• جمعه / ۱ دی ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402100100227
  • خبرنگار : 71145

مقاومت اسلامی لبنان مقرهای صهیونیست را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان مقرهای صهیونیست را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی در لبنان تجمعات نظامیان اشغالگر در اطراف پادگان «شومرا» و یک پایگاه دیگر را هدف قرار داد و رسانه‌های صهیونیستی از «بمباران شدید» الجلیل علیا صحبت کردند.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی لبنان - حزب‌الله اعلام کرد که مبارزان مقاومت با موشک‌ها و توپخانه‌ها، تجمعات نظامیان رژیم صهیونیستی را در مجاورت پادگان «شومرا» (روستای اشغالی طربیخای لبنان) هدف قرار دادند و این حملات به اهداف مورد نظر مستقیما اصابت کردند.

رسانه‌های عبری از «بمباران شدید» از لبنان و از پرتاب ۲۴ پرتابه از لبنان به سمت الجلیل غربی خبر دادند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از شلیک یک سری موشک از این کشور به سمت نزدیکی «زرعیت» و «شومرا» در غرب الجلیل خبر داد.

حزب‌الله لبنان همچنین اعلام کرد که یک نیروی پیاده نظام اسرائیل را در مجاورت مقر المطله با تسلیحات موشکی هدف قرار داده است.

رسانه‌های عبری همچنین گزارش دادند که یک موشک در نزدیکی نهاریا در شمال بدون به صدا درآمدن آژیر خطر سقوط کرد.

در همین حال، هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه لبونه در حومه ناقوره حمله کردند و توپخانه آنها شهرک رب ثلاثین و جبل البلاط را بین دو شهر رامیه و مروحین هدف قرار دادند. پیش از این خبرنگار الجزیره گفته بود که سه حمله اسرائیل منطقه لبونه در بخش غربی جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

این در حالی است که مقاومت اسلامی لبنان-حزب‌الله به عملیات خود علیه اماکن و جمعیت اشغالگر در امتداد مرزهای اشغالی لبنان و فلسطین ادامه می‌دهد و خسارات سنگینی را به صفوف خود در حمایت از مردم استوار غزه و مقاومت آنها و در پاسخ به حملات اسرائیل به شهرهای لبنان وارد می‌کند.

خبرنگار شبکه ۱۳ گفت: حزب‌الله است که در شمال جهت کارها را تعیین می‌کند، وقتی بخواهد سطح تنش و تیراندازی را بالا می‌برد و وقتی بخواهد آن را پایین می‌آورد.

به گفته سرهنگ جاناتان کنریکوس، سخنگوی بین‌المللی ارتش رژیم صهیونیستی، مقاومت اسلامی لبنان از هفتم اکتبر گذشته تاکنون بیش از ۱۰۰۰ حمله علیه رژیم اشغالگر انجام داده‌است. کنریکوس تاکید کرد که جبهه شمالی «شاهد تشدید مستمر از نظر گستره و تنوع مهماتی است که حزب‌الله به سوی اسرائیل شلیک می‌کند».

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha