• دوشنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403012715179
  • منبع : بازار

مقاوم‌ترین دیوار در برابر آب و آتش و صدا

مقاوم‌ترین دیوار در برابر آب و آتش و صدا

« ورق های اکسید منیزیم اچ بی» مقاوم‌ترین ورق های ساختمانی که نه می سوزند و نه رطوبت و صدا به آن نفوذ می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت اچ بی بورد، تعطیلات نوروز امسال موقع رانندگی توی یکی از اتوبان های شهر، بیلبوردی نظرم را جلب کرد که در وحله اول نشان از مقاومت می داد. مقاومت یک پانل پیش ساخته ساختمانی در مقابل آتش و آب! و روی آن فقط یک جمله نوشته بود: نسل جدید پانل های ساختمانی HB.

برای من به عنوان یک معمار و ساختمان ساز این بیلبورد بسیار جالب بود. استفاده از پانل های مقاومی که در برابر آتش، آب و صدا مقاومت خوبی داشته باشد.قطعا خیلی جذاب و کارامد است و به من کمک می کند در کنار مدیریت هزینه های ساختمانی، کلاس متفاوتی از ساختمان سازی را به مشتریانم ارائه بدهم.

البته در نمایشگاه های بین المللی ساخت و ساز در کشورهای مختلف راجع به این پانل ها زیاد شنیده بودم اما فکر نمیکردم داخل ایران هم وجود داشته باشد. طبق معمول و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره روی بیلبورد تماس گرفتم در ادامه چکیده ای اطلاعات پانل های اکسید منیزیوم HB Board  را برایتان خواهم گفت.

پانل اکسید منیزیوم ( Magnesium Oxide Panels ) محصولی است که به صورت پیش ساخته در فضای داخلی و خارجی و بخش های مختلف ساختمان نظیر نمای ساختمان، دیوارهای داخلی و خارجی و پوششی، سقف و کف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد.
این پانل ها از ترکیب موادی چون کلرید منیزیوم، اکسید منیزیوم و سیمان پرتلند در قالب ورق هایی با ابعاد و ضخامت های مختلف تولید می شوند.

این محصول فاقد مواد شیمیایی و سمی چون فرمالدئید، آمونیاک، سیلیس و بنزن بوده و به همین دلیل با محیط زیست کاملا سازگار است و هیچ نوع آلودگی در محیط و خاک ایجاد نمی کند. ورق های اکسید منیزیوم جزئی از صنعت سبز محسوب میشوند و به جهت سازگار بودن با محیط زیست، امروزه به عنوان جایگزینی محبوب برای مصالح ساختمانی سنتی چون سیمان، گچ و … شناخته می شود که تا ۴۰درصد هزینه های ساخت رو کاهش میدهد.خب تا اینجا که عالی بود.

مقاوم‌ترین دیوار در برابر آب و آتش و صدا

اما ویژگی های منحصر به فرد پانل های اکسید منیزیوم HB Board :

  •   پانل های اکسید منیزیوم HB Board در برابرآب و آتش مقاوم هستند و عایق صوتی نیز می باشند و این دو فاکتور از مهمترین فاکتورهای ساختمان سازی خصوصا در مجتمع های پر واحد می باشند.
  • رطوبت، باعث تاب خوردگی و باد کردن پانل های اکسید منیزیوم HB Board  نمی شود. زیرا این محصول در برابر رطوبت مقاومت مناسبی داشته و پایداری ابعاد خود را حفظ میکند.
  • پانل های اکسید منیزیوم HB Board در مقابل آلودگی هایی نظیر کپک و قارچ ها مقاوم بوده و دچار پوسیدگی نمی شود.
  • این محصول فاقد گرد و غبار و گازهای سمی، مواد آلی سرطان زا بوده و به همین منظور برای افرادی که به مواد شیمیایی بسیار حساس می باشند، مضر نخواهد بود.
  • پانل های اکسید منیزیوم HB Board در برابر نفوذ حشراتی چون موریانه مقاوم است.
  • پانل های اکسید منیزیوم HB Board  از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار می باشد و جالب اینجاست که نسبت به کاری خود قیمت بسیاربسیار مناسبی دارد که در کاهش هزینه های ساخت و ساز تاثیر زیادی خواهد داشت.

کاربرد پانل های اکسید منیزیوم HB Boardچیست؟

تقریبا در هرجای ساختمان قابل استفاده است مثلا:در نمای ساختمان، دیوارهای داخلی و خارجی، دیوارهای پوششی، سقف و کف کاذب، کاربرد در دکوراسیون داخلی ساختمان،پوششی برای سیستم های ضد حریق و آکوستیک و ...

بعد از این اطلاعات ، من راجع به کارخانه این پانل ها سوال کردم که ایشون گفتن:

آدرین اطلس ماندگار فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹ در زمینه نیاز سنجی، تحقیق و تولید مصالح ساختمانی پایدار که سازگاری بالایی با محیط زیست داشته باشند و کمترین آسیب را به حیات موجودات و کره زمین وارد کنند آغاز کرد.

تاسیس کارخانه پانل های دوستدار محیط زیست HB Board یکی از مهمترین اهداف این شرکت بوده است که علاوه بر تولید پانل ها Greenboard توانسته است با ایجاد اشتغال برای جوانان و نیروی کار فعال تاثیر بسزایی در کارآفرینی داشته باشد. این مجتمع تولیدی که در شهرک صنعتی بادرود استان اصفهان بنا شده، به اشتغال نیروهای بومی کمک بسیار شایانی کرده است و به زودی فازهای دیگر این مجتمع به جهت استقبال بالای مشتریان عزیز راه اندازی خواهد شد.

پانل های HB Board با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و با تحقیقات علمی یک تیم از متخصصین داخلی تولید شده و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد و کاربردهای متعددی که در صنعت ساختمان سازی دارند می توانند در روند صنعتی شدن ساخت و ساز در کشور بسیار موثر باشند.

تولید مصالحی که هزینه های ساخت و ساز را کاهش دهد و برای محیط زیست نیز ایجاد مشکل نکند، مزیت رقابتی ویژه‌ی این محصول با سایر مصالح ساختمانی مشابه است که در تمامی پروژه های ساختمانی اعم از مسکونی، اداری و تجاری کاربرد دارد.

از دیگر مزیت های تولید این پانل ها، تکنولوژی به کار گرفته شده در روند تولید این محصول است، یعنی کمترین میزان انتشار کربن در حین تولید پانل های  HB Board.

این پانل ها خصوصا با نصب آسانی که دارد در بازسازی خانه ها ، آپارتمان ها و ویلاهای قدیمی نیز بسیار کاربرد دارد.

از اهداف در دست اقدام  HB Board دستیابی به بازارهای جهانی و صادرات محصولات تولید شده در کارخانه های داخلی می باشد که در این راستا افزایش تعداد واحدهای تولیدی درکشور در دستور کار قرار گرفته است.

کلیه افرادی که به نوعی در فرآیند ساخت و ساز مشارکت دارند اعم از معماران، مهندسان، سازندگان، انبوه سازان ، ویلاسازان و سازندگان فضاهای سبز و تفریحی سطح شهر و … می توانند از این محصول استفاده کنند.

مقاوم‌ترین دیوار در برابر آب و آتش و صدا

این توضیحات مختصر اما کاربردی رو به این جهت براتون نوشتم که اگر شما هم مثل بنده تصمیم گرفتید تا از این پانل ها در ساختمان سازیتون استفاده کنید، خیلی راحت به دفتر مرکزی کارخانه مراجعه کنید و ثبت سفارش بفرمایید.

راه های ارتباطی با کارخانه HB Board

شماره تماس: ۱۶۳۴-۰۲۱

وب سایت:

https://hbboard.ir

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha