• دوشنبه / ۱۳ شهریور ۱۳۸۵ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 8506-07889

/مراسم توديع و معارفه روساي سابق وجديد دانشگاه الزهرا(س)/ مشاور ارشد وزير علوم‌: از تجربيات دكتر رهنورد در سياستهاي پايه‌اي كشور و وزارت علوم استفاده مي‌شود

/مراسم توديع و معارفه روساي سابق وجديد دانشگاه الزهرا(س)/
مشاور ارشد وزير علوم‌: از تجربيات دكتر رهنورد در سياستهاي پايه‌اي كشور و وزارت علوم استفاده مي‌شود

مشاور ارشد وزير علوم، تحقيقات و فناوري اظهار كرد: از تجربيات دكتر رهنورد از اين پس در فضاي سياستهاي پايه‌اي كشور و سياستگذاريهاي وزارت علوم استفاده خواهد شد.

به گزارش سرويس صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دكتر طالبيان امروز در مراسم توديع و معرفي روساي سابق و جديد دانشگاه الزهرا (س)، ضمن تقدير از خدمات دكتر رهنورد، اظهار كرد: دكتر رهنورد جزو افتخارات انقلاب اسلامي، عرصه آموزشي، پژوهشي و جامعه داخلي و بين المللي است.

وي موجب افتخار بانوان جامعه هستند و در طول ساليان سال نيز موجبات خير و بركت و خدمات زيادي بوده‌اند.

وي با بيان اينكه دكتر رهنورد در قالب صنف و گروه خاصي نمي‌گنجد و فراتر از اينهاست، اظهار كرد: ايشان متعلق به همه مردم و انقلاب هستند و اين گونه شخصيت‌ها از آنجا كه به خاطر خدا و با خلوص نيت فعاليت مي‌كنند در قلب همه انسان‌ها جاي دارند.

دكتر طالبيان در رابطه با انتخاب دكتر مباشري به عنوان رييس جديد دانشگاه الزهرا (س)، اظهار كرد: ايشان منتخب مجموعه‌اي از اعضاي هيات علمي دانشگاه و داراي مقبوليت عمومي در دانشگاه هستند كه تبلور آن از انتخاب قبلي ايشان به عنوان رييس دانشكده ادبيات مشخص مي‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمين خان بيگي نماينده مقام معظم رهبري در دانشگاه الزهرا (س) نيز در اين مراسم با اشاره به خصايص و نكات مثبت شخصيت دكتر رهنورد، اظهار كرد: دكتر رهنورد وقت زيادي را براي رياست مي‌گذاشتند به گونه‌اي كه همواره بسيار زود بر سر كار حاضر شده و اغلب اوقات بعد از همه دانشگاه را ترك مي‌كردند.

همچنين اهتمام ايشان به نيروهاي ارزشي نظام، ساده زيستي و اهتمام به توسعه كمي و كيفي دانشگاه از مهمترين خصوصيات وي است.

نماينده مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ الزهرا(س) در خاتمه با اشاره به ضرورت پيگيري احداث مسجد در اين دانشگاه، اظهار كرد: ‌وجود مسجد در اين دانشگاه يك ضرورت است و اگرچه براي احداث آن اقداماتي انجام شده ولي بايد اين اقدامات براي تحقق هدف مذكور پيگيري شود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha