• سه‌شنبه / ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402121511054
  • خبرنگار : 90047

برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون جانبازان و توانیابان بدون حضور کاندیدای اصلی

برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون جانبازان و توانیابان بدون حضور کاندیدای اصلی

مجمع انتخابات فدراسیون جانبازان و توانیابان برای تصدی پست ریاست فدراسیون امروز(سه‌شنبه) به ریاست محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایسنا، حمید عباسعلی صمیمی، هادی رضایی، حسین رضازاده، امین‌اله مانی، علی کشفیا، عباس باغستانی، جلیل کوهپایه‌زاده، محمدرضا رحیمی، مصطفی الهی نسب، امیر ماندگار فرد، محمدرضا میرزایی‌جابری و داوود حیدری ۱۲ کاندیدایی هستند که برای پست ریاست ثبت کرده بودند که پیش از برگزاری مجمع انتخابات هادی رضایی، علی کشفیا و امین‌اله مانی از شرکت در انتخابات انصراف داده بودند.

محمد شروین اسبقیان در ابتدای مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان گفت: به عنوان مسئول مجمع به دلیل تاخیر در برگزاری عذرخواهی می‌کنم. قرار بود ساعت ۱۰ شروع کنیم اما به دلیل این که صلاحیت یکی دو نفر احراز نشده بود و ما این موضوع را پیگیری می‌کردیم، با دستور وزیر ورزش مجمع به تعویق افتاد تا حقی از کسی ضایع نشود. این دستور اجرا شد و در نهایت مسئولان ذی‌ربط نتیجه را اطلاع دادند که آن کسی که در حال بررسی بود، صلاحیتش احراز نشد.

او افزود: وزارت ورزش و مجموعه مرکزی دفتر حراست، تلاش‌شان این بود که این موضوع با دقت کافی رسیدگی شود و در نهایت این مسأله اعلام شد.

در ادامه رییس هیأت مازندران نسبت به شرایط ایجاد شده اعتراض کرد که اسبقیان توضیحاتی را ارائه کرد. نقی مهدوی معتقد بود که انتخابات مهندسی شده است. اسبقیان هم گفت که نفرات معترض می‌توانند به صورت مکتوب اعتراض کنند. مسئولان امنیتی امروز رد صلاحیت را اعلام کردند. همه باید به قانون احترام بگذارند و قوانین مجمع را رعایت کنند.

در ادامه درگیری لفظی بین مهدوی رییس هیأت مازندران و یکی از روسای هیأت‌ها ایجاد شد که در نهایت ختم به خیر شد.

برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون جانبازان و توانیابان با حضور ۴ کاندیدا

مجمع انتخابات فدراسیون جانبازان و توانیابان در حالی برگزار می شود که مصطفی الهی نسب، عباس باغستانی، داوود حیدری، محمدرضا رحیمی، حسین رضازاده، جلیل کوهپایه زاده، امیر ماندگارفرد و محمدرضا میرزایی نامزدهای تأیید صلاحیت شده بودند که حیدری، رضازاده و ماندگارفرد غایب بودند و رحیمی نیز انصراف خود را اعلام کرد.

به این ترتیب الهی نسب، باغستانی، کوهپایه‌زاده و میرزایی چهار کاندیدایی هستند که برنامه‌های خود را برای تصدی پست ریاست فدراسیون جانبازان و توانیابان ارائه دادند.

اعضای هیات رئیسه فدراسیون جانبازان و توانیابان معرفی شدند

بعد از این که جلیل کوهپایه زاده رییس فدراسیون جانبازان و توانیابان شد اعضای هیات رئیسه فدراسیون نیز با رای اعضای مجمع معرفی شدند.

امیر ماندگارفر از بین ۵۷ رای ماخوذه با کسب ۴۱ رای نایب رئیس مردان، مژگان نصیری با ۴۴ رای نایب رئیس زنان، سیدمحمد موسی کاظمی با ۴۴ رای به عنوان خزانه دار، سعید سلگی با ۳۶رای و زهرا نعمتی با ۴۲ رای کارشناس خبره و جواد حردانی با ۲۰ رای نماینده هیات های استانی و علی تقی‌پور با ۳۵ رای به عنوان نماینده باشگاه ها انتخاب شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha