• جمعه / ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402121812772
  • خبرنگار : 71516

صد و پنجاه و چهارمین روز از تهاجم به غزه

رژیم صهیونیستی همچنان فلسطینی‌های گرسنه را هدف قرار می‌دهد

رژیم صهیونیستی همچنان فلسطینی‌های گرسنه را هدف قرار می‌دهد

ارتش رژیم صهیونیستی در صد و پنجاه و چهارمین روز از جنگ غزه تعدادی از شهروندان فلسطینی را که منتظر کمک‌های غذایی در شهر غزه بودند، هدف قرار داد.

به گزارش ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی به سمت شهروندانی که در نزدیکی میدان کویت در شهر غزه منتظر کمک‌های غذایی بودند، تیراندازی کرد که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از آن‌ها شد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین به فلسطینی‌ها در میدان النابلسی که منتظر کمک‌های انسانی بودند، تیراندازی کرد.

در این حمله نیز چند نفر شهید و زخمی شدند و به بیمارستان الشفا منتقل شدند.

منابع اعلام کردند نیروهای اشغالگر حدود ۳۰۰ نفر از کسانی را که منتظر دریافت کمک‌های بشردوستانه بودند در میدان النابلسی محاصره کرده و با گلوله آن‌ها را مجبور کردند به جنوب غزه بروند.

براساس گزارش خبرگزاری سما، رژیم صهیونیستی در صد و پنجاه و چهارمین روز از جنگ ویرانگر و خونین خود در غزه حملاتی را به منزل یکی از ساکنان منطقه الحکر در دیرالبلح در مرز غزه انجام داد که به شهادت ۹ نفر منجر شد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین منطقه زلاطه در شرق رفح در جنوب غزه را هدف قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اطراف و مرکز شهر خان یونس، شرق رفح، شمال بیت حانون، منطقه شیخ زاید و منزلی در محله الزیتون را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داد.

گردان‌های القدس نیز اعلام کرد شهرک‌های غلاف غزه را در واکنش به جنایت‌های دشمن صهیونیستی علیه مردم غزه هدف حملات موشکی قرار داده است.

نیروهای مقاومت فلسطین در غرب خان یونس وارد درگیری‌های شدیدی با نیروهای رژیم صهیونیستی شدند.

از سوی دیگر خبرنگار الجزیره اعلام کرد در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به خودرویی در منطقه العطار در جنوب خان یونس تعدادی شهید و زخمی شدند. تعداد زیادی از مجروحان به بیمارستان اروپایی غزه منتقل شدند.

به گفته منابع خودروهای نظامی و بولدوزرهای ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی ویرانی گسترده‌ای را در شهر خان یونس به جای گذاشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha