• چهارشنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402092920648
  • خبرنگار : 71496

گفت‌وگوی تلفنی نتانیاهو و مودی درباره تحولات اخیر دریای سرخ

گفت‌وگوی تلفنی نتانیاهو و مودی درباره تحولات اخیر دریای سرخ

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با همتای هندی خود درباره تحولات اخیر دریای سرخ و «تهدیدهای به وجود آمده» در این دریا و تاثیرات آن بر اقتصادهای جهان گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که نتانیاهو در تماس تلفنی با نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند درباره «تهدیدهای دریانوردی در دریای سرخ» گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، در این بیانیه آمده‌است، نتانیاهو با مودی درباره «اهمیت تامین امنیت آزادی دریانوردی در تنگه باب المندب و جلوگیری از آسیب دیدن این فعالیت‌ها که بر اقتصاد جهان تاثیر خواهد گذاشت»، صحبت کرد.

همچنین این دفتر در ادامه بیانیه خود مدعی شد، توجه و منافع جهانی به نوبه خود موجب خواهد شد که به اقتصاد و تجارت بین‌المللی و نیز اقتصادهای سراسر جهان به ویژه هند و رژیم صهیونیستی زیانی وارد نشود.

این دم زدن‌های نتانیاهو از امنیت دریانوردی در حالی است که ارتش یمن اعلام کرده در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین، تنها کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی یا کشتی‌هایی که عازم سرزمین‌های اشغالی هستند را هدف قرار می‌دهد و آزادی تردد در منطقه را برای تمام کشتی‌ها تضمین می‌کند.

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا دوشنبه از آغاز عملیاتی با عنوان «ابتکارعمل امنیتی چند ملیتی» به رهبری آمریکا خبر داد که شامل گشت‌زنی‌های مشترک در دریای سرخ خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۳۰ ۰۹:۲۸

خودت که همه چیز را نقض کرده ای چی؟؟؟ یه نگاه به عمکرد کثیف خودت بنداز. احمق ترین انسان روی کره خاکی نتانیاهو بی عقل هست.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۳۰ ۱۶:۵۴

نتانیاهو بره گوشه.. جهنم منتظر او وامسال بی خرد اوست..

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۳۰ ۱۸:۰۱

قیافه نتانیاهو شده مثل خود شمر!فکر کنم آه بچه‌های بی‌گناه غزه گرفته!یمن هم که ماشاالله روزبه روز قدرتمندتر شده و آمریکا را به گریه انداخته چه برسه به اسرائیل که قدرت نظامی اش را حماس گرفته اینگار پیش‌بینی امام‌ خامنه‌ای به بیست سال نخواهد کشید چون در قرآن آیه داریم که خداوند سریعالحساب است

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۳۰ ۱۸:۲۷

انشالله که جذام بگیره نتانیاهو

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۳۰ ۱۸:۳۴

چندش ترین ادم روی زمین نتانیاگو وحشی ترین و ترسناکترین حیوان نتانیاموش هستی احمق ترینی کثیف ترینی خدا تورو لعنت کند ان شاالله نابود بشوی

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۳۰ ۲۰:۱۸

انشاالله یمن با موفقیت کارخودشا دردریای سرخ پیش ببرد به خاطر مردم گرسنه عزه وقتی اسرائیل بدپیش میادبایدبدبه سرشان دراورد

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۳۰ ۲۱:۵۲

پشیمانی خواهید شد دریای سرخ شمارا سرخ خواهد کرد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۱ ۰۰:۳۳

نتانیاهوی بی شرف جلاد بحسابت میرسیم،