• پنجشنبه / ۲۹ فروردین ۱۳۹۲ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 92012911500
  • خبرنگار : 71489

فرمانده نیروی دریایی ارتش: در تولید تجهیزات نیروی دریایی کاملا مستقل هستیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش: در تولید تجهیزات نیروی دریایی کاملا مستقل هستیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: امروز نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که برای تجهیز به سامانه‌ها و وسایل مورد نیازشان کاملا خودکفا شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: امروز نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که برای تجهیز به سامانه‌ها و وسایل مورد نیازشان کاملا خودکفا شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در حاشیه برگزاری مراسم بزرگ روز ارتش در جمع خبرنگاران با بیان این‌که ما در تولید تجهیزات نیروی دریایی کاملا مستقل هستیم، افزود: امروز ما برای تولید هر ناوشکنی که مورد نیازمان باشد، خودمان اقدام می‌کنیم. اگر امروز را با سال‌های قبل از انقلاب که برای تولید تجهیزات به کشورهای دیگر وابسته بودیم، مقایسه کنیم در می‌یابیم که امروز در بحث نیروی دریایی به خودکفایی رسیده‌ایم.

سیاری با بیان این‌که در اردیبهشت سال جاری از آخرین دستاوردهای نیروی دریایی ارتش رونمایی خواهد شد، افزود: در این ماه از ناوشکن بایندر و سامانه مین‌روبی نیروی دریایی ارتش رونمایی خواهیم کرد. این رونمایی‌ها توانمندی دفاعی ایران را در مقابل بحث‌های ایران‌هراسی نشان می‌دهد. اگر کشوری بخواهد در منطقه ناامنی به وجود آورد ما در مقابلش می‌ایستیم و برای برقراری امنیت در منطقه تلاش می‌کنیم.

وی با بیان این‌که کشور چین میزبانی خوبی از ناوگروه 24 نیروی دریایی داشت، خاطرنشان کرد: در اسفند ماه سال گذشته ناوگروه 24 نیروی دریایی با عبور از تنگه مالاگا وارد اقیانوس آرام شد و در بندر ژانگ‌ژیانگ کشور دوستمان چین پهلو گرفت. چین استقبال بسیار خوبی از این ناوگروه داشت که من از همین جا از میهمان‌نوازی‌های دوستان تشکر و قدردانی کرده و اعلام می‌کنم که نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی نیز آمادگی میزبانی ناوگروه‌های کشور چین را دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha