنی که ما تو سوریه بودیم و در کنار سوری ها می جنگیدیم و به این جنگ هم صدق میکنه اون جنگ باید بگم کاملا در اشتباهی چرا چون مستقیم دولت سوریه از ما خواست که ورود پیدا کنیم بعدم الان جنایات صهیونیستی داره با محکومیت جهانی روبه رو میشه و روز به روز بیشتر حالا فکر کن ایران هم یه موشکی بزنه اونوقته که همینو سر علم میکنن تمام!!!! جنایت هاشونو با این کار ایران توجی میکنن همین الان تو دل امریکا راهپیمایی بالا هزار نفری صورت میگیره در حمایت از مظلومیت غزه

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۰:۲۸

من توی شبکه @skynews شنیدم از اینستاگرام __خیلی هم کوتاه صحبت کرد بایدن و طوری که زبان اصلیمو متوجه نشدم هیچ __حتی ترجمه ی زیر نویس هم متوجه نشدم __ نمی‌دونم اصلا چرا هشدار ارسال کرد بایدن !!!؟؟؟

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۰:۳۵

بایدم یه آدم معلوم الحال دیوانه یه عده مادون نشستن بحرفهای اون آبله گوش میدم واقعا متاسفم

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۲:۲۹

جنگ با ایران یعنی نابودی هر چه سریعتر اسقاطیل و پایگاههای نظامی امریکا

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۸:۵۸

جنگ وحمایت اریک طرف جنگ نمیتوانه کار درستی باشه. باید تلاش در خاموش کردن آتش جنگ کرد ..چون قرآن کریم میگه لکم دینکم ولی الدین....

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۰:۳۶

یعنی جرات دارید حمله کنید ایران،،؟؟؟جنگ با ایران یعنی آخر دنیا برای همه از منافع و منابع تا هر آنچه میشه آتش گرفت

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۳:۰۰

البته که روسیه هم فکر میکرد چند روزه اوکراین رو تسخیر میکنه، شنیدن کی بود مانند دیدن، یه کم منطقی نگاه کنیم، هزینه نظامی نتیجه جنگ رو مشخص میکنه، نه تهدید و رجز خوانی

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۰:۳۹

آقای بایدن اینقدر به ایران گیر نده حمایتتواز اسرائیل کم کن حملات هم کم میشه چرا هر اتفاقی که میفته به ایران نسبت میدی خودتو و رفتار تو اصلاح کن انشاالله یه روز مثل شوروی متلاشی می شید و اون موقع دیدن داره رفتار متکبرانه را کنار بزار زنده باد جمهوری اسلامی و مرگ وخفت وخواری بر متکبران امریکایی

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۰:۵۵

آمریکا از وضع موجود استفاده نموده تا نیروهای بیشتری به منطقه گسیل دارد و روسیه را کاملا تحت سلطه داشته باشد.

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۲:۵۳

درصد گیری بلدی ؟

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۱:۰۱

به خدا ۹۵ در صد ملت ایران خواهان شروع جنگ با اسراعیلند اگر شروع بشه از ادان نغرب تا صبحفردا اسرائیل با خاک یکسان میشه

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۲:۲۷

لابد اون ۹۵ درصد خودت واطرافیانته

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۴:۵۳

هوی درست حرف بزن البته ماهمه طرف دار فلسطین هستیم جنگ بشه اولین نفر من میرم جنگ جهاده جهاد فی سبیل الله مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۱:۱۴

منظورشون از نکنیم چیه؟هر وقت بخواهیم میکنیم شما هم فقط میتونید نظاره گر باشید در ضمن ایران هنوز کاری نکرده با شما وای بحالتون اگه ایران بخواد کاری که منظورتونه را بکنه

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۱:۱۷

آقای بایدن چرا از جنایتکاران اسرائیل حمایت میکنی و در ریختن خون مردم بیگناه غزه شریک هستی . مملکت تو آنور دنیاست در سوریه ، عراق ، قطر ، اردن ، افغانستان ، فلسطین اشغالی نیروهای جنابعالی چکار دارند پس اجازه بده طالبان هم در امریکا پایگاه داشته باشند.

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۲۱:۳۳

دوستان سلام مواظب باشید حرفی نزنید که دشمن یک موشک زیادتر بر سر مظلوم بندازه دشمن با خوندن این حرفها تصمیم میگیره چیکار باید بکنه همه یک دل باشیم دشمن هرکی باشه سوسک میشه زنده باد مقاومت

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۱:۲۰

خرفت ، IQ ، آب از سر ایران گذشته ، ایران چیزی برای از دست دادن نداریم ....

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۱:۲۴

آمریکا باید از منطقه بره جوری رفتار نکنه که انگار دلسوزی همه آدم‌هاست هر وقت گورشو گم کنه از این منطقه اون موقع هست که منطقه روی خوش می‌بینه وسلام........

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۱:۳۲

عامو چی‌چی هی لفاظی می‌کونین.بزنین برد ردی کارش.

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۹ ۰۴:۱۷

کیو بزنیم بری ردی کاریش؟

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۱:۳۶

آمریکای جنایتکار در جنگ و پشتیبانی از اسرائیل غاصب نخواهد توانست رژیم کودک کش را از سقوط نجات بدهد حتی نیروهای خود را در معرض خطر قرار داده است.

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۱:۴۰

بسم رب الشهدا و الصدیقین : بیاد همه کودکان فلسطینی عزیز معصوم بیگناه پاک که مظلومانه به خاک خون آتش کشیده شدند مظلومانه شهید شدند و کودکانی فلسطینی که هر لحظه هر ساعت مرگ و ترس وحشت هراس را در این روز شب‌های موشکباران غزه توسط اسرائیل صهیونیستهای یهودیان سفاک جنایتکار نژادپرستان کافر آمریکایی انگلیسی غربی دارن متحمل می شوند با جسمهای کودکانه ضعیفشان . من قایم موشک بازی می خواهم نه آن موشک ها که بر سرم می ریزند من نگران سلامت عروسکم هستم هنوز خودم را نشانه می روند کوچه ای میخواهم در آن توپ بازی کنم نه مرا در آن ببندند به توپ کوچه ای پر از آرامش نه آرامستان پر از شیون و زاری من امنیت آغوش پر مهر مادر و پدر می خواهم نه قظعنامه های شورای امنیت سازمان ملل بیهوده بی خاصیت را فریادهایم نالهایم نگاه کودکانه معصومانه پر از تر هراسم آیا به جایی می رسند ؟!!! من پدر مادر برادر خواهرم را می خواهم من کودک فلسطینی حق حقوق حقوق بشرانه عادلانه انسانی خداپسندانه را همچون دیگر کودکان جهان در امنیت رفاه خانوادگی خودم را می خواهم من کودک بیگناه فلسطینی صهیونیست خصم جنایتکار اشغالگر سفاک کودک کش پدر مادر برادر خواهر کشم را نمی خواهم . التماس دعا و صلوات .

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۱:۴۲

جواب ما هم یه کلمه است : میکنیم!

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۲:۴۰

ایران باید درجواب بگوید که تمام ناوهایتان رامیزنیم دیگرآن سال‌های دهه ۶۰گذشت.

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۲:۴۳

آمریکا باید جم کند ما گردنمان از مو نازکتر هست ولی هر انگشتی که به طرف ما نشانه برود ما آن را قطع می کنیم الله اکبر پاینده رهبر 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۲:۵۴

لعنت بر رژیم اسرائیل. خداوند ریشه اینها را بسوزاند. کثیف تر از اینها در زمین پیدا نمیشه.

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۳:۰۷

ما که کاری نکریدم هنوز اگه کاری کنیم یقینا بساط استکبار برای همیشه از سر جهان جمع میشه و دنیا میتونه در صلح وآرامش قرار بگیره

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۳:۰۹

دوست دارم ایران و حزب‌الله لبنان و تمام نیروهای مقاومت هرچه زودتر جنگ رو علیه اسرائیل شروع کنند آخه نیروهای حماس خیلی تنها هستند دلم براشون می‌سوزد

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۵:۳۰

واقعا دل هر انسان با شرافتی از این ظلمی که به کودکان و زنان بی گناه غزه میشه آتش میگیره، ولی حماس تنها نیست و به وقتش مشخص میشه چه قدرت بزرگ و شکست ناپذیری پشت حماس قرار گرفته و همه جهان حیرت زده میشن،،،برای ازادی و سربلندی و عزت و استقلال باید خون ها ریخته شوند. و قطعا شیرینی این عزت و اقتدار تا ابد در جهان می‌ماند، خدایا خودت کمک کن زودتر رژیم نجسسسس وحشی کثیف خونخوار صهیونیست ها از روی زمین نابود بشوند

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۷:۰۶

از خودت شروع کن برادر

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۳:۲۱

آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند دوران بزن در رو تمام شده یکی بزنید ده تا می‌خورید مرگ بر امریکا مرگ براسرائیل بی ر‌گ وبی ریشه

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۳:۲۳

آمریکا هیج غلطی نمی تواند بکند وسلام ....جانم فدای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران....اشهد ان الامام القائم بقیة الله....

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۳:۵۵

آمریکا دلش به پول هایی که طی ۷۵ سال برای اشغال فلسطین به یک دیوانه (صهیونیست) داده و خرج کرده میسوزه و گرنه چرا در این اواخر بشه نخود داخل آبگوشت و دخالت کنه ، مگه به آمریکا حمله شده که از دست و پا در آمده و میگه نکنید ، چرا میکنید . حالا میگه صهیونیست دوست ماست ، نمیگه همه پول هام داره از دست میره ، تریلیاردها دلار داره جلویه چشمش میسوزه و دست به ریشه کنی زدن که فلسطینی نماند .

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۴:۰۶

جو بایدن خودش یک صهیونیست اصل است ، رئیس بزرگ صهیون هاست . اسرائیل را نقاب خودش کرده که پشتش پنهان بشه . اون خودش جلاد بزرگ صهیون است . چرا می گوید در مقابل ظلم صهیونیست ها دفاع نکنید . نکنید . یعنی چه ؟؟؟

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۴:۳۶

کی که این صحنه‌ها روببینه دلش خون نشه الهییییییی ب امید پیروزی

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۴:۴۸

آمریکا دیگه شورشو درآورده

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۵:۰۸

بایدن و آمریکایی ها مثل سگ دروغ می گویند دست از پا خطا کنند این دفعه صد ها قاسم سلیمانی توی کاخ سفید بر سرشان خراب می شوند

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۵:۴۵

ایران مثل آمریکا لاف نمیزنه اگر آمریکا وارد جنگ بشه دلیر مردان ایران تیشه به ریشه آنها خواهند زد

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۶:۴۵

خدا لعنت کنه این کشورهای استعمارگر رو که فقط برای منافع خودشان به کشورهای دیگه ظلم میکنن و اگر رهبر اقتدار ما نبود و نیروهای مسلح معلوم نبود زیر پرچم کدام کشور الان غارت میشیدم

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۷:۱۶

هدف امریکا اینه که اسرائیل و فلسطین باهم جنگ کنن کمک نمی کنه ولی وقتی کشور های خاورمیانه که هیچ حقی به اسرائیل ندارن اگه بخوان اصل کشور اسرائیل رو نابود کنن واسه همیشه اینجوری امریکا دیگه از اسرائیل دفاع می کنه و اجازه نمی ده اسرائیل کامل نابود بشه وگرنه خیلی تو جنگ حماس و اسرائیل دخالت فیزیکی نمی کنه چون وقتی کشورهای خاورمیانه اگه بخوان همشون بریزن رو سر اسرائیل اون وقت امریکا مجبوره از اسرائیل دفاع کنه

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۷:۴۰

آمریکا غلط میکند به رهبر عزیزمان هشداربده مگه کیه سگ درخونه هرچه ایرانی هستند امریکای کثافت جوبایدن عوضی بروبمیر آمریکا وجوبایدن وامثالت آدم کش ها زورگو وبی غیرت ترسو فقط بلدین زوربگین اما نه سیاست دارین نه زور،جانم فدای رهبر جانم فدای ایران عزیزم ،مرگ ب جوبایدن مرگ برامریکا ،مرگ براسراعیل هیچ غلط وگویی نمیخورین ،تقدیم به رهبر عزیزم سیدعلی خامنه ای ،

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۷:۵۹

بایدن خودش ارزایمرداره ایرپیرسگ دماقشوبگیری میمیره ایران ما اونوبادارودستش قورت میده زنده بادایران

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۸:۲۸

ایران هرکاری دوست داشته باشه، انجام می کنه! گذشت اون زمانی که عروسک خیمه شب بازی تو تهران داشتین!!

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۸:۳۳

من به آمریکا و اقای بایدن می گویم این جا امپراطوری ایران است پس توصیه ای دارم یک کلام " ساکت باشید "

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۹:۰۰

یک ناو هواپیمابر را ازش بزنید حساب کار دستش میاد حماس برنه یا حزب الله

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۹:۲۱

جو بایدن مثل خر گیر کرده پس بزارید از این ... بخورد واقعا خجالت هم نمی‌کشند دوتا کشور تا دندان مسلح جلوی یک گردان کم آوردن واقعا خجالت بکشید

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۹:۲۱

خاک برسر نتانیا .هریس .سارا زنیکه الدنگ شوهر میمونه رو جمع کن این همه عیش وخوش گذرونی این همه قتل وخون ریزی .خانم بی ریخت که این همه ثروت باد آورده داری همش هم برای این ملت پاک وشریف مسلمان مظلوم است گناهی نکردن از وطنشان که تو عوضی آشغال کردی

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۹:۳۵

با سلام این صهیونیستی ها اگر خوب بودن و انسانیت داشتن اروپا وامریکا میبردن کنار خودشون

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۹:۴۰

هشدار نداده ،دستورداده که مبادا داخلت کنید دلسوزانه گفته

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۲۰:۰۰

جمع کنید برید طویله تون

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۲۱:۰۳

برو گم شو.....آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند....

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۲۱:۳۳

اینا همش از ترسشونه قشنگ مشخص از ایران و نیروهای نیابتی ایران ترسیدن ایران آنقدر موشک هاپیر سونیک وخیبر داره که تمام ناوهایی هواپیما برو می‌تونه هدف قرار بده اسراییل هم که عددی نیست

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۲۱:۴۱

مشخصه که اینا عمدا میخان جنگ براه بندازن حالا پشت پرده به نفع کدومشون هست خودشون میدونن ایران باید هوشیار باشه که درگیر این اختلافات نشه یعنی برعکس اونا عمل کنن

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۲۱:۵۲

آمریکا درموقعیتی نیست که به ایران هشدار بده بلکه نگران خیزش ملت‌های مسلمان وآزادی خواه است که طوفانی خواهدشد وبرگ خشکیده استکباررابه زباله دان تاریخ خواهد فرستاد یعنی آمریکا نه تنها ازاسراییل بلکه بیشتراز ازخودش میترسد

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۲۲:۴۶

کثیفترین ادم جانیت ترین کشور غارتگرترین کشور بی رحمترین کشور انشاالله خداوند نگاه زخمشم گینی بر کشورتان بکندتا بفهمید به سر کشورهای مظلوم چه بلا های اوردید وجودتان سر شار از خون شیاطین است

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۲۲:۵۵

ترسیدین بدم ترسیدین خیلی خیلی جالب بود که ترسیدین مثل.... فقط ی سوال میگه به رهبری گفته نامه زده تلگراف پیام مسیج هرچی بعد به معاون ریس جمهور چه ربطی داره ?!؟ که تکذیب کنه ؟ خخخخخخخخخخخ

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۲۳:۰۲

ی تایمی مشخص کنید که آنهایی می‌خواهند بروند برای جهاد فی سبیل الله