• سه‌شنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402091409926
  • خبرنگار : 71588

کشته شدن تبعه انگلیسی مزدور رژیم صهیونیستی در غزه

کشته شدن تبعه انگلیسی مزدور رژیم صهیونیستی در غزه

یک رسانه‌ انگلیسی از کشته شدن یکی از اتباع این کشور در جریان درگیری‌ها در نوار غزه خبر داد.

به گزارش ایسنا، شبکه «اسکای نیوز» انگلیسی گزارش داد، بنیامین نیدهام، از اتباع این کشور طی مشارکتش در صفوف ارتش رژیم صهیونیستی در حملات زمینی علیه نوار غزه کشته شد.

این شبکه همچنین گزارش داد، بنیامین نیدهام، دومین تبعه انگلیسی است که در اثنای خدمتش در ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر، کشته شد و اولین آن «ناتانل یانگ» بود.

شبکه اسکای نیوز به نقل از وبگاه «تایمز اسرائیل» جزئیاتی را در خصوص بنیامین نیدهام منتشر کرد؛ براساس این گزارش وی از نیروهای گردان ۶۰۱ تیپ لشکر مهندسی رزمی در ارتش رژیم صهیونیستی بود و او تنها دو روز قبل از کشته شدنش به غزه رفته و آموزش‌های نظامی‌اش به تازگی پایان یافته بود.

در همین راستا، ارتش رژیم اشغالگر اذعان کرد که این تبعه انگلیسی یکی از سه سربازی بود که در یک روز در نتیجه تداوم جنگ با نیروهای مقاومت فلسطین در شمال نوار غزه کشته شد.

روز دوشنبه ارتش رژیم اشغالگر از کشته شدن پنج سرباز از جمله دو افسر در درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین در شمال نوار غزه خبر داد.

پیشتر روزنامه عبری‌زبان هاآرتص به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی نوشته بود، حدود ۱۰۰۰ سرباز اسرائیلی در جریان عملیات طوفان الاقصی زخمی شده‌اند.

بامداد جمعه آتش‌بس موقت بین حماس و اشغالگران با میانجیگری قطر و مصر پایان یافت؛ آتش‌بسی که به مدت هفت روز ادامه یافت و طی آن اسرا و بازداشت‌شدگانی مبادله شدند و کمک‌های بشردوستانه وارد نوار غزه شد.

بلافاصله پس از پایان آتش‌بس، اشغالگران جنگ خود را با غزه از صبح جمعه آغاز کردند و از صبح مناطق مختلفی را در شمال، مرکز و جنوب نوار غزه هدف قرار دادند و ده‌ها تن را شهید کرده و صدها زخمی برجای گذاشتند.

رژیم صهیونیستی از هفت اکتبر گذشته جنگی ویرانگر را در نوار غزه به راه انداخته‌است که به گفته مقامات فلسطینی و منابع سازمان ملل، علاوه بر یک فاجعه انسانی بی‌سابقه، زیرساخت‌های بسیاری را تخریب کرده و هزاران شهید غیرنظامی که بیشتر آنها کودکان و زنان هستند، بر جای گذاشته‌است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha