• دوشنبه / ۲۵ آذر ۱۳۸۷ / ۱۵:۵۹
  • دسته‌بندی: فناوری
  • کد خبر: 8709-15482

دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي: مبناي روند تهيه نقشه، تصميمات شورا است در صورت نياز به تكميل پيش‌نويس نقشه جامع علمي از همه توان‌ها استفاده مي‌شود

دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي:
مبناي روند تهيه نقشه، تصميمات شورا است
در صورت نياز به تكميل پيش‌نويس نقشه جامع علمي از همه توان‌ها استفاده مي‌شود

دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي با اشاره به اين كه بررسي نقشه جامع علمي در دستور كار شورا است، تاكيد كرد: مبناي روند تهيه نقشه، تصميمات شورا است كه تلاش مي‌شود از همه توان‌ها در تهيه نقشه جامع علمي كشور استفاده شود.

به گزارش خبرنگار «پژوهشي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دكتر محمدرضا مخبر دزفولي كه در حاشيه نهمين جشنواره تجليل از پژوهشگران و فن‌آوران برتر كشور با خبرنگاران سخن مي‌گفت، در خصوص روند بررسي نقشه جامع علمي كشور در شوراي عالي انقلاب فرهنگي گفت: نقشه در حال حاضر در دستور كار شورا قراردارد و ما در اولين فرصت كليات و پس از مشخص شدن مسير كليات، جزئيات را در شورا مورد بررسي قرار مي‌دهيم.

وي با بيان اين كه در حال حاضر نمي توان زمان مشخصي را در اين زمينه اعلام كرد افزود: شورا بايد ابتدا در نگاهي كلي نقشه را بررسي كرده و اگر اشكالي بسيار جدي وجود نداشت، مطمئنا سرعت مي‌گيريم و اگر شورا اشكالات و نكات مؤثرتري را در نقد كلي وارد دانست، علي الوصول بايد كار تكميلي روشني انجام شود كه ممكن است زمان را بيشتر كند.

مخبر تاكيد كرد: شوراي عالي انقلاب فرهنگي از همه توان‌ها استفاده مي‌كند، البته ما مسيري را در تهيه نقشه تعريف كرده‌ايم و گروهي كه مسوول بوده‌اند، كارشان را انجام داده و پيش نويسي را ارائه كرده‌اند كه اين پيش‌نويس بايد به صحن شوراي عالي انقلاب فرهنگي برود و آنچه شوراي عالي انقلاب فرهنگي تعيين كند، مبناي ادامه كار ما قرار خواهد كرد.

به گزارش ايسنا، دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي با تاكيد بر اين كه در مسائلي كه در شوراي عالي نهايي شود از همه ظرفيت‌ها استفاده خواهد شد، اظهار كرد: اگر مواردي را شورا اعلام كند كه بايد تكميل شود، حتما از تواني كه در وزارت علوم، تحقيقات و فن‌آوري و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و غيره وجود دارد استفاده مي‌كنيم.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha