• چهارشنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۴ / ۱۵:۵۱
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8402-08932
  • خبرنگار : 71061

/ ثبت‌نام از كانديداهاي رياست‌جمهوري/ محسن رضايي پس از ثبت‌نام: به نفع هيچ‌كس كنار نمي‌روم چند سال ديگر دولت مردان همچنان مي‌توانند از عدالت بگويند؟

/ ثبت‌نام از كانديداهاي رياست‌جمهوري/ 
محسن رضايي پس از ثبت‌نام:
به نفع هيچ‌كس كنار نمي‌روم
چند سال ديگر دولت مردان همچنان مي‌توانند از عدالت بگويند؟
محسن رضايي بعد از ظهر روز چهارشنبه به صورت رسمي با حضور در محل ثبت نام كانديداهاي رياست جمهوري به طور رسمي نسبت به شركت در انتخابات 27 خرداد ماه اقدام كرد. به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، محسن رضايي طي سخناني پس از ثبت نام رسمي در انتخابات رياست جمهوري در جمع خبرنگاران با تقدير از اقدامات همه‌ي خبرنگاران و رسانه‌هايي كه نسبت به انعكاس اخبار انتخابات رياست جمهوري آينده اقدام مي‌كنند درباره‌ي انگيزه‌هاي شركتش عنوان كرد: با و جود آنكه 15 سال قبل بحران آينده را جنگ و مقابله با آمريكا نمي‌دانستم و آن را بحران مديريت و اقتصاد شناخته و تمام برنامه‌هاي خود را حول اين بحران متمركز كرده بودم، وارد امور اجرايي نشدم و ترجيح دادم به دوستانم در مجلس و دولت كمك كنم. وي افزود: امروز دغدغه‌هايي دارم كه مرا به صحنه كشاند، البته گفت‌وگو با نخبگان نيز در تشويقم براي شركت در انتخابات بي‌تاثير نبوده است. وي استفاده از فرصت‌هاي طلايي موجود كه در 20 سال گذشته بي‌سابقه بوده است را به همراه انجام اقدامي در جهت تامين مطالبات مردم به عنوان دغدغه‌هاي اصلي خود نام ‌برد و گفت:‌ فرصت‌هاي بي‌سابقه و فضاي مساعدي در منطقه وجود دارد كه مي‌تواند ايران را به يك قدرت در منطقه تبديل كند، چراكه در اطراف ايران خبري از دولت‌هاي روس و عثماني و امثال صدام نيست و منطقه‌ آماده‌ي آن است كه به زبان فارسي به عنوان زبان مشترك نگاه كند. وي در بخش ديگري از اظهاراتش با اشاره به مطالبات مردم به تشريح برنامه‌هاي خود پرداخت و با درباره‌ي برخي تبعيض‌ها در استان‌ها، ‌اقوام و بعضا مذاهب گفت: ‌اولين ويژگي جمهوري اسلامي عدالت بوده و امروز بعد از 27 سال باز هم از عدالت صحبت مي‌كنيم، تا چند سال ديگر دولت‌مردان همچنان مي‌توانند از عدالت بگويند؟ اين كانديداي انتخابات رياست جمهوري همچنين با اعتقاد به اين كه سياست خارجي ايران فاقد كارآيي لازم است، به بخشي از برنامه‌هاي خود در اين زمينه اشاره كرد و تشكيل دولت متفاوت از گذشته را مورد تاكيد قرار داد و گفت:‌ تشكيل دولت متفاوت، جز از تغيير آرايش قدرت امكان‌پذير نيست، اين تغيير آرايش دستاوردهاي جديدي را خواهد داشت. رضايي همچنين شعار اصلي خود را ايجاد زندگي بانشاط براي هر ايراني برشمرد و گفت: من به نفع هيچ‌كس كنار نمي‌روم. وي درباره‌ي احتمال انصرافش با اعلام شركت در انتخابات از سوي هاشمي در انتخابات گفت: برنامه‌هاي من با هاشمي در زمينه‌هاي اقتصادي و فرهنگي متفاوت خواهد بود، از حضور در عرصه‌ي انتخابات استقبال مي‌كنم زيرا آن را در تحقق مشاركت حداكثري و ايجاد فضايي جديد موثر مي‌دانم. وي در عين حال تصريح كرد: بر روي تفاهم سه نفري همچنان پايبند هستم. رضايي در بخش ديگري از اظهاراتش نسبت به پاك كردن كشور از دست‌هاي ناپاكي در امكانات كشور اظهار اميدواري كرد. وي همچنين پيش‌بيني كرد انتخابات با ورود هاشمي سه قطبي شود. وي همچنين اظهار داشت با آمدن هاشمي آرايش اصولگرايان به هم مي‌خورد و تعدادي از كانديداهاي آن‌ها بايد كنار بروند، چون فضاي انتخابات سه قطبي مي‌شود اما من كنار نمي‌روم، زيرا خود را نماينده‌ي نيروهاي انقلابي نسل سوم مي‌دانم. انتهاي پيام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha