• سه‌شنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402082317013
  • خبرنگار : 71415

راهکار صهیونیست‌ها برای بیرون کردن فلسطینی‌ها از غزه!

راهکار صهیونیست‌ها برای بیرون کردن فلسطینی‌ها از غزه!

دو قانونگذار صهیونیست از جامعه بین‌المللی درخواست کردند تا پذیرای آوارگان فلسطینی غزه باشد.

به گزارش ایسنا، دنی دنون، قانونگذار حزب لیکود و رام بن-باراک، قانونگذار حزب اپوزیسیون یش عتید رژیم صهیونیستی از جامعه بین‌المللی خواستند پذیرای آوارگان فلسطینی از نوار غزه باشند.

این دو قانونگذار در مقاله‌ای در روزنامه وال استریت ژورنال درخواست کردند: «کشورهای سراسر جهان تعداد محدودی خانواده غزه‌ای که تمایل خود برای جابجا شدن را ابراز کرده‌اند پذیرش کنند.»

آنها با اشاره به آنچه که «سابقه طولانی کمک کشورهای اروپایی به پناهجویان فراری از جنگها» خواندند، مدعی شدند: «حتی اگر این کشورها تا میزان ۱۰۰۰۰ نفر را هر کدام پذیرش کنند، به فروکش کردن بحران در غزه کمک می‌کند.»

این دو سیاستمدار صهیونیست ادعا کردند: «جامعه بین‌المللی ضرورتی اخلاقی – و یک فرصت – دارد تا شفقت خود را اظهار کند، به مردم غزه کمک کند به سمت یک آینده موفق‌تر حرکت کنند و همکاری داشته تا به صلح و ثباتی بزرگتر در خاورمیانه دست پیدا کنیم.»

این مقاله در حالی منتشر شد که رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه مقر کمیته قطری بازسازی غزه را بمباران کرد. تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهند که بعد از بمباران این مقر تصویر «ستاره داوود» روی آن ترسیم شده است.

در این راستا، قطر این حمله را به شدت محکوم کرده و آن را تجاوز آشکاری به قوانین بین‌المللی و ادامه روش اشغالگران در هدف قرار دادن غیرنظامیان و مراکز غیرنظامی از جمله بیمارستان‌ها، مدارس، تجمعات مسکونی و پناهگاه‌های آوارگان دانست.

وزارت خارجه قطر تأکید کرد، بمباران مقر کمیته بازسازی غزه ادامه سیاست هدف قرار دادن بشریت است. به ویژه اینکه این کمیته از طریق پروژه‌های خود برای رفع مشکلات ساکنان غزه تلاش می‌کرد که با محاصره طولانی و تجاوزات مکرر مواجه هستند.

این وزارتخانه بر لزوم تحرکات جامعه بین‌المللی برای مجازات رژیم صهیونیستی به دلیل جنایت‌های مکرر این رژیم علیه غیرنظامیان و مراکز غیرنظامی تأکید کرد.

قطر از رژیم صهیونیستی خواست از توجیهات توهمی خود برای هدف قرار دادن مراکز غیرنظامی و تأسیسات پزشکی و غیرنظامیان و استفاده از اطلاعات گمراه کننده دست بردارد.

همچنین چند کشور عربی حمله رژیم صهیونیستی به مقر کمیته قطری بازسازی غزه را محکوم کردند و آن را ادامه اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی دانستند.

وزارت خارجه عربستان در بیانیه‌ای حمله رژیم صهیونیستی به مقر این کمیته را ادامه نقض قوانین بین‌المللی توسط رژیم صهیونیستی دانست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha