• جمعه / ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403030402044
  • خبرنگار : 71145

ضربات سهمیگن القسام به اشغالگران در شمال و جنوب نوار غزه

ضربات سهمیگن القسام به اشغالگران در شمال و جنوب نوار غزه

گردان‌های القسام - شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) -امروز-جمعه- نیز بیانیه‌ای درباره حملاتش به تانک‌ها و سربازان اشغالگر منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، مقاومت فلسطین به درگیری خود با نیروهای اشغالگر ادامه داده و درگیر نبردهای شدید با آنها به ویژه در شمال و جنوب نوار غزه است.

در دویست و سی و یکمین روز نبرد، گروه‌های مقاومت فلسطین به مقابله با نیروهای ارتش اشغالگر در جبهه‌های مختلف نبرد، به ویژه در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه و رفح در جنوب غزه ادامه می‌دهند.

گردان‌های القسام اعلام کرد که مبارزانش توانسته‌اند یک سرباز صهیونیست را در داخل خانه‌ای در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه مورد تیراندازی قرار دهند. همچنین این گروه مقاومت اعلام کرد که یک تانک مرکاوا ۴ صهیونیست‌ها نیز در جبالیا با یک بمب «شواظ» هدف قرار گرفت.

گردان های القسام در ادامه نیز گفت رزمندگان این گروه نیروهای ویژه ارتش اشغالگر را به سمت یک تونل در اردوگاه جبالیا کشانده و از نقطه صفر با آنها درگیر شدند که در میان آنها کشته و زخمی برجای گذاشتند.

پیشتر امروز جمعه، القسام اعلام کرد که پنج تانک اسرائیلی را در رفح در جنوب غزه و جبالیا با گلوله‌های یاسین ۱۰۵ و بمب‌های شواظ هدف قرار داده است.

گردان‌های القسام در این راستا در بیانیه‌ای اعلام کرد رزمندگان مقاومت ۲ تانک مرکاوا ۴ صهیونیست‌ها را با ۲ گلوله یاسین ۱۰۵ در خیابان العجارمه در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه هدف قرار دادند.

این گروه مقاومت در بیانیه‌ای دیگر گفت: یک دستگاه تانک مرکاوا متعلق به اشغالگران را در محله القصاصیب در اردوگاه جبالیا با بمب «شواظ» منفجر کردیم.

این حملات در حالی است که گردان‌های القسام روز پنجشنبه نیز اعلام کرد که تونلی را که توسط نیروهای پیاده رژیم صهیونیستی از پیش ساخته شده بود منفجر کرد و باعث کشته و زخمی شدن سربازان اشغالگر در بیت حانون در شمال غزه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha