• پنجشنبه / ۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۲:۰۶
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1402110503880
  • خبرنگار : 71621

آمادگی حماس برای برقراری آتش‌بس مشروط در غزه

آمادگی حماس برای برقراری آتش‌بس مشروط در غزه

جنبش حماس اعلام کرد که درصورت دستور دیوان بین‌المللی دادگستری برای برقراری آتش‌بس در غزه و در صورت تبعیت رژیم صهیونیستی از این حکم، حماس نیز برای پیروی از این حکم آمادگی خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، جنبش حماس روز پنج‌شنبه در کانال تلگرامی خود نوشت: اگر دادگاه لاهه به برقراری آتش‌بس حکم دهد، تا زمانی که دشمن به آن احترام بگذارد حماس نیز به این آتش‌بس احترام خواهد گذاشت.
دیوان دادگستری بین‌المللی روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته گذشته در لاهه ۲ جلسه استماع علنی برای رسیدگی به شکایت ماه گذشته آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایات کشتار جمعی در حق فلسطینی‌ها در نوار غزه را برگزار کرد.
آفریقای جنوبی این رژیم را به نقض توافق ممنوعیت کشتار جمعی امضا شده در سال ۱۹۴۸ متهم کرده است.
آفریقای جنوبی نیز پیش‌بینی کرد که دیوان دادگستری بین‌الملل روز جمعه حکم خود را در خصوص اتخاذ اقداماتی فوق‌العاده‌ برای متوقف کردن جنگ در غزه صادر خواهد کرد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۶ ۰۵:۳۵

صهیونیستهاتاحالاباپشتیبانی آمریکاهیچ قانونیراقبول نکردندبعیدمیدانم دادگاه لایحه را هم قبول کنندنتانیاهو تمام صهیونیست‌ها راهم فدای خودش میخواهدبکندمثل صدام که اواخرجنگ با ایران چنین حالت وحشیانه ای پیدا کرده بود

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۶ ۱۱:۵۱

درود خداوند بر رزمندگان مقاومت لعنت خداوند بر آمریکا صهیونیسم جنایتکار

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۶ ۱۲:۰۸

باسلام هه یهود صهیونیسم خونخوار چه داند قانون را همانگونه که به پشتیبانی آمریکا و متحدانش قانون سازمان ملل و شورای امنیت را دور زدند بعد تبادل اسرا مجددا چون گذشته قانون لاهه را نیز زیرپاگذارد

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۶ ۱۹:۰۱

خدا را شکر که حماس برای رژیم کودکش صهیونیستی شرایط می گذارد چون قدرت در دست نیروی مقاومت است

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۶ ۱۹:۳۰

دادگاه لاهه باید بر رژیم صهیونیستی و کابینه نتانیاهو ،وخودش فشار بیاورند تا به حکم دادگاه احترام گذارن.و جنگ و ظلم متوقف شود.

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۶ ۲۱:۵۴

من به عنوان کارشناس میگویم وزارت امور خارجه چرا از اسرائیل شکایت نکرده من 10سال است اجازه داده‌ام خیلی بدبخت هستیم که چرا. حقوق انسانی و حقوقدانان ایران از صهیونیسم در دیوان لاهه برای جانبازان از امریکا و انگلیس و المان و فرانسه و اسرائیل شکایت نکرده قانون نمی دانید یا حقوق. دان نیستید اگر ایران شکایت کند یعنی اسرائیل را ایران به رسمیت شناخته این خیال باطل است هر کشوری میتواند وهر انسانی در ایران میتواند از حاکمان اسرائیل و کشور طارمی دیگر در دیوان لاهه شکایت کنند حتی من هم ظلمی کرده باشم و کسی را کشته باشم به ناحق