• یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402112920610
  • خبرنگار : 71516

درخواست گروه‌های فلسطینی برای حفظ وحدت و پشتیبانی از مقاومت

درخواست گروه‌های فلسطینی برای حفظ وحدت و پشتیبانی از مقاومت

گروه‌های فلسطینی از مردم خواستند برای حفظ وحدت و حفظ جبهه داخلی و پشتیبانی از مقاومت تلاش کنند.

به گزارش ایسنا، گروه‌های ملی و اسلامی فلسطینی با تأکید بر اینکه وحدت یک امر ضروری است، از همگان اعم از افراد، خانواده‌ها، گروه‌ها، جریان‌ها و نخبگان خواستند تا با عزم و اراده تمام برای حفظ جبهه داخلی تلاش کنند.

به نقل از الجزیره، این گروه‌ها در بیانیه‌ای که امروز یکشنبه صادر کردند، خواستار حمایت از مقاومت و حمایت از خواسته‌های مردم درباره پایان جنگ، خروج نیروهای اشغالگر صهیونیستی از کل خاک غزه، پایان محاصره و توقف تجاوزات در کرانه باختری و قدس اشغالی شدند.

در این بیانیه آمده است: صداهای مشکوکی به گوش می‌رسد که از سوی دشمن و دستگاه‌های امنیتی آن تحریک می‌شود آن هم در زمانی که اشغالگران تمام مظاهر فعالیت مدنی، دولتی و محلی را برای لطمه زدن به جبهه داخلی ما هدف قرار داده و به کاروان‌های امدادرسانی و امکانات و املاک مردم ما حمله می‌کنند و برای گسترش هرج و مرج و تهدید وحدت ملی و دامن زدن به نزاع و دودستگی تلاش می‌کنند.

در این بیانیه آمده است: این اقدامات از طریق درخواست‌های مشکوک خارج از چارچوب ملی و در مرحله‌ای صورت می‌گیرد که ما به شدت به وحدت نیاز داریم؛ وحدت در مقابل دشمنی که بین هیچ‌کس فرقی نمی‌گذارد و با حزب یا جناح خاصی مبارزه نمی‌کند، بلکه مردم و آرمان ما را هدف قرار می دهد. یکی از شواهد این مسئله اظهارات رهبران اشغالگر نازی و مخالفتشان با همه راه حل‌ها و پیشنهادات برای پایان دادن به این جنگ و امتناع علنی آنها از دادن حداقل حقوق مسلم به مردم ما به رغم درخواست تمام دنیا برای انجام این کار است.

در این بیانیه تأکید شده است: ما مردم را به صبر و استقامت، حفظ آگاهی و وحدت، تقویت جبهه داخلی و بستن راه به روی تلاش‌های بیهوده ستون پنجم که خدمت رایگان به دشمنان و قاتلان کودکان و زنانی است که خانه‌ها، کلیساها، مساجد و بیمارستان‌های ما را ویران کردند و سرزمین ما را با بولدوزر تخریب کردند و تمام جوانب زندگی ما را در جنگ نسل‌کشی به نابودی کشاندند، دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha