• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۳۸۶ / ۱۹:۲۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8605-12057

رييس كميسيون انرژي مجلس در گفت‌وگو با ايسنا: *تغيير مديريت در وزارت نفت به صلاح نبود *دولت اختياراتي دارد و البته در برابر مردم و مجلس بايد پاسخگو باشد

رييس كميسيون انرژي مجلس در گفت‌وگو با ايسنا:
*تغيير مديريت در وزارت نفت به صلاح نبود
*دولت اختياراتي دارد و البته در برابر مردم و مجلس بايد پاسخگو باشد

رييس كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي با بيان اين‌كه خبر بركناري وزير نفت را از منابع غيررسمي شنيده است، گفت: ظاهرا اين خبر صحت دارد. ما به طور غيررسمي شنيده‌ايم و هم‌اكنون اين موضوع را بررسي مي‌كنيم.

كمال دانشيار ـ نماينده‌ي مردم ماهشهر در مجلس ـ در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) افزود: وزير نفت قصد جابه‌جايي داشت و قرار بود با توافق خود وي اين جابه‌جايي انجام شود. وزيري هامانه استعفا داده است، نه اين‌كه بركنار شده باشد. وي با اين كار دست رييس‌جمهور را باز گذاشت تا رييس‌جمهور به صلاحديد خود با استعفاي ايشان موافقت كند. رييس‌جمهور هم ظاهرا موافقت كرده است.

او افزود: به هر حال ما تغيير مديريت را در وزارت نفت به صلاح نمي‌دانستيم اما به هر حال طبق قانون اساسي، دولت اختياراتي دارد و البته در برابر مردم و مجلس بايد پاسخگو باشد.

دانشيار گفت: مسوولان خود را سربازان خدمت به ملت مي‌دانند و برايشان مهم نيست در كدام جايگاه خدمت كنند. اما به هر حال وزيري هامانه تلاش خود را كرد. وي از نيروهاي ارزنده، سالم و با سابقه‌ي نفتي بود. اما به هر حال سن ايشان و مساله‌ي روش‌هاي مديريتي دولت به گونه‌اي بوده است كه ادامه‌ي كار را برايش مشكل كرد.

وي خاطرنشان كرد: دولت و مجلس بايد متوجه باشند به وزارت نفت توجه ويژه‌اي كنند. اگر تغيير مديريت‌ها رو به بهبود و اصلاح امور و در جهت ارتقاي كيفي مديريت نباشد، مجموعه‌ي نظام و دولت ضرر خواهند كرد.

دانشيار درباره‌ي علت استعفاي دو وزير به طور هم‌زمان نيز گفت: به هر حال به نظر مي‌رسد برخي روش‌ها با روحيات، انديشه‌ها و عملكردهاي اين دو وزير ‌سنخيت نداشته است كه مجبور شدند جاي خود را به چهره‌هاي جديدتر بدهند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha