• چهارشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403012916784
  • منبع : بازار

آشنایی با انواع محصولات فولادی در بخش ساختمان

آشنایی با انواع محصولات فولادی در بخش ساختمان

امروزه محصولات مختلفی در صنعت و بخش ساختمان در ایران و دیگر کشورها موجود می باشد. نکته حائز اهمیت این است که بسیاری از مشتریان مایل به دریافت اطلاعات تخصصی در زمینه خرید انواع محصولات فولادی هستند. از این رو، در این مطلب قصد داریم شما را با انواع محصولات فولادی موجود در بازار آهن آشنا نماییم.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت آهن ملت، با نگاه جزیی تر به بخش ساختمان می توانیم بگوییم، طیف وسیعی از محصولات فولادی در بخش ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله این موارد می توان به مصالح مختلفی مانند سیمان، تیرآهن، میلگرد، نبشی و ... اشاره نمود. چنانچه قصد خرید این محصولات را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا پایان مطالعه نمایید.

سیمان

می توان گفت سیمان به عنوان یکی از مهمترین مصالح در بخش ساختمان در نظر گرفته می شود. یکی ار مهمترین وظایف سیمان اتصال اجزای مختلف سازه به

یکدیگر است. می توان ادعا کرد که ساخت سازه بدون استفاده از سیمان عملا غیر ممکن است. آلومینیوم اکسید و سیلیسیم از عناصر معدنی است که در این ماده وجود دارد. این محصول به وفور در بازار موجود است و مشتریان می توانند با توجه به نیاز پروژه ، اقدام به خریداری آن نمایند.

پروفیل

 پروفیل یکی از مهمترین قطعات فولادی در بخش صنعت ساختمان سازی در نظر گرفته می شود. از این محصول در بخش های مختلف سازه استفاده شده و در کیفیت های مختلفی تولید می شود. مشتریان بایستی با توجه به نیاز پروژه خود اقدام به خریداری این محصولات نمایند. لازم به ذکر است خرید این محصولات به صورت بهینه میتواند هزینه های اضافی پروژه را کاهش داده و کیفیت ایمنی سازه را افزایش دهد. قیمت پروفیل با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی کشور دچار نوسان می شود. از این رو، پیشنهاد می شود پیش از خرید، اقدام به استعلام قیمت نموده و از بروز ضرر و زیان جلوگیری نمایید.

ورق

ورق از دیگر محصولات فولادی است که در طیف وسیعی در پروژه های صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال ورق آجدار را می توان به عنوان یکی از مهم ترین اجزای پروژه  های ساختمانی در بخش اجرای آسانسور دانست. ورق های آجدار به دلیل دارا بودن ویژگی های مختلف از قبیل مقاومت بالا در برابر سایش و زنگ زدگی یکی از پرفروش ترین ورق ها در این صنعت است.

بسیاری از پیمانکاران و ساختمان سازان پیش از خرید اقدام به استعلام قیمت ورق از مراکز معتبر قیمتی می نمایند.

آشنایی با انواع محصولات فولادی در بخش ساختمان

لوله

لوله همچنین به عنوان یکی از پر مصرف ترین محصولات آهنی و فولادی در بخش ساختمان سازی به شمار می رود. از لوله جهت انتقال آب ، فاضلاب، گاز و ... در ساختمان ها استفاده می شود. قیمت لوله نیز مانند دیگر محصولات فولادی تحت تاثیر بازار ارز و ... قرار می گیرد و دچار نوسان می شود. بنابراین پیشنهاد می شود که از مراکز معتبر اقدام به خرید این محصول نمایید.

تیرآهن

تیرآهن نیز اسکلت ساختمان است و در سازه های اسکلت فلزی در طیف وسیعی خریداری می شود. وظیفه اصلی تیرآهن افزایش استحکام سازه و انقال فشار به زمین است. خوشبختانه این محصول در سایزها و ضخامت های مختلفی تولید و روانه بازار می شود. لازم به ذکر است انواع تیرآهن دارای ویژگی های خاص خود است و در کیفیت های مختلف در دسترس مشتریان قرار می گیرد. تیرآهن می تواند نیروی ناشی از زمین لرزه را خنثی و از ضرر و زیان بسیار زیاد به سازه جلوگیری کند.

تا این قسمت شما را با مهمترین بخش های سازه آشنا کردیم اما باید در نظر داشته باشید، علاوه بر این موارد، دیگر محصولاتی مانند تیرچه، داربست، فولاد، گرانیت، سنگ، شن و ماسه، بتن، پیچ و مهره، تیرچه و ... در ساخت ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

نکات مهم در زمان خرید محصولات فولادی در بخش ساختمان

با مراجعه به بازار آهن متوجه تنوع انواع محصولات فولادی خواهید شد. خریداران و متقاضیان این محصولات می توانند به راحتی انواع محصولات فولادی را در کمتر از یک روز خریداری نمایند. در چند سال اخیر به دلیل وجود تورم و وجود تنش ها در بخش سیاسی و اقتصادی، قیمت آهن به همراه دیگر محصولات فولادی دچار روند فزاینده ای گردیده است. بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم، پیش از خرید نکاتی که در ادامه مطرح میکنیم را مورد مطالعه قرار داده و یا در صورت نیاز با کارشناسان آهن ملت تماس حاصل نمایید.

چنانچه قصد اجرای پروژه های ساختمانی را دارید اما اطلاعات کافی ندارید، به شما توصیه میکنیم اقدام به دریافت مشاوره از کارشناسان فروش بازار آهن نمایید. 

نکته مهم دیگری که بایستی در زمان خرید مدنظر قرار دهید، تهیه محصولات فولادی از مراکز معتبر است. امروزه شرکت ها و فروشگاه های متعددی اقدام به خرید این محصولات از مراکز غیر معتبر میکنند و در آخر ضرر و زیان متعددی را متحمل می شوند. شما به راحتی و تنها با یک تماس با شماره ۰۲۱۶۷۱۰۳ و یا مراجعه به سایت www.ahanmelat.com می توانید علاوه بر دریافت مشاوره به صورت غیر حضوری  اقدام به خرید انواع مصالح فولادی نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha