• دوشنبه / ۱۳ شهریور ۱۳۸۵ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 8506-07910

عضو هيات علمي دانشگاه الزهرا(س): مديريت رياست جديد دانشگاه يك مديريت اكتسابي است نه انتسابي

عضو هيات علمي دانشگاه الزهرا(س):
مديريت رياست جديد دانشگاه يك مديريت اكتسابي است نه انتسابي

استاد علوم پايه دانشگاه الزهرا(س) گفت: مديريت دكتر مباشري يك مديريت اكتسابي است نه انتسابي.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران، دكتر سلطانخواه عضو شوراي شهر تهران وعضو هيات علمي دانشگاه الزهرا(س) امروز در مراسم توديع و معارفه روساي سابق و جديد دانشگاه الزهرا (س)، اظهار كرد:‌ بنده از طرف تك تك اعضاي هيات علمي و كاركنان دانشگاه مراتب تقدير و تكريم از دكتر رهنورد، كه در و ديوار دانشگاه نيز به خدمت صادقانه ايشان معترف هستند را اعلام مي‌كنم.

وي با بيان اينكه دكتر رهنورد را هيچگاه دانشگاه و تاريخ دانشگاه فراموش نمي‌كند، اظهار كرد: دكتر رهنورد با هدف عمل به تكليف، با نيت خالصانه و از سر دلسوزي با سرمايه‌اي كه در اختيار داشت ، يعني با سرمايه حيثيت، شخصيت شناخته شده و آبروي خويش، براي اعتلاي دانشگاه و رساندن آن به كمال مطلوب تلاش ‌كرد.

وي با بيان اينكه رفتن دكتر رهنورد به منزله خارج شدن از بدنه خدمت به علم و دانش نيست، اظهار كرد: مطمئنا ايشان را در سنگري ديگر منشا خير و بركت و حركتهاي بالاتر و عظيم تر خواهيم ديد.

وي همچنين با تقدير از حسن انتخاب وزير علوم مبني بر انتخاب دكتر مباشري به عنوان رييس جديد دانشگاه الزهرا(س)، اظهار كرد: وزير علوم در اين انتخاب نهايت توجه و دقت خود را به اعضاي هيات علمي دانشگاه مبذول داشته‌اند، چرا كه شخصي از خانواده اعضاي هيات علمي دانشگاه انتخاب كردند. به عبارت ديگر پس از انقلاب اسلامي 10 نفر به عنوان رييس دانشگاه الزهرا(س) انتخاب شدند كه از اين ميان تنها دكتر مباشري از ميان اعضاي هيات علمي دانشگاه به عنوان رييس دانشگاه انتخاب شده است.

عضو هيات علمي دانشگاه الزهرا(س) در خاتمه افزود: دكتر مباشري علاوه بر شاخص‌هاي علمي و دانش و تخصص لازم، در بحث مديريتي نيز واجد قدرت و شايستگي لازم است، چرا كه مراتب مديريتي را به صورت پلكاني طي كرده و در حال حاضر براي قرار گرفتن در مسند رياست آمادگي لازم را پيدا كرده است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha