• یکشنبه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402121309376
  • خبرنگار : 71145

در کشتاری جدید

۹ فلسطینی در هدف قرار دادن یک کامیون حامل کمک در دیرالبلح به شهادت رسیدند

۹ فلسطینی در هدف قرار دادن یک کامیون حامل کمک در دیرالبلح به شهادت رسیدند

رسانه‌های فلسطینی روز یکشنبه از شهادت ۹ فلسطینی در حمله به یک کامیون حامل کمک در دیرالبلح در مرکز نوار غزه خبر دادند.

به گزارش ایسنا، روزنامه نگاران در غزه اعلام کردند: اشغالگران در حین تجمع شهروندان در اطراف کامیون حامل کمک در دیرالبلح آن را با ۲ موشک هدف قرار دادند در حالیکه آن حامل آرم مشخصی بود که اشاره داشت حامل کمک‌هایی به غزه است.

خبرنگار الجزیره تاکید کرد که اشغالگران کامیون کمک‌های انسانی را در دیرالبلح در حالی که شهروندان در اطراف آن تجمع کرده بودند بمباران کردند که منجر به افزایش تعداد تلفات شد.

وی با بیان اینکه برخی از جراحات بسیار جدی است و آمبولانس‌ها هنوز نتوانسته‌اند مجروحان را به بیمارستان منتقل کنند، تاکید کرد: کمک‌ها توسط داوطلبانی که از رفح جمع آوری کرده‌ بودند، منتقل شده‌است.

۹ فلسطینی در هدف قرار دادن یک کامیون حامل کمک در دیرالبلح به شهادت رسیدند

این هدف قرار دادن بخشی از حملات مداوم اشغالگران به کامیون‌های کمک‌رسانی است که بدترین مورد آن‌ها همان «کشتار آرد» است که دطی آن ارتش اشغالگر بامداد روز پنجشنبه به فلسطینی‌هایی که برای دریافت کمک‌های بشردوستانه در خیابان الرشید تجمع کرده بودند، حمله کرد، کشتاری را رقم زد که حدود ۱۲۰ شهید بر جای گذاشت.

نیروهای اشغالگر دیروز شنبه نیز پس از تیراندازی به فلسطینیان در همان منطقه در حالی که منتظر دریافت کمک بودند، این حمله را تکرار کردند.

پیش از این وزارت بهداشت فلسطین در غزه آمار جدید قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را با گذشت ۱۴۹ روز از آغاز جنگ اعلام کرد.

بهداشت غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تجاوزات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر گذشته به ۳۰ هزار و ۴۱۰ شهید و ۷۱ هزار و ۷۰۰ زخمی رسیده‌است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha