• سه‌شنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۷:۳۷
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1403021107957
  • خبرنگار : 71129

طرح کنگره آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی

طرح کنگره آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی

آکسیوس گزارش کرد قانونگذاران آمریکایی در حال تدوین پیش‌نویس لایحه‌ای هستند که برای تلافی از دیوان کیفری بین‌المللی در صورت صدور حکم بازداشت برای مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام جنایات جنگی در غزه طراحی شده است.

به گزارش ایسنا، این لایحه که در حال تدوین است شامل تحریم‌هایی علیه مقام‌های دیوان کیفری بین‌المللی است.

به نقل از پایگاه خبری آکسیوس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خواسته تا در هرگونه حکم بازداشت احتمالی علیه مقام‌های این رژیم مداخله کرده و جلوی ‌آن را بگیرد.

اوایل روز دوشنبه کاخ سفید اعلام کرد دیوان کیفری بین‌المللی هیچ صلاحیتی ندارد و واشنگتن از تحقیقات این دیوان حمایت نمی‌کند.

پیشتر در روز دوشنبه، رسانه‌های آمریکایی به نقل از یک مقام اسرائیلی مطلع گزارش دادند که دیوان کیفری بین‌المللی ممکن است حکم بازداشت نتانیاهو، یوآو گالانت، وزیر جنگ و دیگر مقامات ارشد رژیم صهیونیستی را در اوایل این هفته صادر کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۱۲ ۱۴:۲۹

اسامی اعضای تهدید کننده دادگاه لاهه کنگره آمریکا را به اطلاع عموم مردم دنیا قرار دهید.

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۱۲ ۱۴:۴۳

آمریکا که مصوبات شورای امنيت را پی درپی وتو می‌کند دیگر چه ترسی از دادگاه بین المللی کیفری دارد که می‌خواهد با آن مقابله کند و قانون بر علیه آن تصویب کند امریکا که همه قوانین را نادیده میگیرد

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۱۲ ۱۴:۵۱

شیطان بزرگ بداند امروز دیگر زمان بزن درو تمام شده و رژیم صهیونیستی و دیگر جنایتکاران مانند خود آمریکایی‌ها نمی توانند از تبعات ناشی از اقدامات جنایتکارانه شان علیه بشریت فرار کنند. و روزی خود سران جنایتکار آمریکا به عنوان جنایتکار اصلی هم در آینده نزدیک باید در دادگاه بین المللی لاهه محاکمه شوند .

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۱۲ ۱۵:۰۸

بایدن ورپریده / نتانیاهو درنده هوش ازسرت پرانده/باتلاق خود کشانده دوستان حامی صلح،ثبات,وامنیت در جهان نوشته بالارانشردهیدوبنویسیداین پیام اززبان ملت ایران برای بایدن است