• یکشنبه / ۲۸ آبان ۱۴۰۲ / ۰۰:۲۹
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1402082820011
  • خبرنگار : 71038

واکنش ایران به جنایت صهیونیست‌ها در مدرسه "الفاخوره"

واکنش ایران به جنایت صهیونیست‌ها در مدرسه "الفاخوره"

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام رژیم کودک‌کش صهیونیستی در کشتار جنایتکارانه، جنون‌آمیز و وحشیانه صدها تن از شهروندان فلسطینی در مدرسه "الفاخوره" متعلق به آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل و "تل زعتر" در جبالیا را که اغلب آنان زنان و کودکان بودند، شدیدا محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی در این ارتباط در یک موضع‌گیری رسانه‌ای گفت: متأسفانه در سایه بی‌عملی کشورهای جهان و مجامع بین‌المللی نسبت به نسل‌کُشی ملت فلسطین در نوار غزه و کرانه غربی، رژیم غاصب صهیونیستی هر روز در کمال دنائت و وحشیگری، مرتکب جنایت جنگی و کشتار جمعی جدیدی علیه شهروندان و زنان و کودکان فلسطینی در منازل، سکونتگاه‌ها و اماکن اسکان موقت آوارگان و پناهجویان می‌شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خواستار مسئولیت‌پذیری جامعه جهانی و خاصه اقدام فوری و بازدارنده کشورهای اسلامی در مقابل نسل‌کشی آشکار و سبعانه رژیم جنایت پیشه اسرائیل علیه ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۲۸ ۰۶:۲۷

مرگ بر اسرائیل کودک کش . مرگ بر رژیم استعمارگری آمریکایی. افکار عمومی جهان دقیقا متوجه نشده‌اند شدت وقوع فجایاع که در حال اتفاق افتادن در غزه طی این ۴۳ روز است. فلسطینیان غزه چگونه قهرمان تاریخ معاصر انسانیت هستند و مقاومت اسلامی مدافع شرافت مسجدالاقصی شده است (اید الله اعمالکم و احوالکم.)اینها بودند ساکنین حقیقت قدس که باعث شدند پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم به سمت مسجد الاقصی نماز گذاشتند .قبله اول. زیرا بواسطه انسانیت جاری بر زمینش توسط فلسطینی ها معنوی و روحانی و قدسی می باشد بر خلاف کعبه آن زمان(اول اسلام) توسط مشرکان معبد بت پرستی شده بود.صهیونیسم جهانی و نازی اسرائیل سعی در کوچاندن آنها می کند به هر بهانه‌ای و هر ظلم و ستم و استبدادی که بداند با این عمل مرتکب بزرگترین و بزرگترین ظلم و ستم و استعمار ضد حقوق بشری و ضد تمدن شده است انسانیت را به آخرالزمان جهان می برد. فلسطین متعلق به فلسطینیان است و نباید به اشغالگر استعمارگر بواسطه کشتار کودکانجایزه داد و اجازه تشکیل دولت به هر شکل و فرم دادن، بلکه جنایتکار اسرائیلی بهمراه همدست بین‌المللی اش به عدالت‌خواهی سپرده شود.